مرکز تولید قیر طبیعی صادراتی

قیر درجه یک از بهترین محصولات شناخته شده در چندین سال اخیر می باشد که هیچ گونه مواد جایگزینی برای این محصول پیدا نشده است در واقع قیر طبیعی از مواد مانند نفت تولید شده و ارزش آن بسیار بالا می باشد و امروزه کشور ایران توانسته است پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد آن را به کشورهای دیگر صادر نماید.

سایت مرکز تولید قیر طبیعی صادراتی می باشد و ما محصولات را به صورت عمده به کشورهای دیگر نیز به فروش می رسانیم و قیمت بسیار مناسب به مجموعه باعث شده است که بتوانیم مشتریان بسیار زیادی را در منطقه خلیج‌فارس جذب نماییم.

مرکز تولید قیر طبیعی صادراتی

نحوه تشکیل قیر طبیعی چگونه است؟

نحوه تشکیل قیر طبیعی چگونه است؟ قیر ماده بسیار طبیعی می باشد که از معادن استخراج می‌شود از آنجایی که ایران کشور بسیار بزرگ و وسیع می باشد و همچنین در منطقه خلیج فارس معادن بسیار زیادی برای استخراج نفت دارد و توانسته است از این طریق قیرطبیعی را تولید نماید.

یکی از علت‌های اصلی گرانی قیمت قیر طبیعی نسبت به قیر مصنوعی کارایی بالای این محصول می باشد و همچنین در چندین سال اخیر هیچ شرکتی نتوانسته است قی مصنوعی را همانند کیفیت قیرطبیعی تولید نماید از این رو بیشتر کشورها برای تامین نیاز قیر خود محصولات را از شرکت های تولیدی ایرانی تهیه می نمایند.

  1. پس از استخراج انواع قیر طبیعی از معادن آن‌ها را به شرکت‌های مختلف فرستاده و همچنین نوع معدن استخراج شده تاثیر زیادی بر کیفیت و کارایی قیر طبیعی دارد‌.
  2. چه غلظت و کیفیت قیر طبیعی بالاتر باشد این موضوع باعث می‌شود که قیمت خرید آن نیز بیشتر باشد پس از استخراج این محصولات را به شرکت‌ها و پالایشگاه‌های مخصوص فرستاده و تحت نظر مهندسان داخلی و علم روز دنیا بهترین نوع قیر متناسب با نیاز و همچنین فعالیت‌های مختلف تولید می شود.
  3. عموما برای افزایش میزان چسبندگی و همچنین کارایی قیرطبیعی مواد مختلفی به این محصول افزوده می‌شود که این ویژگی باعث شده است کیفیت محصولات افزایش یابد و شما می توانید به راحتی در زمینه‌های مختلف از جمله ساختمان سازی و راه و شهرسازی از قیر ها استفاده نمایید.

کاربرد انواع قیر طبیعی صادراتی

کاربرد انواع قیر طبیعی صادراتی از زمان قدیم ایرانیان از قیر برای آسفالت خیابان ها استفاده می نموده اند و در چندین سال اخیر هیچ‌گونه ماده جایگزین برای غیر طبیعی پیدا نشده است از جمله کاربردهای انواع غیرطبیعی صادراتی در سراسر دنیا می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

آسفالت؛

اولین و مهمترین کاربرد انواع قیر طبیعی در سراسر دنیا آسفالت خیابان ها می باشد از آنجایی که بیشتر کشورها به زیبایی ظاهری خیابان ها و کوچه های خود اهمیت زیادی می‌دهند بنابراین استفاده از قیرطبیعی نیز کاربرد بسیار زیادی در زمینه آسفالت و زیباسازیی و شهرسازی و همچنین باعث کاهش تصادفات جاده‌ای نیز می شود.

نصب ایزوگام

ایزوگام وسیله بسیار ضروری برای استحکام قسمت‌های سقف و همچنین دیوارهای ساختمان ها می باشد که بیشتر مهندسان از این محصول استفاده می‌کنند اما نصب ایزوگام بدون استفاده از قیر امکان‌پذیر نمی باشد و قیر طبیعی به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا مهم ترین و راحت ترین وسیله برای ساختمان سازی می باشد و برای مناطقی که ریزش باران و برف بسیار شدید می باشد یکی از بهترین محصولات شناخته شده که از ایجاد ترک خوردگی و شکاف در سقف ساختمان جلوگیری می کند.

فروش قیر طبیعی صادراتی درجه یک

فروش قیر طبیعی صادراتی درجه یک فروش قیر طبیعی صادراتی درجه یک در این مجموعه به صورت عمده می باشد و تمامی مشتریان در کشورهای مختلف می توانند به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدکننده قیر درجه این محصولات را خریداری کنند.

این مجموعه پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد قیرطبیعی را به کشورهای دیگر صادر می کند و دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا سبب شده است که مشتریان زیادی تمایل به خرید و استفاده از این محصولات را داشته باشند و این مجموعه آمادگی همکاری با تمامی شرکت ها در خارج از کشور را دارد و می توانید به صورت مداوم مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید