مرکز پخش قیر طبیعی پلیمری

مرکز پخش قیر طبیعی پلیمری در وهله اول کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده این محصول پلیمری می باشند و این مراکز به صورت مستقیم و یا از طریق واسطه های فعال در این زمینه اقدام به پخش قیر در بورس ایران طبیعی می کنند.

مرکز پخش قیر طبیعی پلیمری

چند ویژگی قیر طبیعی پلیمری

چند ویژگی قیر طبیعی پلیمری امروزه استفاده از قیر برای آسفالت جاده ها بسیار مرسوم شده است، قیرها دارای انواع مختلفی می باشد و فیبر طبیعی پلیمری از انواع بسیار کاربردی و مرغوب این محصول به شمار می آید.

قیر پلیمری با اضافه نمودن مواد پلیمری به قیرهای معمولی به دست می آید و موجب بهبود ویژگی های این قیر در بورس فراورده های نفتی شده است.

از جمله ویژگی های قیر طبیعی پلیمری به شرح زیر است:

  • این قیرهای اصلاح شده از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در سلامت جاده ها و افزایش ایمنی آن ها می باشد.
  • میزان کشسانی قیرهای طبیعی پلیمری نسبت به قیرهای معمولی بیشتر است به همین دلیل مانع از شکستگی و ترک خوردگی سطح جاده ها می شود.
  • این محصول پلیمری له دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر افزایش و کاهش دما بوده و بر اثر انبساط و انقباض های مکرر دچار ترک خوردگی و خرابی نمی شود.
  • این قیر پلیمری دارای قدرت چسبندگی بسبار بالایی می باشد و دچار از هم پاشیدگی نمی شود و موجب می شود که دارای سطح صاف و به هم پیوسته ای باشد.
  • قیر پلیمری دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد و این امر موجب شده است که پس از یک بار عملیات اجرایی بر روی جاده ها نیاز به تجدید عملیات آسفالت و ترمیم نباشد و در نتیجه از میزان هزینه های جاری کاسته می شود.
  • حرکت ماشین آلات سنگین و هم چنین بارندگی مانع از ایجاد فرسایش در این قیر شده به همین دلیل به صورت گسترده در جاده های ترانزیتی از این محصول استفاده می شود.
  • در زمان بارندگی نیز سطح جاده هایی که به وسیله قیر پلیمری آسفالت شده است دچار کمترین میزان لغزندگی می شود به همین دلیل بسیار ایمن می باشد.

فروشنده عمده قیر طبیعی معدنی

فروشنده عمده قیر طبیعی معدنی فروشنده قیر آماده طبیعی و قیر طبیعی معدنی در واقع در وهله اول کارخانه های تولید کننده این محصول می باشند که پس از تولید اقدام به عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول در بین خریداران می کنند.

البته نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه که در اقصی نقاط ایران دایر هستند نیز از فروشندگان عمده قیر طبیعی معدنی می باشد.

درگاه های اینترنتی این مراکز نیز فروش این محصول را به صورت غیر حضوری و آنلاین در بین خریداران انجام می دهند و از طریق باربری های خود این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهند.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز ایزوگام پشم شیشه صادراتی
    2. مراکز فروش ایزوگام روکش آلومینیومی
    3. عایق رطوبتی سفید مشکی بام
    4. عایق الاستومری دیوار ایرانی ساده ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید