کارخانه تولید قیر طبیعی معدن

قیر طبیعی معدن یک نوع ماده ی اولیه پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد. این ایزوگام شرق ثبت 6736 در تولید انواع مصالح کاربرد دارند و بسیار با کیفیت و مرغوب و درجه یک می باشند. این محصولات توسط مهندسین با تجربه و با استفاده از تجهیزات استاندارد استخراج می شود. این نوع قیر طبیعی صادراتی بوده و به کشور های مختلف همچون ترکیه صادر می شود. کارخانه تولید قیر طبیعی معدن این محصول را با کیفیت بی نظیر و منحصر بفرد و با قیمت کم و ارزان جهت فروش عرضه می کند‌.

کارخانه تولید قیر طبیعی معدن

آشنایی با انواع قیر طبیعی

آشنایی با انواع قیر طبیعی در این مقاله ما می خواهیم شما را با ویژگی های انواع ایزوگام شرق مشهد طبیعی آشنا کنیم. انواع قیر طبیعی شامل بنتونایت، آسفالتوم، آسفالتایت، آسفالت دکوراتیو و آسفالت طبیعی می شود. این محصول یک عایق رطوبتی عالی در طبیعت می باشد. این کالا در شکل کلوخه ای ماده ای مشکی و براق و فوق العاده ترد است و در شکل پودر میکرونیزه دارای رنگ قهوه ای می باشد. این نوع قیر در زیر سطح زمین در لایه های عمودی یافت می شود. این محصول یک ماده ی افزودنی اصلاح کننده عایق های رطوبتی است و همچنین یک هیدروکربن و ماده ی آلی به حساب می آید.

این محصول دارای ویژگی هایی همچون :

  • دارای درصد خلوص بسیار بالا
  • دارای خواص ثابت
  • دارای محتوای نیتروژن زیاد
  • دارای قابلیت انحلال بسیار بالا
  • دارای وزن مولکولی بالا

یکی از مشخصات مهم قیر درجه نفوذ می باشد که اگر درجه ی نفوذ کم باشد قیر سخت تر است به همین دلیل این نوع قیر دارای سختی بسیار زیادی می باشد. این محصول بسیار چسبناک و متراکم است و همچنین تولید شده از نفت می باشد. این کالا در دریاچه های نفتی و در زیر تپه ها پیدا می شود.

معیار های تعیین قیمت قیر طبیعی معدن

معیار های تعیین قیمت قیر طبیعی معدن معیار های تعیین قیمت قیر طبیعی معدن شامل این موارد می شود. قیر طبیعی در واقع از ترکیب نفت و هیدروکربن تهیه می گردد و کاربرد های فراوانی در ساخت و ساز دارد. در راه سازی و ساخت تونل و جاده در ساخت انواع چاه، در روکش لوله های سیمانی و بسیاری موارد دیگر از این ترکیبات استفاده می شود. قیر طبیعی کرمانشاه مورد استفاده در کلوخ ها دارای ویژگی بسیار منحصر به فردی بوده و دارای نفوذ بسیار بالا می باشد.

گرانروی قیر با شاخص های بسیار متعددی سنجیده می شود. درواقع هر چقدر حالت روان بودن بیشتر باشد قیر حالت جمود تر و سفت تری را به خود خواهد گرفت. از قیر طبیعی در تهیه انواع قالب های خاکه ای استفاده می شود. در ساخت پوشش های جاده ای از این قیر ها استفاده می شود. در چیدمان سطح رویی چاه های بزرگ و جهت سفت کردن و استحکام آن از قیر استفاده می گردد.

خرید قیر طبیعی معدن کرمانشاه

خرید قیر طبیعی معدن کرمانشاه خرید قیر طبیعی معدن کرمانشاه با کیفیت عالی و منحصر بفرد از نمایندگی فروش آن به صورت آنلاین و با قیمت مناسب و مقرون بصرفه قابل انجام می باشد. خرید قیر طبیعی با بهترین کیفیت با تخفیف های عالی در حال انجام می باشد. مراکز فروش قیر طبیعی خالص ترین و باکیفیت ترین قیر طبیعی را در ابعاد و ضخامت های مختلف جهت فروش به صورت مستقیم در قیمت های مناسب ارائه می نمایند.

قیمت فروش این قیر ها به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد. خریداران می توانند در هر کجای کشور که هستند محصول مورد نظر خود را در هر رنگ سایز و طرح سفارش داده و در کم ترین زمان درب منزل تحویل بگیرند. مراکز فروش این کالای ساختمانی در تمامی استان ها فعال بوده و دارای نمایندگی معتبر در تمامی شهر ها می باشد. این کالا دارای خدمات مشاوره ای رایگان توسط افراد خبره و آگاه در این زمینه می باشد.

قیر طبیعی کرمانشاه با کیفیتی عالی و درصد خلوص بالا در ابعاد مختلف با قیمت مصوب جهت فروش ارائه می شود. از این ماده صنعتی در صنایع مختلف استفاده شده و بسیار پر کاربرد می باشد. در تولید انواع مواد و مصالح ساختمانی از جمله کاربرد داشته و نقش پر رنگی در صنعت ساختمان دارند. قیمت قیر طبیعی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. عایق الاستومری دیوار ایرانی ساده ارزان
    2. عایق رطوبتی جدید مدرن
    3. مرکز سفارش ایزوگام بدون آلومینیومی
    4. تولید کننده بهترین ایزوگام استخری مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید