کارخانه تولید گیلسونایت صادراتی

کارخانه تولید گیلسونایت صادراتی با استفاده از ماشین آلات مدرن با کیفیت ترین محصولات را برای صنایع مختلف تامین کرده و ارائه می‌نماید. ایران به دلیل دارا بودن معادن غنی از قیر طبیعی مرغوب یکی از صادر کنندگان عمده و اصلی این محصول به کشورهای مختلف دنیاست و دست کم می‌تواند برای 50 کشور در سراسر دنیا گیلسونایت مورد نیاز را ارائه کند.

کارخانه تولید گیلسونایت صادراتی

آشنایی با بهترین انواع گیلسونایت

آشنایی با بهترین انواع گیلسونایت به قیری که در طبیعت یافت می‌شود گیلسونایت گفته می‌شود. معادن گیلسونایت معمولا در کشورهایی دیده می‌شود که دارای چاه نفت هستند. در ایران معادن متعددی وجود دارد که گیلسونایت درجه یک از آن استخراج می‌گردد اما باید توجه داشته باشیم که گیلسونایتی که در ایران تولید می‌شود لزوما از همه لحاظ مشابه گیلسونایت استخراج شده از معادن کلرادو نیست. زیرا موقعیت مکانی معادن تاثیر زیادی روی کیفیت نهایی محصول استخراج شده، دارد. همچنین شیوه و روش استخراج قیر طبیعی می‌تواند به کیفیت آن آسیب بزند.

برای استخراج بهترین گیلسونایت باید معادن را کاملا آنالیز کرده و همچنین دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در معادن باید به روز باشد. گوگرد و یا ترکیباتی که حاوی گوگرد هستند اصلی ترین مواد تاثیر گذار در کیفیت قیر طبیعی می‌باشند که اگر مقدار گوگرد کم باشد کیفیت محصول پایین می‌آید و اگر بیشتر از حد استاندارد باشد نیز باعث می‌شود گیلسونایت استخراح شده مرغوبیت لازم را نداشته باشد که این موضوع مستقیما با نحوه استخراج قیر طبیعی در ارتباط است.

به عنوان مثال گیلسونایت در زمینه راهسازی کاربرد زیادی دارد و اگر این ماده کیفیت مناسبی نداشته باشد استحکام و تحمل پذیری آسفالت کاهش یافته و به زودی تخریب می‌گردد.

مشخصات کلی گیلسونایت صادراتی

مشخصات کلی گیلسونایت صادراتی گیلسونایتی که در ایران تولید و صادر می‌شود بارها مورد آزمایش قرار گرفته و کیفیت و درصد خلوص آن سنجیده شده‌ است. به همین دلیل است که تقاضا برای خرید گیلسونایت ایرانی بالا است. گیلسونایت صادراتی به گونه ای تولید می‌شود که نیازهای مختلف را برآورده کند. زیرا در بعضی از صنایع نیاز است که قیر طبیعی به صورت پودر باشد و حتی ابعاد و اندازه پودر گیلسونایت نیز از نظر برخی صنایع مهم است.

از طرفی برخی از صنایع نیاز دارند که گیلسونایت به صورت خرد شده مورد استفاده قرار گیرد اما ابعاد آن بزرگتر‌ از فرم پودری باشد که اصطلاحا به آن کلوخه می‌گویند.گیلسونایت هنگام استخراج به رنگ سیاه و براق دیده می‌شود اما زمانی که به صورت خرد شده و پودر شده در می‌آید تغییر رنگ می دهد و رنگ آن به شکل قهوه‌ای تیره در ‌می‌آید. پس از این که عملیات خرد کردن و آماده سازی محصولات به پایان رسید نوبت به آنالیز نهایی رسیده و سپس در بسته بندی های مناسب راهی بازارهای مختلف می‌شود.

گیلسونایت درجه یک صادراتی دارای ویژگی‌هایی است که در ارتباط با سلامتی انسان‌ها است زیرا قیر طبیعی دارای خاکسترهایی است که غیر سمی بوده و استفاده از آن خطری ندارد علاوه بر‌ آن به دلیل اینکه این مواد از دل طبیعت استخراج می‌شود اثرات سرطان زا نداشته و کاملا ایمن است. استفاده از قیر نا مرغوب و پالایشگاهی احتمال ایجاد جهش ژنتیکی را بالا می‌برد اما این محصول بهه عنوان جهش زا نیست.

بر اساس ویژگی‌هایی که برای این محصول ذکر شد واضح است که برای استفاده از این محصول خطر بالقوه‌ای انسان را تهدید نمی‌کند و نیازی نیست که عملیات پیچیده‌ای برای ایمن سازی در روند استفاده از آن انجام شود.

سفارش گیلسونایت صادراتی درجه یک

سفارش گیلسونایت صادراتی درجه یک گیلسونایت ماده‌ای است که در صنایع بسیاری، کاربرد دارد و کارخانه‌های متعددی هست که برای تولید محصولات خود اقدام به ثبت سفارش گیلسونایت درجه یک می‌کنند. این مجموعه انواع گیلسونایت را برای مصارف مختلف تولید و عرضه می‌کند.

گیلسونایت صادراتی محصولی است که به عنوان ماده اولیه در صنایع زیادی کاربرد دارد. بنابراین سفارشات زیادی برای خرید این ماده توسط کارخانه‌های مختلف در بازار وجود دارد. این مجموعه گیلسونایت را قیمت مناسب و کیفیت بالایی به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید