مرکز فروش قیر طبیعی معدن

یکی از فرآورده هایی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، قیر است؛ این ماده در دمای بالا دارای حالت خمیری بوده و وقتی در محیط قرار می گیرد؛ به حالت جامد در می آید. خوب است بدانید این ماده مهم به چند نوع طبقه بندی شده که یکی از آنها قیر طبیعی معدن که از معادن قیر استخراج شده و حاوی کیفیت و خلوص بالایی است. اکنون امکان عرضه قیر طبیعی از بزرگترین مرکز فروش قیر عمده میسر گردیده و می توانید مطابق با جدیدترین قیمت قیر طبیعی معدن، اقدام به تهیه آن نمایید.

مرکز فروش قیر طبیعی معدن

معرفی انواع قیر طبیعی

معرفی انواع قیر طبیعی قیر که حتما تا به حال نام آن را زیاد شنیده اید؛ دارای اهمیت و نقش غیر قابل انکار بوده و با وجود آن است که می توان محصولات و فرآورده های مختلف را به مرحله تولید رساند و یا امور متعددی را توسط آن انجام داد؛ حال اگر بخواهیم کمی بیشتر با مشخصات کلی این محصول آشنا شویم؛ می توان در خصوص رنگ ظاهری آن گفت قیر ماده ای است که از رنگ تیره برخوردار بوده و رنگ آن از قهوه ای تیره تا سیاه، قابل تغییر می باشد.

همچنین لازم است بدانید این محصول به انواع مختلفی طبقه بندی شده که از آن جمله می توان قیر طبیعی را نام برد؛ محصول فوق، متفاوت از قیرهای نفتی بوده و اگر بخواهیم فرق بین این دو محصول را بازگو کنیم؛ می توان گفت قیر طبیعی دارای دوام خیلی بیشتری بوده و چه بسا که از کیفیت بالاتری هم نسبت به آنها برخوردار می باشد.

پس به طور کلی می توان گفت قیر طبیعی، در مرتبه ای بالاتر از قیر نفتی قرار داشته و اهمیت ویژه ای را دارا می باشد؛ اما موضوع دیگری که در ادامه می خواهیم بگوییم، معرفی انواع قیر طبیعی بوده که باید گفت این محصول به چند نوع مختلف دسته بندی می گردد و در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

گیلسونایت:

این محصول، نوعی رزین هیدروکربن طبیعی به شمار می آید و آن را با عناوینی همچون آسفالت طبیعی، مورد خطاب قرار می دهند که البته در ظاهر، شباهت زیادی را به آسفالت سفت شده ناشی از نفت خام دارد؛ همچنین باید گفت این محصول به دو شکل کلی مشاهده می گردد که یکی از آنها قیر کلوخه ای بوده و دیگری قیر پودری میکرونیزه می باشد.

قیر دریاچه ای:

در حال حاضر حجم انبوهی از این ماده تولید شده و دریاچه های مختلفی در نقاط مختلف دنیا، اقدام به استخراج این ماده ارزشمند نموده اند، حتی یکی از دریاچه های موجود در کشور ما که در شهر بهبهان قرار دارد؛ توانسته میزان قابل توجهی از این ماده را استخراج نماید که می توان به چشم یک فرصت خوب به آن نگاه کرد که البته تا به حال افراد زیادی از این فرصت، بهره مند شده اند.

قیر سنگی:

زمانی که نفت خام در سنگ هایی مثل سنگ ماسه ای و آهکی نفوذ پیدا کرده، قیر سنگی شکل خواهد گرفته که البته به قیر بجا مانده در سنگ های مورد نظر اشاره دارد.

قیر طبیعی معدن چه کاربرد هایی دارد؟

قیر طبیعی معدن چه کاربرد هایی دارد؟ قیر طبیعی در رده بهترین انواع قیر قرار داشته و در نقاط محدودی از دنیا تولید می شود و خوشبختانه این افتخار، نصیب کشور ما هم شده و بخش های غربی و جنوبی واقع در ایران هم توانسته اند اقدام به تولید و استخراج این قیر نمایند، شهرهایی از قبیل کرمانشاه، خوزستان، کرمانشاه، بهبهان و ایلام از جمله بخش هایی هستند که توانسته اند اقدامات کثیری را در راستای تولید این محصول انجام دهند و چه بسا که توانسته اند از این موقعیت برای فروش خارجی محصولاتشان نیز بهره برده و اقدام به صادرات قیر طبیعی به نقاط دیگر دنیا نمایند.

اما از این موارد که بگذریم، لازم است تا کمی هم راجع به کاربردهای قیر طبیعی توضیح دهیم که در این باره باید گفت این ماده در صنایع گسترده ای مورد توجه و استفاده واقع شده که در قسمت زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. صنایع راه سازی از جمله صنایعی اند که به استفاده از قیر طبیعی روی آورده و توانسته اند جاده ها و معابر پایدار و بادوام را از این ماده شکل دهند.
  2. در صنایع کک سازی نیز این ماده مورد کاربرد عمده قرار گرفته و از آن به عنوان نوعی سوخت برای کوره ها بهره می گیرند.
  3. در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هم به استفاده از آن پرداخته و عملیات مهم همچون پوشش دهی لوله های نفت و گاز را توسط آن به ثمر رسانده اند.
  4. محصولاتی مانند سیمان، انواع چسب و درزگیر را هم توسط قیر طبیعی تولید می کنند.
  5. افزون بر این، قیر طبیعی در صنایع ساخت عایق نیز رواج پیدا کرده و انواع عایق های درجه یک را توسط آن تولید می نمایند.

مشخصات بهترین قیر طبیعی معدن

مشخصات بهترین قیر طبیعی معدن قیر طبیعی که از مصارف قابل توجهی برخوردار بوده و با وجود آن، بسیاری از صنایع می توانند امورات صنعتی خود را به بهترین نحو به انجام رسانند؛ دارای مشخصات منحصر بفردی بوده که در این قسمت قصد داریم تا کمی بیشتر راجع به مشخصات بهترین قیر طبیعی معدن صحبت کنیم و این مشخصات، شامل مواردی به شرح زیر خواهند شد:

  • یکی از مشخصات اصلی قیر طبیعی این است که از حلالیت زیادی برخوردار بوده و هر چقدر که حلالیت آن بیشتر باشد؛ یعنی کیفیت قیر هم به همان نسبت بهتر خواهد بود.
  • این ماده همراه با میزان خاکستر کم بوده و از این نظر نیز حائز اهمیت و توجه می باشد.
  • همچنین لازم است بگوییم قیر طبیعی اگر از مدل کلوخه ای برخوردار باشد؛ ترد و براق به نظر رسیده و اگر به حالت پودری میکرونیزه باشد؛ از رنگ تیره قهوه ای برخوردار خواهد بود.
  • از دیگر مشخصات این ماده که باید بدان اشاره کرد؛ این است که دارای نقطه ذوب بسیار پایین است.

پخش کننده قیر طبیعی معدن درجه یک

پخش کننده قیر طبیعی معدن درجه یک اگر بخواهیم به یکی از انواع قیر طبیعی معدن درجه یک در کشورمان اشاره کنیم؛ می توان قیر طبیعی کرمانشاه را نام برد که از جایگاه خاصی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد؛ این محصول دارای کیفیت لازم بوده و توانسته نیاز صنایع را به خوبی پاسخ گوید؛ به همین دلیل در چنین موقعیت خوبی قرار گرفته است.

حال اگر تصمیم دارید تا این قیر طبیعی خالص و باکیفیت را تهیه کرده و به دنبال راهی سریع برای خرید آن می گردید؛ می توانید از برترین واحد پخش کننده قیر طبیعی معدن درجه یک مانند این مجموعه اقدام فرمایید که اقدام به عرضه قیر طبیعی معدن به صورت انبوه نموده و اکنون عنوان یکی از معتبرترین و مطرح ترین مراکز توزیع قیر طبیعی را از آن خود نموده است که می توانید از طریق آن، خرید سریعی از این محصول را انجام داده و به مزایای بسیار همچون قیمت مناسب قیر طبیعی دست یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید