مرکز خرید قیر طبیعی پلیمری

مرکز خرید قیر طبیعی پلیمری همواره تلاش می کند تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار بدهد، به همین جهت به فروش محصولات خود به صورت مستقیم اقدام کرده است که موجب شده به علت حذف واسطه های میان تولید کننده و خریدار علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری، قیمت تمام شده قیر طبیعی صادراتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر باشد.

مرکز خرید قیر طبیعی پلیمری

نقش قیر طبیعی پلیمری در صنایع

نقش قیر طبیعی پلیمری در صنایع قیر طبیعی پلیمری به صورت گسترده ای در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. قیر طبیعی پلیمری باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان ها می شود که این موضوع در فصل بهار و زمستان به دلیل بارندگی ها بسیار حائز اهمیت است. این محصول از مواد پلیمری مرغوب تشکیل شده که موجب می شود مقاومت قیر در برابر رطوبت بیشتر شود.

تولید قیر با فناوری نانو موجب شده تا این عایق رطوبتی مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته باشد و با محیط های نامطلوب سازگاری داشته و کیفیت خود را حفظ کند. قیر طبیعی گیلسونایت کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارد و در مکان هایی مانند کانکس ها، سقف وسایل حمل و نقل عمومی، داخل و بیرون ساختمان ها، نما های بلند، استخر ها، دودکش ها، سقف مکان های صنعتی و تولیدی، پشت بام ها، حمام و سرویس های بهداشتی به کار می رود.

قیر طبیعی پلیمری چسبندگی بسیار بالایی دارد و در برابر ترک های ریز سیمان بسیار مقاوم است، این قیر از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و با فرمولاسیونی کاملا اصولی و با پلیمر های خاص بر پایه قیر مایع تولید می شود.

قیمت عمده قیر طبیعی صادراتی

قیمت عمده قیر طبیعی صادراتی قیمت عمده قیر طبیعی صادراتی به فاکتور های متعددی وابسته است و همین موضوع باعث شده تا نتوان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد و قیمت قیر همواره در حال نوسان باشد، از عوامل تأثیر گذار در قیمت قیر طبیعی می توان به نحوه تولید، مواد اولیه به کار رفته، حجم خرید و نحوه فروش آن اشاره داشت که در میان این موارد روش فروش تأثیر قابل توجهی در قیمت قیر دارد.

تولید کننده قیر طبیعی پلیمری با استقرار مراکز پخش بی شمار در سطح کشور زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه انواع محصولات خود را فراهم نموده است تا خریدارانی که دسترسی آسانی به اینترنت ندارند به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی یا جزئی خریداری کنند.

این مراکز علاوه بر فروش حضوری، فروش غیر حضوری نیز دارند به گونه ای که از طریق سایت های اختصاصی خود، روند فروش قیر را انجام می دهند تا متقاضیان بتوانند در قبال تهیه آن هزینه های اندکی را بپردازند، در واقع پخش مستقیم سبب حذف واسطه ها، اطمینان از کیفیت محصول و کاهش هزینه های اضافی و جانبی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید