مرکز پخش قیر طبیعی معدنی

قیر .(قیر طبیعی معدنی) ماده ای است که از طریق تقطیر نفت خام تولید می شود که به دلیل خاصیت ضد آب و چسبندگی آن شناخته شده است. تولید قیر در بورس ایران از طریق تقطیر، اجزای سبک‌تر نفت خام مانند بنزین و گازوئیل را حذف می‌کند و قیر «سنگین‌تر» را پشت سر می‌گذارد.

مرکز پخش قیر طبیعی معدنی

قیر طبیعی معدنی در کدام استان ها بیشتر است؟

قیر طبیعی معدنی در کدام استان ها بیشتر است؟

ایران سومین کشور جهان بعد از آمریکا و کانادا از نظر ذخائر بیتومین می باشد. ونزولا، استرالیا، عراق و روسیه بزرگترین منابع عمده گیلسونایت یا قیر بعد از این ایران و کشور های ذکر شده را دارند. بیش از 15 درصد مواد معدنی دنیا در ایران و غرب کشور مخصوصا در شهرهای ایلام، کرمانشاه و شرق لرستان می باشد. شهر های استان کرمانشاه پاطاق و گشان و شهر پیشکوه و لرستان قطعه قیران و همچنین بهبهان بیشترین قیر در بورس فراورده های نفتی طبیعی معدنی ایران را دارند.

نحوه تشکیل قیر طبیعی

نحوه تشکیل قیر طبیعی تولید قیر طبیعی که از سنگ‌های قیری تولید می‌شود و تغییری است پس از بیش از میلیون‌ها سال بارش طبیعی معدنی، تحت فشار و تغییرات زمین‌شناسی به شکل استخراج معدنی که از پودر دانه‌ریز ریز شکسته شده، قهوه‌ای روشن، که در آن میزان آسفالت حدود 80 تا 85 درصد تشکیل می دهد.

قیر به طور طبیعی چگونه ساخته می شود؟ قیر، ماده ای است که به دلیل خاصیت ضد آب و چسبندگی آن شناخته شده است، می تواند به طور طبیعی یا از طریق تقطیر نفت خام تشکیل شود . از هیدروکربن های پیچیده تشکیل شده و حاوی عناصری مانند کلسیم، آهن، گوگرد و هیدروژن است.

قیر چگونه مرحله به مرحله ساخته می شود؟ قیر انواع مختلفی دارد تقطیر. متداول‌ترین فرآیند پالایشی که برای تولید قیر استفاده می‌شود، احیای مستقیم نفت خام یا یک مخلوط خام با استفاده از تقطیر در اتمسفر و سپس در خلاء است.

قیر در چه مواردی قابل استفاده است؟ مواد قیری برای راه سازی، سقف سازی، عایق رطوبتی و سایر کاربردها استفاده می شود. برای کاربرد اصلی، که ساخت و ساز جاده است.

آیا قیر یک ماده معدنی است؟ مواد آلی قابل اشتعال طبیعی که از کروژن در فرآیند تولید نفت که در بی سولفید کربن محلول است، تشکیل شده است. قیر شامل هیدروکربن هایی مانند آسفالت و موم معدنی است. قیر به طور معمول جامد یا تقریباً قهوه ای یا سیاه، دارای بوی متمایز نفتی است

قیر از چه چیزی ساخته می شود؟ قیر بسته به نوع استفاده از آن می تواند با مشخصات مختلفی تولید شود اما در همه موارد قیر از تقطیر نفت خام به وجود می آید . این فرآیند مایع سبک تر را حذف می کند و یک ماده چسبنده غلیظ باقی می گذارد که در مورد آسفالت، سنگدانه های سنگین مانند سنگ و شن با ماسه را نگه می دارد

در قیر چند هیدروکربن وجود دارد؟ سه سه نوع اصلی هیدروکربن در مواد قیری وجود دارد: آسفالتین ها، رزین ها، روغن ها (هیدروکربن های آلیفاتیک)

قیر باستانی چیست؟ همچنین به عنوان آسفالت یا قیر شناخته می شود – یک شکل سیاه، روغنی و چسبناک از نفت است که یک محصول جانبی آلی طبیعی گیاهان تجزیه شده است . این ماده ضد آب و قابل اشتعال است و این ماده طبیعی قابل توجه حداقل در 40000 سال گذشته توسط انسان ها برای طیف گسترده ای از کارها و ابزارها استفاده شده است.

چه کسی قیر را اختراع کرد؟ تاریخچه اعتقاد بر این است که حدود 40000 سال پیش، نئاندرتال ها در سوریه از قیر استفاده می کردند. مورخان دریافتند که این مواد به ابزار سنگی چسبیده است. قیر همچنین در دوره اوروک و کالکولیتیک در سوریه عمدتاً برای ساختن ساختمان ها و قایق های نی ضد آب استفاده می شد.

قیر طبیعی معدنی چگونه استخراج می شود؟

قیر طبیعی معدنی چگونه استخراج می شود؟ انواع قیر چیست؟ بسته به ثبات ارائه شده توسط عامل امولسیون ، سه نوع امولسیون قیر وجود دارد، یعنی گیرش آهسته (SS)، گیرش متوسط ​​(MS) و گیرش سریع (RS) . می توان آن را به راحتی در دمای محیط اعمال کرد، فقط مخلوط کردن آن با سنگدانه ها برای کارهای جاده ای فرآیند اتصال را آغاز می کند.

قیر چگونه استخراج می شود؟ در بخش راهداری، استخراج عملیاتی است که شامل جداسازی بایندر قیری از مواد معدنی در مخلوط آسفالتی یا روسازی آسفالتی احیا شده با استفاده از یک حلال است.

چگونه قیر استخراج می کنید؟ متداول‌ترین روش‌های استخراج قیر، استخراج روباز و درجا است که به زبان لاتین «در محل» است. روشی که برای استخراج قیر از ماسه های نفتی استفاده می شود به عمق رسوب بستگی دارد. اگر رسوب نزدیک سطح باشد، ماسه های نفتی استخراج شده و به کارخانه فرآوری قیر فرستاده می شوند

قیر چیست و چگونه استخراج می شود؟ استخراج سطحی تکنیکی است که برای بدست آوردن قیر از ماسه های نفتی استفاده می شود ، جایی که رسوبات ماسه های نفتی تقریباً نزدیک به سطح قرار دارند. اگر ذخایر به اندازه کافی کم عمق باشند، تجهیزات متحرک زمین می توانند شن و ماسه نفتی را برای پردازش استخراج کنند. این رسوبات باید در 75 متری سطح قرار داشته باشند تا به این روش استخراج شوند.

چرا قیر استخراج می شود؟ هدف از استخراج، بازیابی بخش قیر و در عین حال دفع مواد جامد سنگین است. این امر از طریق یک فرآیند جداسازی گرانشی ساده مبتنی بر آب به دست می‌آید، که بیشتر آن در یک ظرف مخروطی بزرگ اتفاق می‌افتد

قیر کجا یافت می شود؟ قیر، هیدروکربن متراکم، بسیار چسبناک و مبتنی بر نفت است که در نهشته‌هایی مانند ماسه‌های نفتی و دریاچه‌های زمین (قیر طبیعی) یافت می‌شود یا به عنوان پسماند تقطیر نفت خام (قیر تصفیه شده) به دست می‌آید

قیر چگونه از ماسه های قیر استخراج می شود؟ اگر شن‌های قیر برای حفر بیش از حد عمیق باشد، می‌توان قیر را با تزریق بخار داغ یا حلال‌ها استخراج کرد تا قیر شل شود و از طریق چاهی به سطح جریان یابد

چگونه قیر را جدا می کنید؟ چگالی قیر نزدیک به چگالی آب است. به منظور تسهیل جداسازی فاز ثقلی، دوغاب استخراج شده باید هوادهی شود تا قیر به عنوان فاز کف از آب و مواد معدنی جدا شود. جداسازی با فلوتاسیون کف قیر انجام می شود. کف قبل از درمان بیشتر هواگیری می شود

تست قیر چیست؟ تست نقطه نرمی این آزمایش با استفاده از دستگاه حلقه و توپ انجام می شود. یک حلقه برنجی حاوی نمونه آزمایشی قیر در مایعی مانند آب یا گلیسیرین در دمای معینی معلق می شود. یک توپ فولادی روی نمونه قیر قرار داده می شود و محیط مایع با سرعت 5 درجه سانتیگراد در دقیقه گرم می شود

قیمت قیر طبیعی معدنی درجه یک

قیمت قیر طبیعی معدنی درجه یک مجموعه صدرا در راستای عرضه قیر طبیعی فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است از افتخارات ما تامین بهترین منابع و معادن کشور و صادر به سراسر دنیا می باشد. مصرف کننده گان انواع قیر طبیعی می توانند ارزان ترین قیمت توزیع قیر طبیعی معدنی را از مجموعه صدرا تهیه نمایند. تنها کافی است قیمت های ما با بازار مقایسه کنید و بهترین کیفیت و قیمت را با ما تجربه نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت عایق رطوبتی + خرید عایق رطوبتی خمیری و فروش عایق رطوبتی نانو
    2. واحد فروش ایزوگام پی درجه یک
    3. قیمت خرید پشم شیشه
    4. استفاده از ایزوگام به عنوان کفپوش خودرو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید