مرجع پخش قیر آماده طبیعی

بازار فروش قیر آماده طبیعی این محصول نفتی و پر کاربرد را به صورت آنلاین و عمده و نیز مستقیم ارائه و عرضه می دارد که عرضه مستقیم این محصول باعث شده تا قیمت آن کاهش یابد و از آن جا که کشورمان کشوری نفت خیز با منابع نفتی بسیار است بنابر این صادرات قیر طبیعی صادراتی امروزه بسیار رونق داشته و با توجه به کیفیت قیر های معدنی و ارزان بودن قیمت آن ها می تواند ارز آوری خوبی برای میهن داشته باشد.

مرجع پخش قیر آماده طبیعی

مشخصات فنی قیر آماده طبیعی

مشخصات فنی قیر آماده طبیعی

در تولید قیر ها از متریال و غلظت های گوناگون مواد شیمیایی استفاده می شود و بنابر این با توجه به کیفیت ساخت و تولید آن ها می شود تعیین کرد که آیا بهترین هستند و ارزش خرید دارند یا خیر. قیر طبیعی در حالت عاذی به صورت جامد است و اگر روی شعله گرفته شود و در دمای بالا قرار گیرد به صورت مایع در می آید و در طیف وسیعی از صنایع و عایق کاری ها مورد استفاده قرار می گیرد پس استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت و تولید قیر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

قیر طبیعی یا قیر معدنی از نفت خام به دست می آید و با توجه به کیفیتی که دارد و مواد و متریالی مرغوبی که در تولید قیر طبیعی استفاده می شود بنابر این از قیر های با کیفیت به شمار می آید و می توان از آن به عنوان عایق در جاده سازی و قیر طبیعی ایزوگام در پوشش بام ها استفاده کرد و از آن جا که قیر طبیعی ضد آب است و از نفوذ آب جلوگیری می کند بنابر این می تواند عایق و پوششی موثر و مفید باشد.

بررسی کیفیت قیر آماده طبیعی

قیر طبیعی آماده در صنعت های مختلف مانند صنعت راه سازی و قلم زنی کاربرد دارد. در راه سازی با استفاده از قیر طبیعی ایرانی به هموار کردن و عایق کردن مسیر پرداخته میشود و در هنر قلم زنی از قیر سفت برای جلوگیری از شکستن فلز در برابر ضربات وارده استفاده میشود و با شل و سفت کردن قیر به فعالیت در صنعت قلم زنی میپردازند.همچنین در صنعت رنگ سازی برای پوشش لوله مورد استفاده قرار میگیرد که باعث جلوگیری از زنگ زدگی میشود.

مفیدترین قیر طبیعی در صنعت باید ویژگی هایی از قبیل غیر قابل نفوذ بودن را داشته باشد تا در مجاورت آب و رطوبت و باران خاصیت سخت و چسبناک بودن خود را از دست ندهد و همچنین در صورت بالا بودن دما نرم و حالت پله پله نشود. همچنین باید عایق الکتریکی باشد و در برابر فشار تغییر شکل ندهد. قیر های تولیدی در شهر های کرمانشاه و لرستان از کیفیت و بازدهی بسیار بالایی برخوردارند.

کاربرد قیر آماده طبیعی چیست؟

کاربرد قیر آماده طبیعی چیست؟

به صورت کلی قیر طبیعی آماده انواع مختلفی دارد. هر چقدر مقدار گوگرد استفاده شده در قیر و همچین ناخالصی های آن کمتر و درجه نفوذ و میزان چسبندگی آن بیشتر باشد میتوانیم این ادعا را کنیم که نوع قیری که در دست داریم بهتر است. قیر های طبیعی با توجه به منشأ تشکیل، انواع متنوعی دارد که برخی از آنان عبارت اند از: قیر دمیده، قیر محلول، قیر پلیمری و قیر امولسیون.

انواع قیر طبیعی باید با توجه به کاراییِ مورد انتظار انتخاب شوند. برای مثال اگر میخواهیم از آنها برای عایق کاری پشت بام منازل و ادارات استفاده کنیم باید دقت کنیم این قیر در دمای چند درجه شروع به نرم شدن میکند و یا میزان تخریب آن در مقابل باران و تگرگ های شدت دار چگونه است. شناخت و داشتن اطلاعات کافی درباره انواع قیر ها کار را راحت تر میکند. انواع قیر های طبیعی در ساخت و ساز، عایق کاری جاده ها و آسفالت خیابانها استفاده میشود که مقدار و ضخامت آنها با توجه به مساحت محیط انتخاب میشوند. نوع قیر مصرفی در پشت بام یک منزل با نوع قیر مصرفی در مسیر جاده ها با هم متفاوت میباشد زیرا در جاده ها و اتوبان ها عبور کردن ماشین های سنگین فراوان باعث فرسودگی و پیری قیر میشود بنابراین باید دقت نمود نوع قیر انتخابی از غلظت وکیفیت و چسبندگی قابل قبولی برخوردار باشد.

راهنمای انتخاب قیر آماده طبیعی

به علت ویژگی های قیر طبیعی آماده بازار فروش این محصولات در حال حاضر بسیار داغ است.تولید کنندگان پس از استخراج قیر و اطمینان حاصل کردن از اینکه محصول تولید شده از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار است اقدام به فروش و توزیع آنها میکنند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن قیر طبیعی آماده باعث میشود طرفداران بسیاری داشته باشد که تمایل دارند برای عایق کردن جداره های دیوار ها و پر کردن حفره ها از آنها استفاده کنند. با توجه به اصلی ترین ویژگی قیر طبیعی آماده که غیر قابل نفوذ بودن آن است، بازار فروش آنها در فصول بارندگی بسیار رونق پیدا میکند. در هنگام ایزوگام کردن محیط هایی مانند پشت بام از قیر طبیعی ایزوگام استفاده میشودِ به این صورت که به جعت عایق بودن، زیر ایزوگام را قیرکشی میکنند.

برخی از فروشندگان قیر طبیعی آماده را به صورت عمده مورد فروش قرار میدهند و حتی به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به فروش محصولات خود میکنند که باعث صرفه جویی در زمان نیز هست.

کاربرد گیلسونایت در آسفالت سازی از آنجایی که این ماده به شدت آب گریز بوده و مقاومت بالایی در برابر اسید و باز دارد معمولاً برای ساخت آسفالت ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد حلالیت گیلسونایت در حلال های غیرقطبی مانند قیر مذاب و همچنین کاهش درجه نفوذ و مقاومت بالای آن موجب شده است تا مورد استقبال صنایع تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی قرار گیرد آسفالت هایی که با گیلسونایت اصلاح شدند معمولاً از پایداری بیشتر تغییر شکل کمتر مقاومت بالاتر در برابر آب و البته نفوذ پذیری کمتری نسبت به آسفالت های فاقد گیلسونایت برخوردار هستند

این محصول مهم موجب بهبود پایداری روسازی و مقاومت سطح در برابر تغییر شکل شده و همچنین توانایی تحمل بار را نیز در آن افزایش می‌دهد یکی از عواملی که موجب افزایش استحکام و مقاومت آسفالت می شود گوگرد و ترکیبات گوگرد دار موجود در این ماده است رایج ترین موارد مصرف گیلسونایت در صنایع مختلف ای همچون مصالح ساختمانی رنگ و رزین آسفالت سازی روسازی جاده ها و ریخته گری است

یکی از کاربرد های ویژه این محصول در صنعت رنگ سازی است در رنگ هایی که بیتومین پایه اصلی رنگ باشد گیلسونایت نقش مهمی خواهد داشت همچنین در پوشش سطوح خارجی مانند پوشش شاسی اتومبیل و سازه های فلزی برای ایجاد مقاومت سطوح در برابر اسید کاربرد دارد مورد استفاده دیگر از این ماده در تولیدات شیمیایی همچون درزگیر و چسب است صنایع ریخته گری نیز معمولاً از قیر طبیعی برای ماسه های ریخته گری استفاده می کنند در حفاری و سیمان چاه های نفت نیز این محصول برای سیمانی کردن چاه های نفت ایفای نقش می کند

قیمت خرید قیر آماده طبیعی

قیمت خرید قیر آماده طبیعی معادن گیلسونایت به عنوان یک مرکز تولید مواد معدنی و صنعتی در سراسر جهان در حال فعالیت و بهره‌برداری هستند قیر طبیعی گیلسونایت یک هیدروکربن براق سیاه و جامد است که از لحاظ ظاهری شبیه آسفالت سخت است و اعتقاد بر این است که در مقادیر تجاری در ایالات متحده آمریکا ایران کلمبیا آرژانتین و آلبانی یافت می شود خرید و فروش انواع قیر طبیعی گیلسونایت در بازارهای جهانی بسیار پر رونق و پر تقاضا است قیمت فروش گیلسونایت به عواملی همچون تغییرات قیمت مشتقات نفتی قیمت ارز و حجم تقاضا در بازارهای جهانی بستگی دارد.

عرضه کننده قیر طبیعی عمده گیلسونایت در کشور امکان عرضه این محصول به صورت عمده و جزئی فله ای بسته بندی صادرات در بازارهای خارجی فروش در بازارهای داخلی و همچنین این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا نمونه های موجود را بررسی کرده و سپس دست به انتخاب بزنند شرکتهای معتبر با برخورداری از آزمایشگاه های قوی برای آنالیز گیلسونایت و تست آن نظر مشتریان را جلب کرده و خیال آنها را از کیفیت محصول خود راحت کردند

موارد متعدد قیر طبیعی گیلسونایت موجب شده است تا فروش این محصول سهم ویژه ای از بازار ایران را به خود اختصاص دهد قیر طبیعی گیلسونایت دارای قیمت بسیار ارزان تری از بازار جهانی بوده و همچنین با توجه به گستردگی معادن این محصول در ایران دسترسی به آن بسیار راحت و فراوان است این ماده در صنایع مختلف راهسازی رنگ و آسفالت سازی مفید واقع می شود

بازار فروش قیر آماده طبیعی

امروزه قیر های موجود در بازار به دو دسته طبیعی و پالایشگاهی تقسیم میشوند. قیر طبیعی خام به طور مستقیم از معادن به صورت قیر طبیعی آماده استخراج میشود. در کشور ما نیز این معادن طبیعی قیر موجود هستند که باعث خودکفایی و استخراج راحت قیرها میشود و همچنین افراد این اطمینان را دارند که قیر طبیعی درجه یک و باکیفیت بسیار بالا به دستشان میرسد. بسته به محلی که قیر از آن استخراج میشود، کیفیت قیر ها با یکدیگر متفاوت بوده و این تفاوت به علت نوع ترکیبات و جنس و چسبندگی ای است که قیر طبیعی به دست آمده دارد. در این متن سعی شده به ارائه اطلاعاتی درباره قیر طبیعی و نحوه فروش و عرضه آنها در بازار پرداخته شود.

گیلسونایت از جمله مرغوب ترین و مشهور ترین گروه های قیر طبیعی می باشد گیلسونایت درجه یک به دو روش کلی عرضه می‌ شوند عرضه گیلسونایت به صورت پودری که در این روش مشتری بر اساس نیاز خود شرکت عرضه کننده اعلام می‌کند که سایز پودر مورد نیاز خود باید چه میزان باشد و گیلسونایت را در چه اندازه ای و با چه آنالیزی نیاز دارد پس از آن گیلسونایت استخراج شده از معدن فرآوری شده و در سایز و اندازه مورد نظر بسته بندی می شود بسته های کوچک گیلسونایت به بسته بندی بزرگتر انتقال داده شده و آماده بارگیری برای صادرات می شوند

همچنین می توان از گیلسونایت پودری در بخش صادرات ریلی نیز استفاده کرد عرضه گیلسونایت به صورت کلوخه ای در این روش قدرت و نوع دستگاه های مصرف کننده گیلسونایت در سراسر جهان باعث شده تا بتوان گیلسونایت مورد نیاز را به صورت کلوخه ای نیز تولید و عرضه کرد این کار مراحل کمتری را نسبت به روش قبلی دارد گیلسونایت پس از خارج شدن از معدن وارد دستگاه‌های خردکن مخصوص شده و در اندازه های بزرگتری به نسبت روش قبل تولید و تهیه می شوند پس از آن گیلسونایت آماده شده به آنالیز دقیق و مورد نیاز مشتری رسیده و در بسته بندی های مخصوص بارگیری می شود

عرضه کننده قیر آماده طبیعی

عرضه کننده قیر آماده طبیعی

همان طور که اشاره شد مواد سازنده قیر طبیعی سنگی و مرکز تولید کننده آن در کیفیت و قیمت قیر بسیار تعیین کننده و مهم است و بنابر این در هنگام خرید قیر باید در ابتدا به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که محصول خود را از چه جایی خریداری می کنید و نخست از اعتبار مرکز تولید کننده و فروشنده مطمئن شوید و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

از دیگر نکات در خرید قیر آماده طبیعی این است روش خرید خود را به درستی انتخاب کنید چرا که با توجه به عرضه مستقیم و بدون واسطه مراکز آنلاین و سایت های فروشنده در این زمینه توصیه می شود با خرید آنلاین و عمده از قیمت پایین و کیفیت بالا برخوردار شوید که با توجه به خرید عمده و مستقیم می توانید در هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل صرفه جویی کنید.

مرکز فروش قیر آماده بشکه ای این امکان را برای خریداران گرامی فراهم کرده است که به راحتی و بدون دردسر این محصول پر کاربرد را تهیه کنند و با ثبت سفارش به صورت آنلاین محصول خود را در کمترین زمان دریافت کنند و همچنین می توانند برای اطمینان از خرید با مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل کنند و از اعتبار مجموعه و قیمت محصولات با خبر شوند و با رضایت کامل خرید خود را نهایی کنند.

امروزه با توجه به ازیاد محصولات تقلبی و بی کیفیت توصیه می شود قبل از خرید حتما در خصوص فروشنده و مرکز ارائه دهنده محصول تحقیق کنید و با چشمانی باز اقدام به خرید نمایید که توصیه ما این است که با خرید از سایت ها و مراکز معتبر و شناخته شده از محصول با کیفیت و با قیمت واقعی و منصفانه برخوردار شوید.

علاوه بر موارد گفته شده و نکات لازم در خرید قیر طبیعی آسیا به این نکته بسیار مهم نیز توجه کنید که در این روز ها با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا و افزایش روز افزون مبتلایان به این بیماری بهتر است خرید خود را در منزل و به صورت غیر حضوری انجام دهید تا از مبتلا شدن به این بیماری در امان بمانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید