مرجع پخش قیر مصرفی ایزوگام

قیر مصرفی ایزوگام به عنوان یک عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می شود. قیر ترمیمی نانو برای ترمیم سطح آسفالت های خیابانی تولید می شود. این گونه قیر ها سطح آسفالت هایی که بر اثر ضربه، تغییر دما ی جوی ترک خورده و آسیب دیده اند را صاف می کند. قیر های ترمیمی کیفیت بسیار بالایی دارند. مراکز عرضه قیر ترمیمی نانو اینها را برای ترمیم آسیب های آسفالت و افزایش ضخامت آسفالت ها عرضه می کند.قیر طبیعی معدنی مدل زیادی دارد

مرجع پخش قیر مصرفی ایزوگام

مشخصات قیر مصرفی ایزوگام

مشخصات قیر مصرفی ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به پایه خانه های مختلف ، به ویژه برای عایق کاری سطوح ساختمان در هوای سرد ، می توان از قیر ترمیمی پلیمری استفاده کرد. این نوع عایق از مواد پلیمری با خاصیت آبگریزی ساخته شده است و می تواند در سقف ها ، حمام های بیرونی و استخرها مورد استفاده قرار گیرد. هرچه مقدار مواد پلیمری بیشتر باشد ، توانایی آن برای سرکوب رطوبت بیشتر بوده و فکر نفوذ رطوبت به دیوارها ، کف ها و سقف ساختمان ها آسان تر است.

در سال های اخیر ، محصولات نانو به محبوب ترین و درجه یک ترین محصولات جهان تبدیل شده اند که بر اساس آخرین تکنولوژی ساخته شده اند و کاربردهای خاص خود را در زمینه های مختلف دارند. محصولات نانو دارای انواع عایق های حرارتی و رطوبتی هستند که برخی از آنها معمولاً برای عایق کاری ساختمان ها در برابر آب و رطوبت استفاده می شوند. قیر نانو تعمیر یکی از بهترین نمونه های این محصول است که اغلب در ساختمانهای با سقف قدیمی و شکسته استفاده می شود و از نظر کیفیت عالی مقرون به صرفه تر و مناسب تر از نمونه ها است.

انتخاب قیر مصرفی ایزوگام

قیر ترمیمی غلیظ یک ماده ی غلیظ چسبان می باشد. این‌محصول رنگ مشکی و سیاه دارد و برای ترمیم آسفالت ها و ایزوگام ساختمان ها استفاده می شود. این‌نوع قیر کیفیت بالایی دارد. این ماده چسبناک به عنوان یک عایق در برابر رطوبت و سرما مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرما دارد و کاربرد آن در ساختمان و راه سازی و همچنین در ایزوگام بالا پشت بام و ایزوگام خانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این محصول برای ترمیم ایزوگام های خانه ها هم استفاده می شود. کاربرد زیاد قیر ترمیمی نانو باعث شده است تا فروش زیاد داشته باشد و بسیار پرطرفدار باشد. قیر نانو چسباننده است و دوام بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. از قیر نانو برای آب بندی دیوار ساختمان های مختلف هم استفاده می کنند. این قیر ها از هیدروکربن تولید می شود که مواد اولیه آن نفت می باشد. این قیر ها در پالایشگاه ها تولید می شوند و دارای انواع مختلفی می باشند.

این قیرها درجه یک هستند و کاربرد زیادی دارند. علاوه بر این به خارج از کشور هم ارسال می شود. این قیر های نانو در بشکه های مخصوص و محکم صادر می شوند. قیر ترمیمی نانو انواع مختلفی دارد و به رنگ‌ نقره ای هم تولید می شود. قیر نانو از روغن های سبک تهیه می شود و در فرایندی در پالایشگاه ها ی نفتی تبدیل به یک ماده ی چسبان می شود. آنچه باید از قیر ترمیمی غلیظ بدانید را بیان کردیم.

کیفیت قیر مصرفی ایزوگام

کیفیت قیر مصرفی ایزوگام آیا می خواهید بدون تخریب ایزوگام یا آسفالت قبلی فقط با یک ترمیم ساده 10 سال عمر عایق رطوبتی را افزایش دهید؟ آیا از هزینه های تخریب آسفالت و ایزوگام فرسوده عاجز مانده اید و دنبال راه حل جدیدی می گردید؟ ما در اینجا قیر ترمیمی نانو را به شما معرفی می کنیم که دارای مشخصات ویژه ای در میان همه عایق های رطوبتی است. قیر های ترمیمی نانو کاملا آب گریز هستند و به دلیل پخش ذرات نانو در مخلوط آسفالت یا عایق رطوبتی در برابر پیری زودرس مقاومت نموده و عمر عایق بسیار بیشتر از حالت معمولی می گردد. عدم نفوذپذیری در برابر رطوبت و جمع شدن باران و انعکاس مناسب در برابر نور خورشید از دیگر ویژگی های عایق رطوبتی نانو است و با استفاده از قیر نانو اصلاح شده تقریبا تمام خواص و مزایای ایزوگام یا قیر معمولی افزایش خواهد یافت.

به دلیل استفاده از نانوذرات در دانه های آسفالت امکان نفوذ رطوبت و آب به لایه های زیر روسازی وجود ندارد و عمر رویه راه افزایش خواهد یافت. قیر های خود ترمیم نانو امروزه در اکثر ساختمان های بلند شهری و حتی در عایق بندی تاسیسات داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و بهینه سازی در مصرف انرژی از بهترین مزایایی آنها در صنعت ساختمان است. قیر های مختلف ترمیمی نانو مقاومت بالاترین در برابر رطوبت از خود نشان داده و هزینه تعمیر دوباره را در مدت عمر معین به عدد صفر می رسانند و از بروز خرابی های پی در پی روسازی جلوگیزی نموده و میزان حساسیت دمایی قیر و فرسودگی قیر را بسیار کاهش می دهند.

نحوه محاسبه مقدار ایزوگام مصرفی

تولیدکنندگان قیر طبیعی ایزوگام صادراتی با تمام تلاش و توان خود سعی می کند محصولی استاندارد را تولید کند. یکی از عوامل مهمی که می تواند باعث فرسوده شدن ساختمان ها شود رطوبت می باشد. به خاطر همین باید از محصولاتی که به عنوان قیر طبیعی شناخته می شوند استفاده کرد تا بتوان جلوی نفوذ رطوبت به قسمت های مختلف ساختمان را گرفت. رطوبت علاوه بر فرسودگی می تواند استحکام ساختمان را کاهش دهد و در هنگام بروز حوادثی مانند زلزله و سیل ساختمان به راحتی تخریب شود. علاوه بر این نفوذ رطوبت به داخل ساختمان می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات؛

رشد کپک و قارچِ؛ یخ زدگی سازه ها و…. شود. علاوه بر این عدم استفاده از قیر طبیعی می تواند باعث نشتی و ترکیدن لوله ها شود که این موجب می شود خسارت های فراوانی به ساختمان وارد شود. قیر طبیعی محصولاتی هستند که در مکان هایی که در معرض رطوبت و آب می باشند مانند پشت بام؛

آشپزخانه؛ سرویس بهداشتی؛ حمام؛ استخرها و… استفاده می شوند. برای همین ضروری است با تمام محصولات قیر طبیعی آشنا شویم برای این منظور ما سعی کرده ایم به طور خلاصه و گذرا این محصولات را معرفی کنیم: انواع قیر طبیعی بر اساس شرایط نصب یا اجرا: انواع قیر طبیعی به دو صورت قابل نصب می باشند : 1_ برخی از این محصولات را با ایجاد گرما و حرارت باید نصب کرد مانند ایزوگام و… 2_ اما برخی دیگر از این محصولات را باید با ترکیب اجزای آن ها نصب کرد که به این گونه محصولات قیر طبیعی سرد می گویند.

فروشنده قیر مصرفی ایزوگام

فروشنده قیر مصرفی ایزوگام مشخصات بهترین نوع قیر طبیعی که در برابر فشار آب بسیار مقاومت بالایی دارد و همچنین نیز بسیار به صرفه می باشد، همچنین نیز از ویژگی های دیگر این محصول این است که در برابر آب و هوای مختلف مقاوم است و برای تمام سطح ها هم مناسب می باشد، همچنین نیز این محصول علاوه بر این که مزایایی دارد، دارای معایبی هم می باشد که یکی از معایب آن این است که اگر تازه باشد با بارندگی از بین می رود. لازمه خریدن قیر با کیفیت این است که نخست بدانید انواع عایق های رطوبتی چیستند و چه کاربردی دارند. بدین منظور نخست به معرفی انواع قیر می پردازیم.

به طور کلّی، قیر را بر اساس ماده ای که نقش اساسی در تولید آن دارند، به دو دسته قیر بر پایه سیمان و عایق های مایع بر پایه پلی یورتان تقسیم می شوند. عایق رطوبتی مایع بر پایه سیمان، با نام « عایق نوع دو جزئی» شناخته می شود. این عایق، زمانی که با آب ترکیب می شود می توان از آن بر روی انواع سنگ، بتن، آجر و غیره استفاده کرد. این عایق، فاقد هرگونه مواد سمّی بوده و به همین اعتبار، برای عایق کردن مخزن های آب مناسب به نظر می رسد.

از عایق پلی یورتان برای تقویت مقاومت کششی استفاده می شود. همچنین استفاده از این عایق از فرسایش جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های پلی یورتان این است که ضد اشعه خورشید بوده و در مقابل اسیدها پایداری خود را حفظ می کند. به همین دلیل، استفاده از پلی یورتان در ترکیب عایق میزان مقامت آن را در برابر نم و رطوبت بالا می برد. پلی یورتان را در ترمو پلاستیک، فوم های سخت و نرم، رنگ و غیره نیز می توانید ببنید. قیر پلی یورتان، را در عایق کاری استخر نیز استفاده می کنند و به همین دلیل، به آن مایع عایق استخر نیز گفته می شود.

قیمت خرید قیر مصرفی ایزوگام

قیر طبیعی گیلسونایت تولید شده این مجموعه از انواع مختلف و گوناگونی برخوردار می باشد که فهرست این محصول امروزه در اختیار همه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است همچنین شما برای دیدن ترکیبات فهرست انواع قیر طبیعی می توانید از طریق همین سایت و صفحه مجازی که در دسترس شما است، لیست آن را کاملاً مشاهده و ببینید همچنین شما می توانید موادی که به این محصول اضافه شده است. رابه آشنایی هرچه بهتر مشاهده و از آن به خوبی استفاده کنید.

یکی از بهترین محصولات تولید شده این مجموعه قیر طبیعی اعلا می‌باشد که امروزه توسط این مجموعه تولید و به کشورهای زیادی صادر می‌شود این محصول نیز به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب به کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عربستان قطر و عمان صادر می‌شود. و سالانه مقادیر بسیار مهم و قابل توجهی ارز وارد کشور می کند همچنین باعث شده است تا زمینه اشتغال بسیار ی را در داخل کشور ما فراهم شود.از پودر قیر برای صنایع مختلفی استفاده می شود.

پودر قیر در صنعت سیمان بسیار کاربرد دارد و از این محصول برای ساخت سیمان های باکیفیت استفاده می شود. مهم ترین کاربرد پودر قیر صنعت راه سازی می باشد که نقش مهمی در کاهش تصادفات نیز دارد. صنعت نفت و گاز نیز از موارد دیگری است که از پودر قیر استفاده میشود.

در کک ساز هم معمولا از پودر قیر استفاده می شود. فروشگاه های اینترنتی یکی از برترین راه های ارتباطی در زمینه فروش انواع پودر قیر بوده و براحتی با صرف هزینه و زمان کم می توان از این طریق محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کرد.

برخی از این سایت ها امکان ارسال رایگان را به هر نقطه از کشور برای مشتریان فراهم کرده و بعضی دیگر نیز برای ارسال پودر قیر هزینه هایی را دریافت می نمایند که این خدمات بستگی به نوع فروشگاه دارد. پودر قیر بسته بندی را با قیمت مناسب از این سات بخرید.قیر طبیعی که در ایران بیشتر به شکل جامد تولید می شود، در استان های مختلفی از کشور از جمله خوزستان و ایلام یافت می شود و استفاده از آن به تنهایی به دلیل سفت بودن امکانپذیر نمی باشد. به همین دلیل معمولا برای انجام کارهای مختلف آن را با قیر حاصل از مشتقات نفتی مخلوط و مورد استفاده قرار می دهند. در حال حاضر استفاده های متعددی از قیر طبیعی می شود که در ادامه مطلب به برخی از این کاربردها اشاره خواهیم نمود.

زمانی که نیاز به حفاری با وزن مخصوص پایین است، از قیر طبیعی برای انجام کار استفاده می شود. برای افزایش میزان ویسکوزیته قیر نفتی از قیر طبیعی استفاده می کنند. با افزودن مقدار معینی از قیر طبیعی به ماده اولیه قیر طبیعی مایع تولید می شود. قیر طبیعی به عنوان یک ماده سوختی هم مورد استفاده قرار می گیرد. برای عایق ساختن بهتر لوله های نفت و گاز نیاز به مواد پوششی ماندگار بوده که قیر طبیعی بهترین گزینه برای عایق سازی این لوله ها محسوب می شود. در راهسازی برای تولید آسفالت باکیفیت و بادوام از مخلوطی از قیر نفتی و قیر طبیعی استفاده می شود. برای تولید انواع چسب های شیمیایی، درزگیرها و مواردی از این دست قیر طبیعی بسیار کاربردی است.

محل عرضه قیر مصرفی ایزوگام

محل عرضه قیر مصرفی ایزوگام بسیاری از این مراکز مدل های متنوعی پودر قیر که بر اساس استاندارد ملی تولید شده اند را به قیمت مناسب در اختیار خریداران خود قرار می دهند. شعبات فروش و نمایندگی های زیادی نیز وجود دارد که این نمونه ها را با کیفیتی خوب به مشتریان خود به صورت مستقیم عرضه می کنند. قیمت عمده پودر قیر به عوامل متعددی بستگی دارد. مشتریان این پودر قیر می بایست پیش از خرید عوامل و بستر های مختلف را بررسی کرده و با استعلام از فروشندگان عمده و جزئی اقدام به انتخاب و خرید مناسب ترین محصول از نظر کیفیت و قیمت کنند.

در این بخش قصد داریم عوامل را بررسی و در نهایت شرایط مناسب برای داشتن ایده آل ترین خرید را به شما خوانندگان عزیز اعلام کنیم. خرید پودر قیر خود ار از این مرکز با قیمت مناسب از این مرکز انجام دهید. فروش پودر قیر در بازار با تنوع و گستردگی بالایی انجام می شود. فروشندگان این محصولات با توجه به نیاز مشتریان خود سعی در ارائه محصولات با بهترین کیفیت در کنار مناسب ترین قیمت را دارند. به این ترتیب با توجه به گستردگی بازار، مشتریان با پرس و جو و سعی در کسب اطلاعات می توانند پودر قیر مناسب تود را یافته، خریداری کرده و به کار گیرند.

فروشنده قیر ایزوگام این محصول را در اختیار همه قرار داده است قیمت خرید قیر مدل زیادی دارد عرضه قیر مصرفی ایزوگام راحت است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید