مرکز تولید گیلسونایت صادراتی

از جمله محصولات بسیار کاربردی در صنایع مختلف که توسط مراکز تولیدی معتبر و معروف تولید و ساخته می شود، گیلسونایت صادراتی است که با نام دیگری از جمله قیر نیز شناخته شده است. در این مراکز تولیدی به صورت عمده و گسترده این نوع محصول تولید و ساخته می شود که دلیل آن نیاز فراوان صنایع مختلف از آن می باشد. در سال های اخیر به دلیل افزایش فعالیت مراکز مربوطه در خصوص تولید گیلسونایت گرید حفاری این محصول به دیگر کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.

مرکز تولید گیلسونایت صادراتی

مشخصات کلی گیلسونایت صادراتی

مشخصات کلی گیلسونایت صادراتی در کشور ایران معادن بسیار بزرگی وجود دارند که از بزرگترین و معروف ترین آنها می توان به معادن گیلسونایت اشاره کرد که در آن به صورت گسترده محصولی به نام قیر استخراج می شود. در این معادن و یا حتی با مراجعه به مراکز مربوطه می توان به راحتی نمونه های مختلفی از گیلسونایت یا همان قیر را متناسب با نیاز خود خریداری نمود.

امروزه این نوع محصول با نام های دیگری از جمله: قیر، آسفالت و غیره نیز شناخته شده است که البته این دو نام بسیار رایج تر و عمومی تر است. از مشخصات کلی و ظاهری این محصول که در شناخته شدن آن تاثیر بسیار زیادی دارد می توان به: رنگ سیاه، براق بودن ظاهر آن، عایق الکتریکی بودن، خاصیت شکنندگی بسیار بالا و خرد شدن سریع، تبدیل شدن رنگ آن به قهوه ای تیره پس از خرد شدن، محلول بودن آن در انواع حلال های معطر مانند نفت و غیره اشاره کرد.

این محصول علاوه بر موارد ذکر شده دارای مشخصات بسیار زیادی نیز می باشد.

عرضه عمده گیلسونایت گرید حفاری

عرضه عمده گیلسونایت گرید حفاری کلوخه گیلسونایت گرید حفاری از محصولات بازیافتی این محصول است که خود دارای کاربردهای فراوانی می باشد و به همین دلیل در اکثر مناطق کشور ایران نیز عرضه می گردد. عرضه این محصول در اکثر مواقع به منظور کاهش قیمت فروش آن به صورت عمده یا کلی انجام می شود.

سایت اینترنتی و غیر حضوری ما یکی از برترین مراکز فروش این محصول است که بیشتر به صورت عمده اقدام به فروش محصولات خود کرده و در اکثر شهرها و استان های کشور ایران دارای نمایندگی های معروف و معتبر است که افراد با مراجعه به این نمایندگی ها می توانند در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کرده تا فروشندگان در کمترین زمان ممکن به سفارش های آنها رسیدگی نمایند.

قیمت عرضه این محصول به صورت اینترنتی در صورتی که از تولید کننده به مصرف کننده بدون وجود هیچ واسطه ای، عرضه شود، بسیار مناسب تر از دیگر روش های خرید می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید