مرکز خرید قیر مصرفی ایزوگام

مرکز خرید قیر در بورس ایران مصرفی ایزوگام را مستقیما به بازار عرضه می کند. ایزوگام یکی از محصولات پرمصرف در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساختمان سازی می باشد و از آن برای پوشش کف پشت بام ها به وفور استفاده می شود.

مرکز خرید با عرضه انواع قیر ایزوگام به صورت عمده توانسته است نیاز خریدارانی را که قصد سفارش به صورت انبوه دارند به صورت یکجا برآورده کند. فروش قیر مصرفی ایزوگام به صورت حضوری و غیرحضوری در حال انجام بوده و مشتری می تواند در صورت دوری مسافت، خریدش را اینترنتی انجام دهد.

مرکز خرید قیر مصرفی ایزوگام

مشخصات بهترین قیر مصرفی ایزوگام

مشخصات بهترین قیر مصرفی ایزوگام

برای عایق بندی ساختمان ها یکی از گزینه های پیش رو استفاده از ایزوگام می باشد. ایزوگام مصرفی برای پوشش کف باید کاملا عایق و نفوذناپذیر باشد، به همین دلیل در تولید آن از قیر به عنوان یکی از مواد اولیه استفاده می کنند.

بهترین قیر مصرفی برای تولید ایزوگام از نوع دمیده می باشد. قیر در بورس فراورده های نفتی دمیده با اضافه شدن هوا در حین تولید قیر در درون نفت کوره یا مازوت آماده می شود. این نوع قیر می تواند مقاومت ایزوگام را نسبت به ایزوگام های پلیمری تا چند برابر افزایش دهد.

این مدل ایزوگام ها در حین استفاده بوی گازوئیل می دهند و به همین دلیل به راحتی می توان آنها را از دیگر انواع ایزوگام ها تشخیص داد. ضخامت ایزوگامی که دارای نسبت مشخصی از قیر است، بسیار بالاست و همین هم سبب شده تا بتوان از آن علاوه بر پوشش پشت بام ها در تولیدات دیگر از جمله باتری خودرو هم استفاده نمود.

در مکان هایی که محصل اتصال لوله های آب و فاضلاب می باشد از ایزوگام هایی با درصد قیر بالا استفاده می کنند تا نفوذ آب در صورت شکستگی یا ترک خوردگی لوله ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

قیر با نقطه ذوب بالا بهترین نوع قیر برای تولید ایزوگام محسوب می شود. هرچه این نقطه بالاتر باشد، به همان میزان نفوذپذیری که مهمترین عامل انتخاب ایزوگام برای پوشش کف است، افزایش می یابد. موضوعی که همیشه در نظر خریداران ایزوگام بدان به صورت ویژه توجه می شود.

مزایای قیر مصرفی ایزوگام

مزایای قیر مصرفی ایزوگام

از قیر هم به صورت جداگانه برای زیرسازی ایزوگام و هم از آن برای تولید ایزوگام استفاده می کنند. قیر مزایای فراوانی داشته و به همین دلیل در صنعت تولید ایزوگام ها از آن به وفور استفاده می شود. از مهمترین مزایایی که می توان برای قیر مصرفی ایزوگام عنوان کرد، می توان موارد زیر را برشمرد.

  • از ایزوگامی که در تولید آن قیر مصرف شده می توان برای پوشش پی دیوارها، کف استخر و پشت بام ساختمان ها استفاده نمود.
  • عایق بندی با این نوع ایزوگام بهتر صورت می گیرد. به خصوص در مناطقی که رطوبت بالاست، قیر مصرف شده در ایزوگام به خوبی می تواند جلوی نفوذ رطوبت را بگیرد.
  • چسبندگی و در نتیجه دوام بیشتر ایزوگام در صورتی که در تولید آن از قیر استفاده شده باشد، به طور قابل توجهی افزایش می یابد. این امر هزینه ایزوگام کردن را را مقرون به صرفه ساخته و نیازی به تعویض و تعمیر ایزوگام به صورت سالانه نمی باشد.
  • نصب ایزوگام هایی که قیر جزء مواد اولیه تولیدی آن بوده بسیار آسان تر است. به راحتی می توان یک پوشش گسترده و یک دست را در پشت بام ها ایجاد نمود. البته پوشش دادن کف استخرها به صورت یک لایه مستقل هم آسانتر خواهد بود.
  • بر روی این نوع ایزوگام می توان به راحتی سرامیک، موزاییک و… را هم نصب نمود. حتی امکان زیرسازی با سیمان هم به راحتی فراهم بوده و به همین دلیل است که در برخی از مناطق می توانید مشاهده کنید که پشت بام ها دارای چند لایه پوششی هستند.

نحوه ساخت قیر مصرفی ایزوگام

نحوه ساخت قیر مصرفی ایزوگام

امروزه برای به حداقل رساندن میزان نفوذ رطوبت از طریق ایزوگام و کاهش خسارات در ساختمان ها از قیر در تولید ایزوگام استفاده می شود. تولید قیر ایزوگام به روش های مختلفی انجام می گیرد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آن اشاره خواهیم نمود.

برای تولید قیر مصرفی برای ایزوگام نیازمند مواردی هستیم که پایه قیر را تشکیل می دهد. این مواد شامل فیلر، لایه پلی استر، لایه تیشو، نایلون از جنس شیرینگ، ورق پلی اتیلن، چسب مخصوص و پودر معدنی مانند کربنات هستیم.

بسته به میزان چسبندگی که برای قیر در نظر گرفته می شود، مواد در میکسرهای مخصوص با یکدیگر ترکیب شده و در کوره در حرارت بالا پخته می شوند و در نهایت قیر آماده شده به ایزوگام اضافه می گردد.

قیر مصرفی ایزوگام که توسط پالایشگاه های بزرگ پتروشیمی تولید می شود به دو صورت مایع و نیمه جامد می باشد. قیری که برای تولید ایزوگام استفاده می شود نسبتا نرم بوده و با توجه به دمای محیط می توان از نوع مایع یا نیمه جامد استفاده کرد.

معمولا برای ساخت قیر مصرفی ایزوگام نقطه نفوذپذیری آن را در نظر می گیرند. هرچه دمای ذوب قیری که برای تولید ایزوگام باید استفاده شود، بالاتر باشد، در نتیجه ایزوگام تولید شده هم مقاومت بالاتری در برابر ذوب به خصوص در هوای گرم و مناطق شرجی خواهد داشت.

به طور کلی در ساخت قیر مصرفی برای ایزوگام نقطه ذوب بسیار مهم است. نقطه ذوب با میزان نفوذپذیری رابطه مستقیمی دارد، به طوری که هرچه این عدد بالاتر برود، میزان سختی قیر هم بیشتر می شود.

پخش کننده قیر مصرفی ایزوگام

پخش کننده قیر مصرفی ایزوگام

پخش کننده قیر مصرفی ایزوگام را به شکل های مختلف و جهت تسریع در امر فروش و دسترسی خریداران، عرضه می کند. امروزه که خرید و فروش در بستر فضای مجازی گسترش زیادی پیدا کرده است، محصولات مختلف نظیر قیر مخصوص ایزوگام هم به صورت آنلاین به فروش می رسد.

ما به عنوان عرضه کننده عمده، توزیع قیر مصرفی ایزوگام را به صورت کاملا غیرحضوری انجام می دهیم. فروش و ثبت سفارش از طریق سایت انجام می گیرد و مشتری می تواند در صورت دسترسی به اینترنت، خرید خود را آنلاین انجام دهد.

چون پخش قیر به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه انجام می گیرد، لذا نوسان قیمت وجود ندارد و قیر مصرفی با قیمت ارزانتری نسبت به بازار آزاد به دست مشتری می رسد. همین امر هم سبب شده خریداران عمده ترجیح دهند برای تامین نیاز خود به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کنند.

برای ثبت سفارش نیز محدودیتی از نظر زمان نخواهید داشت و می توانید هر زمان نیاز و فرصت کافی برای خرید داشتید، به سایت مراجعه نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی بتن دو جزئی خودرو
    2. می دانید هر ساله چقدر از عایق ها در صنایع متفاوت استفاده می شود؟
    3. چرا ایزوگام جایگزین خوبی برای آسفالت کردن خیابان ها می باشد!!
    4. مرکز فروش ایزوگام مناسب پشت بام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید