مرکز فروش قیر گیلسونایت خالص

قیر گیلسونایت خالص و قیر شرکت نفت پاسارگاد با کیفیت را از مراکز فروش عمده ای محصول خریداری کنید. مرکز خرید قیر گیلسونایت خالص سعی دارد بهترین مرغوبت ترین محصولات خود را با قیمت های مناسب و درحجم های گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهد. در اینجا قصد داریم شما را با انواع قیرهای تولید شده و مراکز تولید آن و کاربردهای این محصول آشنا کنیم. انوع قیر گیلسونات و تاثیر آن در آسفالت سازی و کاربردهای دیگری که در صنایع دیگر دارد و نحوه استفاده و استخراج آن چگونه است و مزایای استفاده از این قیر را توضیح دهیم.

مرکز فروش قیر گیلسونایت خالص

ویژگی های قیر گیلسونایت خالص

ویژگی های قیر گیلسونایت خالص قیر طبیعی گیلسونایت و قیر شرکت ستاره سبز جویبار یک نوع نفت خام سفت است که در معادن قیر طبیعی یافت می شود این نمونه از قیر در معدن های زیر زمینی و با سطح صیقلی و براق به شکل یک ماده جامد شکل سفت و سخت پیدا می شود. قیر گیلسونایت جسمی شکننده دارد که برای استفاده اغلب ای ماده را پودر و در موارد بسیاری کاربرد دارد.

این ماده سیاه رنگ اولین بار توسط گیلسون در سال ۱۳۸۰ کشف شد و به عنوان یک عایق ضد آب به کار می رفت با گسترش علم و توسعه این محصول را در موارد دیگری استفاده میکنند. قیر گیلسو نایت یک نوع آسفالت سفت است که هیدرو کربن های جامد ساختار این محصول را تشکیل می دهند. تولید قیر گیلسونایت علاوه بر کشور ایران در کشورهای دیگر مانند امریکا و کلمبیا نیز معادن آن کشف و استخراج می شود. گیلسونات یا همان قیر طبیعی از معادن زیر زمینی بدست می آید که برای استفاده آن را به حالت پودری در می آورند. انتخاب قیر گیلسونات و معروفیت آن به دلیل اینکه حلالیت و ترکیب خوبی دارد و همچنین کاربرد آن در شرکت های تولید کننده رنگ و لاک دارای اهمیت ویژه ای است.

همه ما از کابرد های مهم قیر در عایق سازی ساختمان آشنایی داریم برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت که یکی از کارایی های مهم گیلسونات ترکیب با قیر است که در کشور های مانند ایران ، چین و هند انجام می شود. از دیگر ویژگی های که قیر گیلسونات دارد ترکیب آن در رنگ ها و پوشش های طبیعی و رنگ های شیمیایی است.

انواع قیر گیلسونایت خالص طبیعی

انواع قیر گیلسونایت خالص طبیعی قیر از مشتقات نفت است ک کاربردهای زیادی داردکه در عایق کاری برای محافظت از رطوبت و نم و جلوگیری از ورود آب و بسیاری از محصولات دیگر استفاده میشود.قیر یک نوع هیدروکربن که به رنگ سیاه و حالت چسپانندگی قوی دارد. قیر از دو طریق به دست می آید یکی از ته نشین شدن نفت به وجود می آید و نوع دوم کهدقیر طبیعی نام دارد از زیر زمین و چاه های نفتی استخراج می شود.قیر گیلسونات یکی از فراوده های دیگر قیر است که یک نوع دیگر از انواع قیر طبیعی است رنگ سیاه و جسمی سفت و سخت دارد.

گیلسونات یک نوع قیر طبیعی است که بر اثر فشار هو ا و دما و زمین لرزه طی هزاران سال مواد ته نشین شده از نفت خام به حالت جسمی سخت درامده که یک نوع قیر طبیعی را به وجود اورده به رنگ سیاه و سطحی صیقلی و براق دارد.

شرکت تولید قیر گیلسونایت خالص

شرکت تولید قیر گیلسونایت خالص ایران یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع قیر است که علاوه بر مصارفی که در کشور دارد مقادیر زیادی از انواع قیر های مختلف را به کشور های دیگر عرضه می کند. شرکت قیر در ایران یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی است که تولید قیر خالص گیلسونات را بر عهده دارد .ترکیب قیر گیلسونات با آسفالت دارای مقاومت بسیاری زیادی است که همین ترکیب کافی است برای یک آسفالت صاف و یکدست و نیازی به ترکیب مواد دیگر ندارد. خرید انواع قیرهای خالص و با کیفیت در انواع گوناگون به صورت عمده را از طریق اینترنتی می توان از شرکت های معتبر نفت و محصولات نفتی خریداری کرد.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی بتن دو جزئی خودرو
    2. می دانید هر ساله چقدر از عایق ها در صنایع متفاوت استفاده می شود؟
    3. چرا ایزوگام جایگزین خوبی برای آسفالت کردن خیابان ها می باشد!!
    4. مرکز فروش ایزوگام مناسب پشت بام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید