مرکز پخش قیر طبیعی ایزوگام

قیر از مشتقات صنعت نفت است که به واسطه منابع عظیم نفتی در کشور، شاهد تولید و صادرات انبوه آن هستیم. یکی از این فرآورده ها انواع قیر طبیعی ایزوگام است که کاربردهای مختلفی در صنایع ساختمانی و تولیدی دارد. شرکت های پخش و مرکز توزیع عمده با آنالیز بازارهای هدف همواره سعی دارند بهترین تولیدات در این حوزه را عرضه کنند. برای این منظور راهکار مطمئن و در عین حال مقرون به صرفه چیست؟

مرکز پخش قیر طبیعی ایزوگام

آیا می دانید قیر طبیعی چیست؟

آیا می دانید قیر طبیعی چیست؟ انواع قیر مصرفی در صنایع مختلف در دو نوع طبیعی و معدنی تولید و فرآوری می شوند. همانطور که می دانید قیر به ماده ای می گویند که رنگ سیاه یا قهوه ای تیره دارد و بافت آن کاملاً چسبناک است. هیدروکربن ها ترکیبات اصلی آن را تشکیل می دهند که سبب شده اند قیر در دمای طبیعی محیط کاملاً سفت و خشک باشد. با این حال با افزایش دما و بالا رفتن حرارت حالتی مایع به خود گرفته و قابلیت استفاده به عنوان ماده ای پوششی را ایجاد می کند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که اکسیژن، هیدروژن و کربن سه جزء اصلی تشکیل دهنده قیر به شمار می آیند. درصد کربن موجود در قیر حدود 87 درصد، هیدروژن 11 و اکسیژن دو درصد است. ماده ای که سبب افزایش سختی و جامدن شدن قیر می شود، آسفالتین نام دارد که معمولاً به طور تقریبی حدود 30 درصد در آن یافت می شود.

این نوع قیر معمولاً از کف دریا و لایه های عمودی زیر زمین استخراج می شود. فرآوری و خالص سازی آن نیز نیازمند بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و آنالیز هر چه دقیق ترکیبات اولیه آن در آزمایشگاه های مجهز است. این محصول طبیعی به عنوان نوعی عایق رطوبتی در بسیاری از صنایع به ویژه تولید ایزوگام جهت ایمن سازی سطح دیوار یا پشت بام خانه ها در برابر رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت قیر طبیعی با قیر معدنی

تفاوت قیر طبیعی با قیر معدنی در بالا به بسیاری از خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و کاربردی قیر طبیعی اشاره کردیم. همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید قیرها طبیعی و معدنی هستند که هر کدام دارای ترکیبات و شیوه های مختلف تولیدی و فرآوری می باشند. قیر معدنی نیز از استخراج مواد موجود در طبیعت به دست می آید و دارای درجه خلوص مختلف متناسب با محل تشکیل آن می باشد.

البته باید اشاره کنیم که در استان هایی مانند کرمانشاه و لرستان معادن بزرگی از قیر معدنی وجود دارند که دارای درجات ذوب و آب شدن مختلفی هستند. قیر معدنی طبیعی نیز مانند دیگر محصولات فرآوری شده به عنوان عایق یا برای تهیه آسفالت بکار برده می شود. کیفیت هر دو نوع قیر طبیعی و معدنی متناسب با نحوه استخراج، فرآوری و حتی نگهداری و حمل آن تا زمان مصرف با تفاوت هایی همراه هستند.

صادرات قیر طبیعی ایزوگام درجه یک

صادرات قیر طبیعی ایزوگام درجه یک در نقاط مختلف کشور ذخیره های بزرگی از انواع قیر طبیعی وجود دارد که همین امر زمینه های صادرات آن را فراهم می کند. در بازار جهانی قیمت قیر متناسب با نوسانات بازار نفت و گاز تغییر می کند. به همین علت آگاهی از بازار بورس این محصولات اهمیت زیادی برای صادرکنندگان و خریداران عمده فعال در این حوزه دارد.

برای صادرات قیر طبیعی به کشورهای اروپایی، آسیایی و … شناخت بازار هدف و نحوه حمل محموله صادراتی نیز باید توسط مهندسین آنالیز شود. هر گونه اشتباه در فرآوری، بسته بندی، حمل محصول و عدم آگاهی از قوانین جهانی در زمینه صادرات می تواند منجر به ضرر و زیان بسیار زیاد شرکت های صادراتی شود.

به همین علت امکان خرید مستقیم قیر طبیعی درجه یک از شرکت های تولیدی و بررسی موازین صادراتی توسط مشاورین این حوزه راهکاری مطمئن جهت آگاهی از نوسان بازار داخلی و خارجی است. مشاوران فروش این مرکز با سابقه طولانی در زمینه صادرات و ارسال انواع قیر طبیعی ایزوگام به بازارهای جهانی، جهت تامین یا ارسال این محصولات آماده همکاری با خریداران ایرانی و خارجی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید