مرکز پخش گیلسونایت صادراتی

قیر در بورس ایران صادراتی نوعی ماده سیاه و سخت می باشد که در معادن زیر زمینی به صورت براق یافت می شود. امروزه از این ماده به صورت پودر شده در صنایع مختلف به عنوان پوششی ضد آب، عایق کابل و برای الوار استفاده می شود. قبل از ثبت سفارش این ماده لازم به ذکر است بدانید این سایت به عنوان مرکز پخش گیلسونایت صادراتی، این محصول را بصورت بسته بندی شده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مرکز پخش گیلسونایت صادراتی

گیلسونایت صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

گیلسونایت صادراتی چه مشخصاتی دارد؟قیر در بورس فراورده های نفتی غیر خطرناک و غیر سمی است. این سنگ صمغی بسیار خالص است که از ترکیب پیچیده ای از انواع مختلف هیدروکربن ها تشکیل شده است. این ترکیب طبیعی بی نظیر، غنی از نیتروژن و بتاکاروتن و گوگرد کم، چیزی است که گیلسونایت را بسیار خاص می کند. خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد این ماده، آن را به یک افزودنی چند منظوره با کارایی بالا و راه حل مقرون به صرفه تبدیل می کند.

گیلسونایت صادراتی یک هیدروکربن رزینی آسفالتی طبیعی است که یک هیدروکربن سخت است و اغلب آن را آسفالت طبیعی، آسفالتیت، یینتایت یا آسفالت می نامند. گیلسونایت در حلال های معطر و آلیفاتیک و همچنین آسفالتف نفت محلول است. با توجه به سازگاری منحصر به فرد آن از این ماده برای سخت شدن فرآورده های نفتی نرم تر استفاده می شود.

این ماده با موم های میکرو کریستالی و پارافین، رزین ها و روغن های نفتی، رزین، روغن های گیاهی (بذر کتان، سویا و غیره)، روغن های فرآوری نفت و آسفالت های نفتی سازگار است. از مشخصات گیلسونایت صادراتی می توان موارد زیر را نام برد:

  • دارای سطح براق
  • ماده ای سیاه و سخت
  • پودر شده آن دارای رنگ قهوه ای تیره
  • حلالیت بالا و کاربرد گسترده

نحوه صادرات گیلسونایت چگونه است؟

نحوه صادرات گیلسونایت چگونه است؟ صادرات و توزیع گیلسونایت صادراتی در بازار بین المللی به صورت عمده در سال های اخیر رونق بسیاری گرفته است و مراکز تجاری آنلاین و مراکز بازرگانی، عرضه عمده و صادرات این ماده را به کشورهای مختلف انجام می ‌دهند. صادرات این محصولات پرکاربرد توسط مراجع متعددی صورت می پذیرد که در ادامه به نحوه صادرات این ماده توسط مراجع مختلف اشاره شده است:

  • نمایندگی های معتبر و دارای مجوز های لازم شرکت ها و کارخانجات تولیدی
  • دفاتر تجاری دولتی که تحت نهادهای ذیربط دولتی مشغول به فعالیت هستند.
  • مراجع تجاری و بازرگانی خصوصی و نیمه خصوصی که صادرات انواع چسب ها را انجام می‌ دهند.
  • وب سایت های تخصصی و فروشگاهی

در سال‌ های اخیر وب سایت های فروش معتبر، علاوه بر ارائه انواع محصولات به خریداران داخلی، صادرات انواع این محصولات و فروش آن به خریداران خارجی را فراهم آوردند. با توجه به کیفیت بالای محصولات ایرانی، هر ساله میزان تقاضای خریداران خارجی با افزایش روبرو می شود. صادرات گیلسونایت به کشورهای همسایه علاوه بر ارزآوری های مناسب می تواند موجب افزایش تبادلات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه گردد و به این ترتیب نقش ایران را در بازارهای آسیایی و بازارهای جهانی مستحکم نماید.

فروش عمده این ماده به سایر کشورهای خارجی، از طریق شرکت های صادراتی و وارداتی که در این عرصه مشغول به کار و فعالیت می باشند، انجام می شود. این شرکت ها با صادرات انواع گیلسونایت به کشور های درخواست کننده، رضایت مشتریان خود در بازار خارجی و بین المللی را به دست می آورند و از این طریق می توانند در تجارت خارجی به جایگاه ویژه ای دست پیدا کنند.

موارد استفاده از گیلسونایت در صنعت

موارد استفاده از گیلسونایت در صنعت اولین موارد استفاده از گیلسونایت در صنعت، شامل رنگ برای حشرات و امولسیون ها بود. این وسیله توسط شرکت موتور فورد به عنوان یکی از اجزای اصلی لاک سیاه ژاپنی که در اکثر اتومبیل های مدل T مدل فورد استفاده می شد، استفاده می شد.

ترکیب بندی گیلسونایت به عنوان یک ماده محلول در محلول های روغنی مانند دی سولفید کربن یا TCE (تری کلرواتیلن) ​​طبقه بندی می شود. یکی از اجزای اصلی گیلسونایت کربن است. همچنین دارای چندین عنصر دیگر از جمله نیتروژن و گوگرد و برخی ترکیبات فرار می باشد.

گیلسونایت در بیش از 160 محصول عمدتا در جوهرها و رنگ های چاپی تیره، گل و سیمان حفاری چاه نفت، اصلاح کننده های آسفالت، افزودنی های ماسه ریخته گری و طیف گسترده ای از محصولات شیمیایی استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است بدانید، کاربرد متداول گیلسونایت در ترکیب قیر است که این برنامه در کشورهایی مانند چین، هند و ایران اجرا می شود.

نکته مهم این است که گیلسونایت تنها در یک نقطه در جهان یافت می شود – حوضه Uinta در شمال شرقی یوتا، جایی که American Gilsonite ذخایر قابل توجهی را کنترل می کند. برخی از شرکت ها ادعا می کنند که “گیلسونایت را از سایر نقاط جهان ارائه می دهند، اما این محصولات به منظور سوء استفاده از کیفیت شناخته شده بین المللی گیلسونایت و عملکرد اثبات شده به سادگی شناسایی نمی شوند. از آنجا که این مواد دیگر uintaites واقعی نیستند به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوت عملکرد کمتری دارند.

خرید مستقیم گیلسونایت صادراتی مرغوب

خرید مستقیم گیلسونایت صادراتی مرغوب امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات تقریبا مرز بازارهای محلی شکسته شده و به راحتی با ابزار های خرید و فروش جدید و آنلاین می توان به هر محصول و کالایی که نیاز دارید، دسترسی داشته باشید. بنابراین خرید گیلسونایت صادراتی مرغوب به صورت مستقیم در سراسر کشور امکان پذیر است و دیگر نیازی نیست به شهرهای مختلف سفر کنید تا بتوانید این محصول را تهیه نمایید. ما با تکیه بر اعتماد مشتریان و درک نیاز بازار امکان آن را فراهم کرده ایم که مرغوب ترین نوع این ماده را بدست مشتریان برسانیم.

برای خرید این گیلسونایت با قیمت عمده می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید نمایید و از فروش استثنایی ما با نازلترین قیمت ها بهره ببرید. خرید استثنایی که برای عزیزان در نظر گرفته ایم، مشتریان زیادی را مجذوب خود کرده است و دارای سود بالایی می باشد. یکی از دلایل فروش استثنایی با قیمت مناسب، تقاضای بالا خریداران و مشتریان می باشد. قیمت تولید گیلسونایت صادراتی در کشور با عوامل مختلفی تعیین می شود به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را اعلام نمود.

عرضه گیلسونایت صادراتی و در دسترس قرار دادن آن برای مشتری باعث می شود واسطه گران اضافی حذف شوند و محصولی باکیفیت با قیمت مناسب بدست مشتریان برسد. اگر شما نیز خواهان خرید این ماده کاربردی به صورت بی واسطه از کارخانه هستید می توانید با دریافت مشاوره های رایگان از راهنمایان این مجموعه و بررسی محصولات ارائه شده در آن، سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

  • تبلیغات: 
    1. ایزوگام پلیمری درجه یک جدید ساده
    2. ایزوگام دلیجان اصل صادراتی
    3. ایزوگام‌ دمیده + قیمت خرید فروش
    4. پخش عایق رطوبتی نانو جدید تهران + عمده ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید