کارخانه تولید قیر طبیعی بشکه ای

کارخانه با تولید قیر طبیعی بشکه ای با بالاترین کیفیت توانسته است علاوه بر تامین به موقع نیاز بازار داخلی، مازاد تولیدات خود را به کشورهای دیگر هم صادر نماید. قیر طبیعی به دلیل دارا بودن مزیت های فراوان امروزه در صنایع مختلف استفاده می شود و به همین دلیل تولید آن در سال های اخیر با افزایش چشمگیری روبه رو شده است.

کارخانه تولید توانسته است بهترین قیر طبیعی را به کمک فناوری های روز با کیفیت مطلوب و قابل قبولی تولید و عرضه نماید. استفاده از دانش روز و بهره گیری از تخصص نیروهای متخصص منجر به تولید محصولی با گرید جهانی شده است.

کارخانه تولید قیر طبیعی بشکه ای

مزایای قیر طبیعی در تولید ایزوگام

مزایای قیر طبیعی در تولید ایزوگام

برای تولید ایزوگام، آسفالت و مواردی از این دست استفاده از قیر طبیعی به عنوان یک ماده افزودنی و اصلاح کننده بسیار مرسوم است. استفاده از قیر طبیعی مزایای فراوانی داشته و به همین دلیل در تولید ایزوگام به وفور از آن استفاده می شود.

یکی از مزیت های قابل توجه قیر طبیعی در تولید ایزوگام این است که به نازک تر شدن ضخامت آسفالت تولیدی بسیار کمک می کند. در کنار کاهش ضخامت به طور قطع وزن ایزوگام هم پایین می آید و همین امر چسبندگی بهتر آن را به همراه دارد.

از سوی دیگر استفاده از قیر در زمان تولید سبب می شود ایزوگام در زمان سرما نرمی خود را به خوبی حفظ کرده و دچار ترک و درز نشود. همچنین در فصل تابستان به خوبی شکل اولیه ایزوگام حفظ شده و جلوی حرکت و پله پله شدن آن را می گیرد.

بهترین برند قیر طبیعی بشکه ای

بهترین برند قیر طبیعی بشکه ای

شرکت های زیادی در حوزه تولید مشتقات حاصل از نفت فعالیت می کنند. قیر طبیعی که معمولا به صورت بشکه ای عرضه می شود یکی از این مشتقات بوده که هم از نظر کیفی و هم کمی با توجه به نحوه فرآوری که در هر کارخانه و توسط هر برند انجام می گیرد متفاوت می باشد.

مهمترین مواردی که تعیین کننده کیفیت قیر طبیعی بوده و در نهایت آن شرکت را به عنوان بهترین برند تولید کننده در این حوزه معرفی می کند، موارد زیر می باشد.

  1. درصد کربن به کار رفته در تولید قیر طبیعی
  2. مقدار و درصد حلالیت
  3. میزان رطوبت موجود در قیر که هرچه کمتر باشد، کیفیت محصول نهایی مطلوب تر است.
  4. حالت پودری یا کلوخه بودن قیر هم بسیار مهم است.

به طور کلی هرچه حالت پودری قیر طبیعی که به صورت بشکه ای عرضه می شود، بیشتر باشد، کیفیت آن مطلوب تر است. بهترین برند قیر طبیعی را در سایز و مش های مختلف و حتی بسته به سفارش و نظر مشتری تولید و به بازار عرضه می کند. احترام به خواست مشتری و تولید محصولی که دقیقا مطابق با نیاز او باشد، فروش و به دنبال آن سود بیشتری را برای تولید کننده به همراه داشته است.

قیمت قیر طبیعی بشکه ای صادراتی

قیمت قیر طبیعی بشکه ای صادراتی

قیمت قیر طبیعی صادراتی بشکه ای در بازار با نوسانات فراوانی همراه است. از آنجا که قیمت قیر ارتباط مستقیمی با قیمت نفت دارد لذا با بالا و پایین رفتن نرخ جهانی این ماده استراتژیک، قیر طبیعی هم با نوسان قیمت در طول سال مواجه می شود.

از سوی دیگر نحوه عرضه و میزان تقاضا برای قیر طبیعی در بازار هم بر روی قیمت تمام شده آن اثرگذار است. فروش بدون واسطه و مستقیم یکی از راه هایی است که امروزه جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها و عرضه به موقع در نظر گرفته می شود.

ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان عمده توانسته ایم با کنار زدن واسطه ها از بازار قیمت گذاری، قیر طبیعی بشکه ای را مستقیما به دست خریداران برسانیم. فروش اینترنتی انجام می گیرد و مشتریان محترم از سراسر کشور می توانند به صورت آنلاین جهت ثبت سفارشات خود اقدام نمایید. هم کیفیت و هم قیمت قیر بشکه ای عرضه شده کاملا تضمینی بوده و خریدار می تواند از این بابت خیالی آسوده داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید