مرکز فروش گیلسونایت معدن

فروش گیلسونایت معدن و قیر پایه نفتی در تمام نقاط ایران با رونق قابل توجهی انجام می‌ شود و فروشگاه کلوخه گیلسونایت نیز باید شناخت کاملی درباره هر یک از انواع این دسته از مشتقات نفتی داشته باشد زیرا هر یک از انواع این کلوخه ها از لحاظ کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. پس فروشگاه عرضه گیلسونایت معدن با تامین نمونه های متنوع و کامل از این محصولات می تواند به مقدار بیشتری رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب کند و نیاز آن ها را به نحوه مطلوبی پاسخ دهد.

مرکز فروش گیلسونایت معدن

گیلسونایت معدن چه ویژگی هایی دارد؟

گیلسونایت معدن چه ویژگی هایی دارد؟

در واقع مهم ترین ماده تشکیل دهنده گیلسونایت ها قیر نفتی و قیر ذغال سنگی است که کاربرد های مختلفی از آن ها به انجام می رسد. این محصول نفتی باید در طی فرایند های مختلفی غنی‌ سازی شود تا بتوان آن را در صنایع گوناگون استفاده کرد.

انواع گیلسونایت ها درجه بندی مشخصی دارند. یکی از انواع مشهور و پر کاربرد گیلسونایت ها قیر دمیده نام دارد. گیلسونایت دمیده معمولاً به عنوان عایق رطوبتی و آسفالت و همچنین در آب بندی پشت بام ها استفاده می شود که انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و خواص خاصی دارند. اصولا برای ساخت گیلسونایت دمیده روش آسانی وجود دارد.

یکی دیگر از درجه های انواع گیلسونایت ها، گیلسونایت محلول نام دارد که از حل کردن قیر خالص در حلال ها یا روغن های نفتی حاصل می شود. به دلیل این که گیلسونایت محلول صرفه اقتصادی دارد، بیشتر در اکثر صنایع و در عملیات راه سازی استفاده می شود.

انواع گیلسونایت های خالص به دلیل این که حالت جامدی دارند، لذا نمی توان آن ها را در راهسازی استفاده کرد و تنها هنگامی که به درجه‌بندی مطلوب برسند و به شکل محلول درآیند، می توان آن ها را به راحتی در چنین مواردی استفاده کرد. البته درجه بندی انواع کلوخه گیلسونایت محلول نیز بر اساس میزان خلوص حلال های نفتی در ساختار آن تعیین می‌ شود.

گیلسونایت امولسیون نیز یکی دیگر از درجه بندی های گیلسونایت است که از دو مایع مخلوط نشدنی ساخته شده است. ذرات وجود در این گیلسونایت حدوداً یک دهم تا ۵ میکرون هستند. در ساختار گیلسونایت یک ماده ای به نام امولسیون ساز به کار رفته است که در فرمولاسیون این گیلسونایت نقش مهمی را ایفا می‌ کند.

گیلسونایت های امولسیون ها نیز انواع و اقسام مختلفی دارند و از لحاظ نوع فاز در دو گروه آب در روغن و روغن در آب دسته بندی می شوند. همچنین درجه بندی این نوع از گیلسونایت ها بر حسب کاتیونی، آنیونی یا یونی بودن انجام می شود.

گیلسونایت اصلاح شده نیز یکی دیگر از انواع این محصولات است که تحت فرایند های مختلفی از قیر خالص تشکیل شده است که به طور ذاتی خواص فیزیکی و مکانیکی مطلوبی ندارد و دارای ضعف‌ هایی مانند مقاومت تنشی کم، حساسیت بالا و خاصیت کشسانی کمی است. از همین جهت تولید کنندگان از قیر خالص، گیلسونایت اصلاح شده را تولید می کنند.

گیلسونایت چه کاربرد هایی دارد؟

گیلسونایت چه کاربرد هایی دارد؟

شاید تصور کنید که تمام نمونه های مختلف گیلسونایت معمولاً برای تولید مشتقات نفتی مانند انواع قیر، ایزوگام و غیره استفاده شوند. اما جالب است بدانید که امروزه صنایع رنگ سازی ایران از گیلسونایت به عنوان یک ماده اولیه برای تولید رنگ ها استفاده می کنند.

اصولاً گیلسونایت ها برای تولید رنگ های روغنی که برای به اجرا درآمدن با تینر ترکیب می‌ شوند، استفاده می‌ شوند. در واقع گیلسونایت باعث می‌ شود تا رنگ های روغنی مقدار ترکیب پذیری بیشتری با تینر برقرار کنند.

امروزه در صنایع رنگ سازی، تولید کنندگان از گیلسونایت برای تولید جوهر پرینتر استفاده می‌ کنند که گیلسونایت باعث می‌ شود ترکیب کربن بلک و قیر بهتر انجام شود و چسبندگی بیشتری پیدا کند با افزایش چسبندگی جوهر پرینتر طبیعتا ماندگاری اش افزایش پیدا می‌ کند. همچنین در صنایع رنگ سازی برای تولید رنگ مورد نیاز برای چاپ روزنامه ها از گیلسونایت ها استفاده می کنند.

بررسی مقایسه گیلسونایت معدن و ذغال سنگ

بررسی مقایسه گیلسونایت معدن و ذغال سنگ

انواع کلوخه های گیلسونایت در واقع مهم ترین ماده اولیه در روند تولید انواع مشتقات نفتی هستند که توسط صنایع پتروشیمی تولید می شوند و حالت خشکی دارند. پس بسته بندی آن ها امری راحت است. اما اصولاً تولید کنندگان سعی می کنند برای بسته بندی کلوخه گیلسونایت از موادی استفاده کنند که آن مواد خاصیت برگشت پذیری به طبیعت را داشته باشند تا با طراحی بسته بندی برای عرضه گیلسونایت باعث به خطر افتادن محیط زیست نشوند.

اصولاً برای بسته بندی کلوخه های گیلسونایت از بسته بندی هایی از جنس الیاف سلولزی یا همان کاغذ استفاده می شود که پس از استفاده از این نوع مواد طبیعی، بسته بندی آن ها به راحتی به چرخه طبیعت باز می‌ گردد.

در طی تمام مراحل بسته‌ بندی که تولید کنندگان، سعی می کنند تا بسته بندی ها را به نحوی طراحی کنند که بتوانند حدود هزار کیلوگرم از کلوخه دهای گیلسونایت را در هر بسته بندی جای دهند؛ بدون این که بسته بندی کاغذی آن ها دچار آسیب شود.

اصولاً تمام تولید کنندگان به دلیل رقابتی بودن بازار پیمان کاری قیر و آسفالت، سعی می کنند تا هزینه بسیار کمی را برای مراحل بسته‌ بندی گیلسونایت صرف کنند تا سود قابل توجهی شامل حال آن ها بشود که می‌ توان گفت بسته بندی های کاغذی جزو مقرون به صرفه ترین و بهترین نوع بسته بندی ها برای ارائه کلوخه های گیلسونایت است.

پخش مستقیم گیلسونایت معدن

پخش مستقیم گیلسونایت معدن

طبق تمام ویژگی هایی که از کلوخه های گیلسونایت معدن گفته شد، با توجه به کاربرد بی‌ نظیر این مواد شیمیایی در صنعت، طبیعی است که بازار فروش کلوخه گیلسونایت همواره پر فروش و پر رونق باشد. اما امروزه بازار کلوخه های گیلسونایت سعی دارد از روش های نوینی برای توزیع گیلسونایت تر این ماده شیمیایی استفاده کند تا تمام صنعت گران با قیمت گیلسونایت معدن ارزان تری بتوانند این محصول را تهیه کنند و در هزینه ساخت محصولاتی که وابسته به کلوخه های گیلسونایت هستند صرفه‌ جویی انجام دهند.

اصولاً بازار کلوخه گیلسونایت صنعتی از روش آنلاین برای فروش خرید گیلسونایت معدن مورد نیاز صنایع استفاده می کند. در واقع با روش فروش آنلاین، تمام متقاضیان اصلی کلوخه های گیلسونایت می‌ توانند بدون نیاز به حضور هیچ واسطه ای با تولید کنندگان اصلی این ماده صنعتی ارتباط برقرار کنند و با این برقراری ارتباط سود وابسته به واسطه ها را حذف می کنند و این ماده را با قیمت واقعی تری تهیه می کنند.

  • تبلیغات: 
    1. ایزوگام پلیمری درجه یک جدید ساده
    2. ایزوگام دلیجان اصل صادراتی
    3. ایزوگام‌ دمیده + قیمت خرید فروش
    4. پخش عایق رطوبتی نانو جدید تهران + عمده ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید