مرجع پخش گیلسونایت آسفالت

گیلسونایت آسفالت و قیر ذغال سنگی که یکی از محصولات پر فروش و پر کاربرد موجود در بازار مصالح ساختمانی می باشد با گذشت زمان و ایفای نقش صحیح خود توانسته است مشتریان بسیاری را به خود جلب کند و مورد استفاده بسیاری در صنعت های گوناگون به منظور استفاده های مختلف قرار بگیرد و هم چنین با همت مثال زدنی تولید کنندگان ایرانی در مقادیر انبوه تولید و پخش شود.

مرجع پخش گیلسونایت آسفالت

تاثیر گیلسونایت در آسفالت

تاثیر گیلسونایت در آسفالت با گذشت زمان و افزایش سطح کیفیت زندگی و رفاه افراد انواع ساخت و ساز ها به خصوص در حوزه ساختمانی در کشور شدت گرفت و به دنباله این موضوع سایر مصالح و موارد اولیه مربوط به امر نیز از توجه و فروش ویژه ای در بازار برخوردار شد. به طوری که عده بسیاری وارد عمل شدند تا با تولید و عرضه گیلسونایت کیلویی و قیر پایه نفتی در مقادیر کافی و زمان مناسب علاوه بر تامین نیاز بازار، بیشترین سود و استفاده را نیز از این عرصه کسب کنند و بتوانند افتخار آفرینی های فراوانی برای کشور داشته باشند.

یکی از این اقلام گیلسونایت آسفالت می باشد که ابتدا ماهیت و چیستی این محصول را به شما معرفی می کنیم؛ گیلسونایت که همان قیر طبیعی می باشد هنگام آسفالت و کف پوشی انواع خیابان ها و‌ مکان های عمومی و پر تردد به ترکیبات آسفالت اضافه می گردد.

این امر موجب چسبندگی بیشتر آسفالت و تراکم بافت آن می گردد که در این شرایط تحمل وزن های سنگین تا بی نهایت برای آسفالت آسان تر می گردد و بافت آن حالت شکنندگی پیدا نمی کند؛ علاوه بر این نفوذ آب و سایر موارد تخریب کننده به درون آن تقریبا غیر ممکن می شود و این امر به بهبود کیفیت محصول نهایی می انجامد.

تولید گیلسونایت گرید حفاری با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت توسط افراد کاربلد و با به کارگیری مجهز ترین دستگاه ها منجر شد تا محصولی با بهترین کیفیت و‌ مناسب ترین قیمت تولید و وارد بازار شود و توجه عده بسیاری را در بازار های خارجی کسب کند و سهم صادرات زیادی را به خود اختصاص دهد.

کاربرد گیلسونایت در صنایع

جای بسی خوشحالی است که امروزه مشتریان و خریداران کشور ایران با مراجعه به مرکز خرید های فعال در حوزه فروش گیلسونایت آسفالت به راحتی می توانند اقدام به خریداری این محصول نمایند. در این مراکز خرید انواع گیلسونایت مرغوب مخصوص آسفالت وجود دارد که به صورت بسته بندی شده، فله ای و پک به فروش می رسد که عرضه یک محصول درجه یک و طبیعی با قیمت های عالی و باورنکردنی به مشتریان از اهداف بسیار مهم این مراکز است.

امروزه انواع مواد معدنی و شیمیایی مختلفی از معادن کشف شده در کشور ایران استخراج و تهیه می شود که از جمله آنها می توان گیلسونایت یا به عبارت دیگر همان قیر طبیعی را نام برد که در صنایع مختلف علی الخصوص صنعت ساختمان و راه و شهر سازی دارای کاربردهای گسترده ای می باشد. این محصول در واقع همان قیر صد در صد طبیعی است که از دل طبیعی در مناطق نفت خیر کشور ایران استخراج می شود. از مهمترین و قابل ذکر ترین مواردی که بر ارزش و البته اهمیت ویژه آن می افزاید، طبیعی بودن کامل و وجود آن در جهان طبیعت است.

در اصل این نوع محصول بیشتر دارای نقش ضد آب است که باعث شده در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم باشد و از این رو در آسفالت سازی خیابان ها از آن استفاده نمایند. کاربرد مهم این محصول در آسفالت سازی برای مقاوم نمودن آسفالت و سطح خیابان و جاده در برابر بارش برف و باران می باشد و همچنین به سفت شدن سریع آن نیز کمک می کند.

راهنمای انتخاب گیلسونایت آسفالت

راهنمای انتخاب گیلسونایت آسفالت در تولید گیلسونایت معدنت فرایندهای بسیاری انجام می گیرد.این محصول بدست امده از معادن که به صورت پودر سیاه رنگ در آمده و با فرآوری که روی آن انجام می دهند در کارهای مختلف به کار می رود.در زیر ساخت جاده ها به خطر چسبندگی خوب آن استفاده می شود ونیز در کارهای پیمانکاری وساختمانی از لحاظ هزینه بسیار با صرفه می باشد. وساختار آن طوری است که این ماده سمی نیست وآلودگی ندارد ونیز حتی به کاهش آلودگی کمک می کند.

در ساختن لوازم آرایشی نیز کاربرد دارد.این ماده با فناوری که دارد قابل تغییر است ومی توان تغییراتی در آن ایجاد کرد وبعد مورد استفاده قرار داد. در کشور ما این محصول به فراوانی یافت می شود و یکی از منابع طبیعی با ارزش و پر درآمد از لحاظ اقتصادی است.کرمانشاه از استانهایی است که معادن بسیاری از این ماده را دارا می باشد.

استخراج این ماده باید با علم وآگاهی صورت گیرد تا کیفیت آن کم نشود .ساختار این محصول به این گونه است که اصلا بوی بدی ندارد وهمچنین نوع مرغوب آن بسیار با کیفیت است. امروزه صادرات گیلسونایت به سایر کشورها به خوبی صورت می گیرد وکشورهای خریدار این محصول با ایران در ارتباط هستند. این مرکز گیلسونایت از بهترین متریال را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با اطمینان کامل خرید کنند.

مشخصات فنی گیلسونایت آسفالت

امروزه استفاده از قیر برای آسفالت جاده ها بسیار مرسوم شده است، گیلسونایت از جملهدترکیبان قیر به شمار می آید. گلیسونایت آسفالت از انواع بسیار کاربردی و مرغوب این محصول به شمار می آید. گلیسونایت با اضافه نمودن مواد پلیمری به قیرهای معمولی به دست می آید و موجب بهبود ویژگی های این قیر شده است. از جمله ویژگی های گلیسونایت به شرح زیر است: این قیرهای اصلاح شده از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در سلامت جاده ها و افزایش ایمنی آن ها می باشد. میزان کشسانی قیرهای طبیعی پلیمری نسبت به قیرهای معمولی بیشتر است.

به همین دلیل مانع از شکستگی و ترک خوردگی سطح جاده ها می شود. این محصول پلیمری به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر افزایش و کاهش دما بوده و بر اثر انبساط و انقباض های مکرر دچار ترک خوردگی و خرابی نمی شود. این قیر پلیمری دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی می باشد و دچار از هم پاشیدگی نمی شود و موجب می شود که دارای سطح صاف و به هم پیوسته ای باشد. قیر پلیمری دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد و این امر موجب شده است که پس از یک بار عملیات اجرایی بر روی جاده ها نیاز به تجدید عملیات آسفالت و ترمیم نباشد.

در نتیجه از میزان هزینه های جاری کاسته می شود. حرکت ماشین آلات سنگین و هم چنین بارندگی مانع از ایجاد فرسایش در این قیر شده به همین دلیل به صورت گسترده در جاده های ترانزیتی از این محصول استفاده می شود. در زمان بارندگی نیز سطح جاده هایی که به وسیله قیر پلیمری آسفالت شده است دچار کمترین میزان لغزندگی می شود به همین دلیل بسیار ایمن می باشد.

عرضه کننده گیلسونایت آسفالت

عرضه کننده گیلسونایت آسفالت گیلسونایت آسفالت، محصولی است که تولید آن در داخل کشور انجام می‌شود و این به دلیل کاربرد بسیار زیادی است که در صنعت دارد و می‌تواند نیازهای مختلف را تامین کند؛ تولید عمده این محصول باعث می شود که قیمت تمام شده آن برای خرید آن پایین باشد و به این ترتیب بتوان از آن برای صادرات نیز استفاده نمود و به این شکل پایین ترین نرخ ممکن را برای دستیابی به این محصول پرداخت کرد.

استفاده از گیلسونات از این ماده با ارزش بسیار فراوان هست. به خاطر مقاومت بالایی که در شرایط آب وهوایی وفرسایش و گرما وسرما و… که از خود نشان می دهد در آسفالت کاری جاده ها و راهسازی از آن استفاده می شود.

از این محصول به خاطر چسبندگی بالایی که دارد در درزگیری شکاف چاه ها واستخرها وجاده ها به کار می رود. این ماده به خاطر نفوذ پذیری بالا که دارد در عایق بندی پشت بام ها وایزوگام ها استفاده می شود ودر مقابل رطوبت مقاومت دارد. این محصول در کارخانه های رنگ برای ساختن رنگهای مختلف استفاده میشود و نیز برای ساخت جوهر پرینت تر ها از آن بهره می برند و همچنین در صنایع قالب سازی از اهمییت ویژه ای برخوردار است. این نواد به صورت پودر در بازار عرضه می شود ودر ساختن محصولات نفتی قابل استفاده است. ا

ین ماده زیر زمینی که ساختار آن طبیعی است وهیچگونه آلودگی ندارد وخطرناک نمی باشد و محصولات تولید شده از این قیر طبیعی خیلی بهتر از محصولاتی است که از قیری که از نفت بدست آمده. گیلسونایت توسط کارگران معادن به طور سنتی ودستی با چکش های مخصوص استخراج می شود وبا ماشین آلات به کارخانه ها وپالایشگاهها روانه می شوند.

امروزه این محصول مهم به کشورهای زیادی صادر می شوند. در این سایت گیلسونایت عمده با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود که متقاضیان به صورت اینترنتی وحضوری می توانند از قیمت این محصول اطلاع پیدا کنند و در صورت نیاز خود در هر زمینه ای از این محصول استفاده کنند.

بازار فروش گیلسونایت آسفالت

بازار فروش گیلسونایت آسفالت توسط کارخانه های تولید کننده این محصول شیمیایی پوشش داده می شود، این محصول شیمیایی از طریق نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه نیز در اختیار خریداران قرار می گیر. عمده خریداران این محصول شهرداری های هر شهر می باشند، و بازار خرید و فروش این محصول پر کاربرد را به خود اختصاص داده اند.

گیلسونایت ماده ای نفتی می باشد که موارد استفاده بسیار فراوانی در صنایع مختلف دارد، در ادامه قصد داریم مهمترین موارد استفاده از آسفالت گیلسونایت را ذکر کنیم تا شما بیشتر با این محصول آشنا شوید و اطلاعات مفیدی را در رابطه با آن به دست آورید. یکی از مهمترین موارد استفاده از گیلسونایت کاربرد آن در تولید آسفالت می باشد، وجود این ماده در آسفالت باعث می‌ شود تا آسفالت کیفیت فوق‌ العاده بالاتری داشته باشد، وجود این ماده باعث می‌ شود تا آسفالت دوام بیشتری داشته و به سادگی دچار ترک خوردگی نگردد.

از دیگر موارد استفاده از گیلسونایت می‌ توانیم به استفاده از آن در تولید ایزوگام اشاره نماییم، ترکیب گیلسونایت و سایر مواد مورد استفاده در تولید ایزوگام باعث می‌ شود تا ایزوگامی که تولید می گردد مقاومت بالایی داشته و همچنین قدرت تحمل حرارت بالا را نیز داشته باشد، علاوه بر افزایش مقاومت میزان انعطاف پذیری آن نیز حفظ می گردد. از دیگر کاربردهای اصلی گیلسونایت در تولید جوهر مخصوص پرینتر می باشد، استفاده از آن در تولید جوهر باعث افزایش میزان چسبندگی جوهر می گردد و بدین ترتیب کیفیت جوهر افزایش پیدا می نماید.

فروش گیلسونایت آسفالت بدون واسطه به صورت مستقیم می باشد و خرید مستقیم این نوع محصول باعث حذف شدن بسیاری از واسطه های بی خود می شوند که در کاهش قیمت آن تأثیر بسزایی دارد و قیمت را مقرون به صرفه می کند. همچنین در فروش مستقیم، این محصول را با توجه به کیفیت و برند، آن را در اختیار خریداران و بازاریان قرار می دهند تا آنان نیز به صورت کیفیت دار اجناس خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

شما برای تهیه گیلسونایت آسفالت قبل از هر چیزی باید قیمت آن را به دست آورید؛ برای کسب اطلاع از قیمت گیلسونایت آسفالت، قیمت عمده آن را جویا شوید؛ زیرا پایین ترین نرخ ممکن برای این محصول است و برای این کار لازم است با تولید کننده آن آشنایی داشته باشید و این آشنایی می‌تواند به روش‌های مختلف از طریق دنیای مجازی و اینترنت به دست آید.

قیمت خرید گیلسونایت آسفالت

قیمت خرید گیلسونایت آسفالت خرید و فروش گیلسونایت آسفالت از دو روش حضوری و غیر حضوری صورت می پذیرد که توصیه ما به خریداران این محصول انتخاب خرید حضوری به منظور دستیابی به آن می باشد زیرا در این شرایط آن ها می توانند بر کیفیت محصول نظارت مستقیم داشته باشند و پس از بررسی ویژگی ها و قیمت آن اقدام به خریدی رضایت بخش نمایند. در روش غیر حضوری نیز افراد می توانند بدون اتلاف وقت از محل کار به سایت های معتبر مراجعه نموده و پس از مطالعه ویژگی های محصول آن را با بهترین روش ها سفارش دهند و درب منزل دریافت کنند.

امروزه می توان انواع مختلفی از گیلسونایت های مخصوص آسفالت و جاده سازی را به صورت ویژه و استثنایی از فروشندگان و حتی تولید کنندگان این محصول خریداری کرد. از جمله مزیت های قابل توجه فروش ویژه می توان به کیفیت عالی این محصول و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

اگر شما از آن دسته افراد علاقه مند به خریداری این نوع محصول به صورت ویژه هستید، می توانید در اسرع وقت به سایت آنلاین و معتبر ما مراجعه نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش خود کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر را تحویل بگیرد. قیمت فروش ویژه این محصول با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی توسط سازمان ها و افراد فعال در این حوزه مشخص و تعیین می شود. از جمله فاکتورهای بسیار مؤثر بر نرخ این محصول می توان به: نوع گیلسونایت یا همان قیر از جهت مواد تشکیل دهنده و درصد طبیعی بودن، برند و مارک، نوع بسته بندی، روش مصرف و غیره اشاره نمود.

عرضه کننده گیلسونایت و گیلسونایت میکرونیزه توسط کارخانه های تولید کننده این محصول انجام می شود این مراکز پس از تولید از طریق نمایندگی های پخش و فروش فعال خود اقدام به عرضه و فروش می کنند. البته درگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش این محصول را به صورت غیر حضوری و آنلاین در اختیار خریداران قرار می دهند، و از طریق باربری های فعال خود ارسال کالا و خدمات را به اقصی نقاط ایران انجام می دهند. قیمت خرید گیلسونایت بسیار مناسب است.

  • تبلیغات: 
    1. ایزوگام پلیمری دو لایه پلاستیکی طرح دار
    2. ایزوگام شرق الماس گلبام
    3. ایزوگام‌ دمیده همدان قزوین قم
    4. کارخانه عایق رطوبتی نانو جدید + تولید پخش عرضه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید