مرکز پخش گیلسونایت قیر طبیعی

گیلسونایت قیر طبیعی به عنوان یک فرآورده معدنی در برخی از مناطق کشور ما به ویژه ایلام و خوزستان و قیر شرکت نفت پاسارگاد به فراوانی تولید می‌شود و معادن بزرگ از این محصول وجود دارند که بهترین کیفیت آن توسط مرکز خرید این محصول به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که مایل به تهیه این غیرطبیعی هستند می‌توانند از طریق این مرکز بهترین آن را برای خود به دست آورده و از آن برای صادرات به کشورهای دیگر نیز استفاده کننده یا در تهیه انواع عایقهای رطوبتی مورد استفاده قرار دهند.

مرکز پخش گیلسونایت قیر طبیعی

گیلسونایت قیر طبیعی در صنایع آسفالت سازی

گیلسونایت قیر طبیعی در صنایع آسفالت سازی برای صنایع آسفالت سازی به جای قیر پالایشگاهی می‌توان از گیلسونایت قیر طبیعی و قیر شرکت ستاره سبز جویبار استفاده کرد چون این محصول خاص و ویژه می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای قیر پالایشگاهی باشد و بیشتر خصوصیات آن را دارا است علاوه بر این این محصول می‌تواند از چسبندگی بسیار بالایی بین ذرات ماسه نیز برخوردار باشد و با اتصال محکم آنها به یکدیگر باعث ایجاد دوام و ماندگاری قابل توجهی در آسفالت می‌شود.

این گیلسونایت از نظر قیمت تمام شده نسبت به قیر پالایشگاهی گران تر است زیرا نیازمند استخراج با هزینه بیشتر می باشد با این وجود ترکیبی با چسبندگی بسیار بالا و ارگانیک می باشد و در برخی از مناطق به علت نزدیکی به این معادن استفاده از آن در صنایع آسفالت سازی می تواند از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد.

بهترین این محصول می‌تواند با استفاده از حرارت مناسب به راحتی ذوب شود و در ترکیب با سنگ دانه ها و مواد تشکیل دهنده آسفالت مخلوطی را ایجاد کند که می تواند در خیابان ها و سطوح مختلفی که به آسفالت نیاز دارند مورد استفاده قرار گیرد همچنین این محصول به تنهایی می‌تواند برای ترمیم درزها و شکاف آسفالت نیز کاربرد داشته باشد.

مشخصات کلی گیلسونایت قیر طبیعی

مشخصات کلی گیلسونایت قیر طبیعی معادن ویژه ای در سطح کشور وجود دارند که ماده ای سنگی با ساختاری ترد و شکننده در آنها وجود دارد که می توانند با سطحی براق بسیار شبیه قیر باشند و در واقعی محصولی خاص از کربن است و یکی از کربوهیدرات های بسیار مناسب به عنوان جایگزین قیر می باشد که از آن به عنوان قیر طبیعی نیز یاد می شود.

گیلسونایت قیر طبیعی می تواند به راحتی خرد و پودر شود و با استفاده از حرارت کم می تواند ذوب شود و جایگزین بسیار مناسبی برای قیر باشد و در آسفالت سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ این محصول می تواند به عنوان عایق و ضد آب مورد استفاده قرار گیرد و دارای کاربرد پوششی نیز می باشد.

از مشخصات خاص این ترکیب می توان به استفاده از آن برای پودر پرینترها استفاده کرد چون می تواند به صورت پودری درآید و به شکلی بسیار ریز مورد استفاده قرار گیرد همچنین بافت آن به گونه ای است که می تواند برای حفاری در پالایشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول دارای بافتی بسیار شکننده است و می تواند در اندازه های بسیار درشت و ریز از معادن استخراج شود و به این ترتیب می تواند در کارخانه های مربوطه به شکل فرآورده های مختلف تبدیل شوند و برای کاربردهای ذکر شده مورد استفاده قرار گیرند.

فروشنده عمده گیلسونایت قیر طبیعی مرجانی

فروشنده عمده گیلسونایت قیر طبیعی مرجانی گیلسونایت قیر طبیعی مرجانی از دسته بهترین انواع این ترکیب معدنی است که توسط فروشنده عمده این محصول با قیمت ارزان می‌تواند در اختیار خریداران قرار گیرد و آنها می‌توانند بهترین این گیلسونایت را از طریق این فروشنده با قیمت ارزان تهیه کنند.

خریداران عمده و صادر کنندگان می توانند از طریق این فروشنده گیلسونایت عمده را از معادن بزرگ آن تهیه می کند و درخواست دهند و به این شکل یکی از بهترین کربوهیدرات های کربنی مرجانی را به دست آورند همچنین گیلسونایت مرجانی دارای درجه خلوص و میزان کربن بسیار بالایی است و این باعث می‌شود که قدرت چسبندگی فوق العاده زیادی داشته باشد که برای تولید و عایق های مختلف استفاده و در صنایع آسفالت سازی مناسب است.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی نانو پشت بام سرویس بهداشتی
    2. ایزوگام تک لایه جدید طرح دار خوب
    3. ایزوگام پشم شیشه درجه یک جدید خوب
    4. ایزوگام دو لایه فویلدار 4 میلیمتری سوزنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید