مرکز فروش قیر طبیعی صادراتی

قیر یکی از پر کاربرد ترین مصالح اولیه در صنایع مختلف شمار می آید. مرکز فروش قیر طبیعی صادراتی این محصول با بالا ترین کیفیت و قیمتی استثنایی در اختیار مشتریان و خریداران قرار می ‌دهد. قیمتی که برای قیر در بورس ایران صادراتی درجه یک و مرغوب در نظر گرفته می شود به عوامل مختلف و متعددی بستگی دارد؛ اما تولید کنندگان ما این محصول را با نازل ترین قیمت به فروش می ‌رسانند.

مرکز فروش قیر طبیعی صادراتی

آیا می دانید قیر طبیعی چیست؟

آیا می دانید قیر طبیعی چیست؟ قیر طبیعی انواع مختلفی دارد؛ برای آشنایی با انواع قیر طبیعی می‌ توانیم این محصولات را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیذ‌ها و مشخصات منحصر به فرد هر کدام را نیز بازگو کنیم:

قیر طبیعی یک ماده هیدروکربنی است که دارای استحکام و مقاومت فوق العاده ای می باشد. این ماده هیدروکربنی در بازه های دمایی متفاوت حالت های مختلفی را از خود نشان می دهد؛ به عنوان مثال قیر سیاه در دمای اتاق به حالت جامد است و با افزایش دمای محیط حالت خمیری و در نهایت مایع پیدا می کند.

همان طور که گفته شد قیر دارای انواع مختلفی می باشد که در میان این انواع مختلف، قیر در بورس فراورده های نفتی نفتی و قیر صنعتی از بهترین و پر طرفدار ترین نمونه های این محصول هستند و در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی و طراحی مورد استفاده قرار می گیرند.

فرمول منحصر به فرد شیمیایی قیر طبیعی باعث می شود که این محصول در برابر عوامل محیطی مختلف از جمله سرما و رطوبت حالت نفوذ ناپذیر داشته باشد و به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات اولیه مورد استفاده قرار گیرد.

میانگین استفاده از قیر در حال افزایش است و تولید کنندگان تلاش می‌ کنند تا این محصول را با کیفیتی بهتر در اختیار مشتریان قرار دهند و پاسخگوی نیاز آنها باشند.

قیر طبیعی در کدام استان بیشتر است؟

قیر طبیعی در کدام استان بیشتر است؟ اکنون این سوال مطرح می ‌شود که قیر طبیعی در چه مناطقی تولید می‌ شود و این فرآورده در کدام قسمت های کشور بیشتر به دست می آید؟

طبق تحقیقات انجام شده قیر طبیعی در استان‌ هایی مانند کرمانشاه یا لرستان از زمان باستان به میزان بیشتری تولید می شده و امروز نیز این مناطق به عنوان بزرگ ترین کانون‌ های تولید قیر طبیعی شناخته می‌شوند.

شرایط جوی و جغرافیایی در این استان‌ ها به گونه ای می باشد که تولید قیر در این مناطق کار راحت تر و کم هزینه تری است و به همین جهت تولید کنندگان در این مناطق تلاش می ‌کنند تا با تأسیس معدن های مختلف نیاز بسیاری از مناطق را برطرف کنند.

قیر بدست آمده از این مناطق بعد از گرد آوری و انجام آزمایش‌ های مختلف به سایر مناطق ارسال می ‌شود؛ همچنین صادرات غیر کرمانشاه و لرستان به سایر کشور ها نیز مورد توجه قرار دارد.

تولید کنندگان قیر طبیعی در این استان‌ ها تلاش می‌ کنند تا این محصول را با بالا ترین کیفیت برای صادرات آماده کنند تا در نهایت میزان صادرات قیر طبیعی افزایش پیدا کند و سود اقتصادی شامل حال تولید کنندگان شود.

سفارش انواع قیر طبیعی صادراتی عمده

سفارش انواع قیر طبیعی صادراتی عمده همان طور که گفته شد سفارش قیر طبیعی به شکل های مختلفی امکان پذیر است؛ زیرا تولید کنندگان و فروشندگان دائما به دنبال انجام اقداماتی هستند که شرایط خرید را برای مشتریان و خریداران آسان‌ تر کنند و این محصول را به راحتی در اختیار آنها قرار دهند.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، خرید قیر طبیعی عمده با قیمتی بهتر و به صرفه ‌تر امکان‌ پذیر است؛ زیرا در این روش تولید کنندگان با کاهش هزینه ‌های اولیه موجب کاهش چشمگیر قیمت نهایی محصول می ‌شوند و در نهایت مشتریان می توانند محصول مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنند.

همچنین خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها با قیمتی باور نکردنی و استثنایی امکان‌پذیر است. تولید کنندگان ما تلاش می ‌کنند تا این محصول را به صورت مستقیم به دست مشتریان برسانند‌؛ بنابراین شما خریداران محترم می توانید محصول مورد نیاز خود را با اعتماد کامل از طریق این سایت سفارش داده و خریداری کنید.

گفتنی است که این محصول قبل از عرضه و توزیع در بازار از جهات مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از تایید از لحاظ کیفیت و سلامت در بازار به فروش می ‌رسد.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت عایق رطوبتی + خرید عایق رطوبتی خمیری و فروش عایق رطوبتی نانو
    2. واحد فروش ایزوگام پی درجه یک
    3. قیمت خرید پشم شیشه
    4. استفاده از ایزوگام به عنوان کفپوش خودرو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید