پخش کننده کلوخه قیر طبیعی

کلوخه قیر طبیعی با بهترین کیفیت و درصد خلوص بالا توسط پخش کننده این محصول به صورت کلی و عمده عرضه می شود. این کلوخه ها بسیار باکیفیت هستند و در تولید انواع مصالح کاربرد دارند. در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این تولیدات توسط مهندسین با تجربه و با استفاده از تجهیزات استاندارد استخراج می گردد. این کلوخه ها از نوع صادراتی به دیگر کشورها از جمله ترکیه می باشد.

پخش کننده کلوخه قیر طبیعی

منظور از کلوخه قیر طبیعی چیست؟

منظور از کلوخه قیر طبیعی چیست؟ قیر طبیعی عمده و خالص دارای خصوصیات و مشخصات بسیار خاصی می باشد. این کلوخه ها قدرت حل شدن بیشتری داشته و خواص انها دارای ثبات ببیشتری می باشد. چگالی بیشتری نسبت به سایر قیرها دارا می باشد. نیتروژن موجود در قیر طبیعی بالا بوده و این نوع کلوخه یک نوع عایق طبیعی در برابر رطوبت می باشد.

قیر کلوخه ای مشکی بوده و بسیار براق و شفاف می باشد. در صورت پودری نیز دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد. قیر طبیعی از زیر زمین و لایه های داخلی با استفاده از تجهیزات پیشرفته حفاری و استخراج می گردد. این نوع قیر نام های دیگری نیز دارد که بنتونیت و آسفالتیت نامیده می گردد. این ماده در صنایع مختلف به عنوان افزودنی در تولید انواع عایق رطوبتی به کار برده می شود. این ماده دارای درصد خلوص بسیار بالا می باشد.

این ماده آلی از هیدروکربن ها تشکیل شده و یک نوع عایق بسیار عالی می باشد. قیر از نفت تهیه شده و دارای ویژگی هایی همچون چسبندگی بسیار بالا و نفوذ ناپذیری می باشد. قیرهای کلوخه ای انواع بسیار زیادی دارند که قیر طبیعی یکی از مرغوب ترین ها می باشد.

کاربرد های کلوخه قیر طبیعی

کاربرد های کلوخه قیر طبیعی کلوخه قیری در واقع از ترکیب ذرات خاک و قیر تهیه می گردد و کاربرد های فراوانی در ساخت و ساز دارد. در راه سازی و ساخت تونل و جاده در ساخت انواع چاه، در روکش لوله های سیمانی و بسیاری موارد دیگر از این ترکیبات استفاده می شود.

قیر طبیعی کرمانشاه مورد استفاده در این کلوخه ها دارای ویژگی بسیار منحصر به فردی بوده و دارای نفوذ بسیار بالا می باشد. گرانروی قیر با شاخص های بسیار متعددی سنجیده می شود. درواقع هر چقدر حالت روان بودن بیشتر باشد قیر حالت جمود تر و سفت تری را به هود خواهد گرفت.

از کلوخه قیری در تهیه انواع قالب های خاکه ای استفاده می شود. در ساخت پوشش های جاده ای از این خاکه ها استفاده می شود. در چیدمان سطح رویی چاه های بزرگ و جهت سفت کرذن و استحکام آن از قیر استفاده می گردد. این کلوخه ها با پایین امدن دما می توانند عملکرد بهتری و چسبندگی بیشتری داشته باشند.

خرید کلوخه قیر طبیعی عمده کرمانشاه

خرید کلوخه قیر طبیعی عمده کرمانشاه خرید قیر طبیعی با بهترین کیفیت با تخفیف های عالی در حال انجام می باشد. مراکز فروش کلوخه قیر طبیعی خالص ترین و باکیفیت ترین قیر طبیعی را در ابعاد و ضخامت های مختلف جهت فروش به صورت مستقیم در قیمت های مناسب ارائه می نمایند. قیمت فروش این قیر ها به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد.

خریداران می توانند در هر کجای کشور که هستند محصول مورد نظر خود را در هر رنگ سایز و طرح سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرند. مراکز فروش این کالای ساختمانی در تمامی استان ها فعال بوده و دارای نمایندگی معتبر در تمامی شهر ها می باشد. این کالا دارای خدمات مشاوره ای رایگان توسط افراد خبره و آگاه در این زمینه می باشد.

کلوخه قیری صادراتی با کیفیتی عالی و درصد خلوص بالا در ابعاد مختلف با قیمت مصوب جهت فروش ارائه می شود. از این ماده صنعتی در صنایع مختلف استفاده شده و بسیار پر کاربرد می باشد. در تولید انواع مواد و مصالح ساختمانی از جمله کاربرد داشته و نقش پر رنگی در صنعت ساختمان دارند. قیمت این محصولات بسیار مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید