مرکز پخش گیلسونایت 25 کیلویی

مرکز پخش گیلسونایت این محصول را درابعاد مختلف تولید نموده و در بسته بندی‌های 25 کیلویی در بازار داخل و خارج پخش می‌کند. گیلسونایت 25 کیلویی از بهترین نوع گیلسونایت برای مصرف مختلف صنعتی مانند رنگ سازی، آسفالت و تولید چسب … ارائه می‌شود که بسته به نیاز هر کارخانه و نظر مشتریان با دانه بندی مناسب توزیع می‌گردد.

مرکز پخش گیلسونایت 25 کیلویی

خصوصیات بهترین گیلسونایت چیست؟

خصوصیات بهترین گیلسونایت چیست؟ اگر می‌خواهید در مورد خصوصیات بهترین گیلسونایت بیشتر بدانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. گیلسونایت با توجه به این که از کدام منطقه استخراج می‌شود دارای کیفیت متفاوتی است و همچنین فصل استخراج نیز ممکن است در میزان مرغوبیت این محصول تاثیر گذار باشد.

در واقع بهترین زمان برای تولید و استخراج گیلسونایت فصل‌های گرم سال است و در پاییز و زمستان عملیات استخراج با کمی ریسک همراه است. یکی از عوامل مرغوبیت گیلسونایت درصد خلوص آن بوده و میزان خاکستر موجود در این محصول نیز یکی از فاکتورهای کنترل کیفیت این ماده است.

نکات مهم در خرید گیلسونایت

نکات مهم در خرید گیلسونایت در هنگام خرید گیلسونایت باید به چند نکته دقت نمایید تا از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید. اولین نکته میزان مورد نیاز از این محصول است در واقع باید برآورد درستی از میزان محصولی که احتیاج دارید داشته باشید تا تناژ مناسبی برای خرید انتخاب نمایید و خرید خوب و به صرفه‌ای داشته باشید. نکته دیگر که باید حتما با آن توجه کنید این است که نوع کاربری گیلسونایت را مشخص نمایید. زیرا درصد خلوص مناسب و همچنین سایز پودر قیر طبیعی، برای مصارف گوناگون متفاوت است.

بنابراین باید بر اساس صنعتی که قرار است قیر طبیعی برای آن مورد استفاده قرار گیرد، مش و عش مناسب را تعیین کرده و سپس آن را سفارش دهید. خوشبختانه معادن ایران در شرایطی هستند که انواع گیلسونات با درجات خلوص مختلف و دانه بندی دلخواه قابل ارائه است و از این بابت خریداران برای خرید گیلسونایت مناسب اختیار عمل بیشتری دارند.

یکی دیگر از مواردی که باید مد نظر داشته باشید درجه نفوذ این محصول است. به بیان ساده تر به میزان نرمی یا سختی گیلسونایت درجه نفوذ گفته می‌شود که طی یک آزمایش با وسایلی ساده تعیین می‌شود. برای تست میزان نفوذ پذیری یک سوزن با ابعاد استاندراد روی گیلسونایت قرار داده می‌شود و وزنه‌ای به جرم 10 گرم روی آن گذاشته می‌شود. مدت زمانی که وزنه روی سوزن قرار می‌گیرد باید با دقت اندازه گیری شود و دقیقا معادل 5 ثانیه باشد.

در نظر داشته باشید که هنگام انجام این آزمایش قیر باید در دمای 25 درجه قرار داشته باشد. در نهایت میزان فرو رفتگی سوزن در قیر بررسی شده و بر اساس واحد دهم میلی‌متر بیان می‌شود. هرچه این میزان بیشتر باشد قیر نرم‌تر بوده و هرچه عدد کوچک‌تر باشد سختی قیر بیشتر خواهد بود.

فروشنده عمده گیلسونایت 25 کیلویی

فروشنده عمده گیلسونایت 25 کیلویی یکی از مهمترین دغدغه کارخانه داران و فعالان صنعتی این است که مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی تهیه نمایند که ضمن دارا بودن ویژگی‌های مورد نیاز قیمت مناسبی نیز داشته باشد. همچنین ارتباط با فروشنده گیلسونایت به صورت مستقیم نیز به منظور کاهش هزینه‌ها و قیمت نهایی بسیار حائز اهمیت است. این مرکز گیلسونایت عمده را به صورت بسته بندی‌های 25 کیلویی به کارخانه داران عرضه نموده و آن را با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌کند. خرید گیلسونایت را از این کارخانه می‌توانید به دو شیوه انجام دهید.

در روش اول به محل توزیع این محصول مراجعه نموده و ضمن مشاوره با کارشناسان ما ابعاد گیلسونایت مورد نظرتان را سفارش داده و خریداری نمایید. در روش دوم نیازه به مراجعه به صورت حضوری نبوده و شما می‌توانید با مراجعه با فروشگاه اینترنتی این مجموعه انواع محصولات قابل عرضه در این مرکز را مشاهده نموده و مقایسه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره از شماره تماس‌هایی که در سایت درج گردیده استفاده کنید. با خرید آنلاین سفارشات شما به محل کارخانه یا مکان مورد نظر شما ارسال می‌گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید