مرجع فروش پودر قیر طبیعی بیتومی

بازار فروش پودر قیر طبیعی بیتومی بشکه ای و قیر شرکت نفت پاسارگاد این محصول نفتی و پر کاربرد را به صورت آنلاین و عمده و نیز مستقیم ارائه و عرضه می دارد که عرضه مستقیم این محصول باعث شده تا قیمت آن کاهش یابد و از آن جا که کشورمان کشوری نفت خیز با منابع نفتی بسیار است بنابر این صادرات قیر طبیعی صادراتی امروزه بسیار رونق داشته و با توجه به کیفیت قیر های معدنی و ارزان بودن قیمت آن ها می تواند ارز آوری خوبی برای میهن داشته باشد.

مرجع فروش پودر قیر طبیعی بیتومی

مشخصات پودر قیر طبیعی بیتومی

مشخصات پودر قیر طبیعی بیتومی

مرکز فروش و صادرات قیر طبیعی خام بشکه ای و قیر شرکت ستاره سبز جویبار این امکان را برای خریداران گرامی فراهم کرده است که به راحتی و بدون دردسر این محصول پر کاربرد را تهیه کنند و با ثبت سفارش به صورت آنلاین محصول خود را در کمترین زمان دریافت کنند و همچنین می توانند برای اطمینان از خرید با مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل کنند و از اعتبار مجموعه و قیمت محصولات با خبر شوند و با رضایت کامل خرید خود را نهایی کنند.

امروزه با توجه به ازیاد محصولات تقلبی و بی کیفیت توصیه می شود قبل از خرید حتما در خصوص فروشنده و مرکز ارائه دهنده محصول تحقیق کنید و با چشمانی باز اقدام به خرید نمایید که توصیه ما این است که با خرید از سایت ها و مراکز معتبر و شناخته شده از محصول با کیفیت و با قیمت واقعی و منصفانه برخوردار شوید.

علاوه بر موارد گفته شده و نکات لازم در خرید قیر طبیعی به این نکته بسیار مهم نیز توجه کنید که در این روز ها با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا و افزایش روز افزون مبتلایان به این بیماری بهتر است خرید خود را در منزل و به صورت غیر حضوری انجام دهید تا از مبتلا شدن به این بیماری در امان بمانید.

همان طور که اشاره شد مواد سازنده قیر طبیعی و مرکز تولید کننده آن در کیفیت و قیمت پخش پودر قیر طبیعی بسیار تعیین کننده و مهم است و بنابر این در هنگام خرید قیر باید در ابتدا به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که محصول خود را از چه جایی خریداری می کنید و نخست از اعتبار مرکز تولید کننده و فروشنده مطمئن شوید و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

از دیگر نکات در خرید قیر طبیعی معدن این است روش خرید خود را به درستی انتخاب کنید چرا که بان توجه به عرضه مستقیم و بدون واسطه مراکز آنلاین و سایت های فروشنده در این زمینه توصیه می شود با خرید آنلاین و عمده از قیمت پایین و کیفیت بالا برخوردار شوید که با توجه به خرید عمده و مستقیم می توانید در هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل صرفه جویی کنید.

ویژگی پودر قیر طبیعی بیتومی

در تولید عرضه پودر قیر طبیعی بیتومی از متریال و غلظت های گوناگون مواد شیمیایی استفاده می شود و بنابر این با توجه به کیفیت ساخت و تولید آن ها می شود تعیین کرد که آیا بهترین هستند و ارزش خرید دارند یا خیر. قیر طبیعی در حالت عاذی به صورت جامد است و اگر روی شعله گرفته شود و در دمای بالا قرار گیرد به صورت مایع در می آید و در طیف وسیعی از صنایع و عایق کاری ها مورد استفاده قرار می گیرد پس استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت و تولید قیر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

خرید پودر قیر طبیعی یا قیر طبیعی بشکه ای معدنی از نفت خام به دست می آید و با توجه به کیفیتی که دارد و مواد و متریالی مرغوبی که در تولید قیر طبیعی استفاده می شود بنابر این از قیر های با کیفیت به شمار می آید و می توان از آن به عنوان عایق در جاده سازی و قیر طبیعی ایزوگام در پوشش بام ها استفاده کرد و از آن جا که قیر طبیعی ضد آب است و از نفوذ آب جلوگیری می کند بنابر این می تواند عایق و پوششی موثر و مفید باشد.

خرید قیر طبیعی باید به صرفه باشد به طوری که چسپندگی زیادی به سطوح سقف خانه شما ایجاد کند، این قیر طبیعی که باعث ساخت ایزوگم می شود باید به گونه ای باشد که در هنگام بارندگی آب نتواند از آن عبور کند پس بهتر است هنگام خرید به نکته توجه کنید که اگر قیر طبیعی با کیفیت درون ایزوگام به کار رفته باشد یا هما مواد اولیه با کنفیت بالایی داشته باشد می تواند یک انتخاب درست و صحیحح در خرید شما باشد.

شما می توانید با پرس جو از کسانی که تخصص کافی را در این زمینه دارند، بهترین ایزوگام که از قیر طبیعی تهیه شده را انتخاب کنید و از هزینه و تعویض دوباره خوداری کنید، اگر شما بتوانید ایزوگامی را خریداری کنید که کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشد و کارایی بالایی و مقاومت زیادی در برابر آب داشته باشد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

کیفیت پودر قیر طبیعی بیتومی

کیفیت پودر قیر طبیعی بیتومی همان‌طور که می‌دانید قیر به عنوان یک ماده سخت بوده ازبین‌بردن آن بسیار سخت است پس بهتر است بدانید، اگر قیر بروی دستان شما تماس داشته باشد، ممکن است به دستان شما آسیب برساند پس بهتر اگر قبل این که به دستان شما آسیب وارد کند آن را سریع پاک کرد. اما باید در نظر داشته باشیم که برای پاک‌کردن قیر می‌توان از یک برس شستشو استفاده کرد، شما می‌توانید به فشارقوی آب گرم هم نیز این ماده سخت که بروی دیوار یا سطح اجسامی که روی آن قیر چسبیده است پاک کنید.

اما باید در نظر داشته باشیم استفاده از آب با فشار بالا می‌تواند قیر از ساختمان‌ها، و اجسامی که بزرگ هستند با استفاده از فشار اقوی این قیر را پاک کرد برای مثال استفاده از قیر برای ماشین‌های سنگین که جاده‌ها را آسفالت می‌کند، پاک‌کردن به این روش بسیار آسان بوده به‌طوری‌که یکی از روش‌های خوب برای پاک‌کردن قیر از روی ساختمان‌ها، تجهیزات، دستگاه‌ها، سطوح ها را می‌توان با این روش پاک کرد.

برای حذف قیر از سطوح باید به دو چیز نیاز است یکی صبر و زمان از آن جا که این ماده بسیار سرسخت بوده به همین دلیل پاک‌کردن آن زمان و صبر لازم دارد،که به‌ صورت تمیز پاک شود یکی از دستگاه‌های می‌توان به شما معرفی کرد برای حذف این ماده استفاده از جت پر است که می‌تواند قدرت پرتاب آب را بیشتر کند و زمان زیادی هم لازم نیست تا پاک شود.

کاربرد پودر قیر طبیعی بیتومی

قیمت قیر طبیعی ایزوگام، قیر بر اساس قیمت به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شود بعضی از قیرها در طبیعت و بعضی قیرها نیز در معدن به دست میاید، نسبتاً قیمت‌های آن ها با هم فرق می‌کند اما قیر طبیعی که از نفت خام به دست می‌آید، بیشتر در آسفالت سازی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

اما قیر معدنی این قیر را در معدن به دست میاید و این قیر درجه یک بوده و قیمت بالایی هم دارد.کلوخه ارزان در اندازه های ۵۰ در ۴۰ در پکنیگهای ۲۵ کیلوگرمی برای مصارف داخلی و یا صادراتی به کشور های خارجی انجام می گیرد این قیر هیدروکربنی در بیشتری از معادن غرب و جنوب ایران به دست می آید.

همینطور قیر طبیعی از گذشته تا به امروز در معادن نفت خام رایج بوده است و امروزه نیز در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، ساخت رنگ و غیره استفاده بی شماری دارد.

عرضه کلوخه قیر طبیعی صادراتی عمده به صورت مستقیم سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است و همین موضوع باعث شده این کالای مرغوب و پرخاصیت بازار فروش خوبی در ایران و کشورهای خارجی داشته باشد.

بنابر این شما می توانید با عرضه مستقیم بهترین نوع محصول را از فروشندگان برتر و معتبر سایت ما با هزینه های مقرون به صرفه حتی حمل و نقل آسان و مطمئن خریداری و سپس دریافت نمایید.

بازار پخش پودر قیر طبیعی بیتومی

بازار پخش پودر قیر طبیعی بیتومی قیر طبیعی ایزوگام یکی از بهترین نوع غیر ها است که از رسوب مواد معدنی و پس از چشم پوشی میلیونها سال ایجاد می‌گردد، همینطور قیر طبیعی سرانجام با اثر کردن نفت خام به لایه های سطحی زمین به وجود می آید‌.

چرا؟ به دلایلی که فشارهای زیر زمینی باعث می گردد نفت خام همیشه پس راهی برای خارج شدن از مخازن عمق زمین داشته باشد، به همین علت بسیاری از ذخایر قیر طبیعی در مناطقی پیدا می شود که دارای لایه های سنگی متخلخلی هستند.به طور کلی؛ قیرها همه مناسب هر کاری هستند و علاوه بر قیر طبیعی ایزوگام سه نوع دیگر آن قیر دمیده، قیر مخلوط و قیر امولسیون بوده که خواص و کارایی بسیار اثر بخشی در صنایع دارند.

همانطور که در بالای مطلب عرض کردیم بیشترین کاربرد را قیر طبیعی ایزوگام بر عهده دارد زیرا با مستحکم بودن و دوام بسیار بالا کارخانه های مختلفی به سراغ آن آمده اند تا با استفاده آن بتوانند جوهر رنگ و همینطور فرآیند ریخته گری و مواردی دیگر را به تولید رسانند.

از طرفی دیگر این نوع قیر دارای خصوصیات ضد میکروبی بوده که تولیدکنندگان توانسته‌اند با استفاده آن لوازم آرایشی و بهداشتی را در گونه های مختلف در محصولات خود قرار دهند.در مراحل تولید کلوخه قیر طبیعی تولید کننده اول آن را از معادن مربوطه استخراج و سپس با ماشین های بار به محل کارخانه ارائه نموده است. این چنین کلوخه قیر را توسط دستگاه های مخصوص سنگ شکن خرد نموده و در مرحله بعد با استفاده از دستگاهی مخصوص آن را دانه بندی و در کیسه های استاندارد و بسته بندی و به بازار عرضه می نماید‌.

با توجه در بعضی از نقاط کشور معدن هایی وجود دارد که سرشار از این ماده معدنی هستند، و از نگاه کاربردی این نوع قیر برای ساخت روکشهای جاده ای، ساخت بتونه، تولید واکس، تهیه مغز مداد، صنعت رنگ سازی، ساخت مصالح ساختمانی، لاستیک سازی و….. مناسب می باشد.

به طور کلی قیر طبیعی خصوصیات بارز و مبهمی را دارا بوده که شامل چسبندگی بالا، غلظت زیاد نیتروژن اکسیژن بوده است به این ویژگی ها باعث شده تا استخراج قیر طبیعی به همراه حمل و نقل هزینه های زیادی را در بر داشته باشد.

به هر حال شرکت های بین المللی نفت پیوسته در حال افزایش استخراج این ماده هستند و توانسته اند با آراستن تجهیزات خود معادن قیر طبیعی درجه یک را گسترش دهند.

شرکت عرضه پودر قیر طبیعی بیتومی

کلوخه قیر طبیعی یک ماده سیاه رنگ و خمیری شکل بوده که کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد که شامل تولید روکش جاده‌ای، ساخت جوهر و چاپگر ها….. بوده است.

در حال حاضر فروش کلوخه قیر طبیعی به صورت مستقیم توسط فروشندگان برتر صورت می‌گیرد که بهترین نوع آن را در اختیار دارند و با قیمت نهایی ارزان و کیفیت تضمین شده به دست مصرف کنندگان خود می رسانند.

انواع قیر طبیعی یک ماده سیاه رنگ و خمیری شکل بوده اند که در ساخت آسفالت و موارد دیگر کاربرد بسزایی داشته اند، تولید قیر طبیعی از مشتقات نفت خام به دست می آید.

فروش انواع معدن قیر طبیعی در بشکه های استاندارد ارائه می گردد که شما می توانید با نازلترین قیمت ممکن این نوع قیر اعلا را از طریق سایت ما دریافت نمایید. در ضمن قیمت انواع معدن قیر طبیعی به عواملی چون نوع بسته بندی، حجم، کیفیت و برندهای مختلف مرتبط می باشد.

قیمت خرید پودر قیر طبیعی بیتومی

قیمت خرید پودر قیر طبیعی بیتومی

قیر طبیعی یک هیدروکربن انبوه شده و بسیار چسبناک که از نفت خام به دست آمده است این نوع قیر طبیعی بوده که در زیر تپه ها و یا دریاچه های نفتی یافت می شود این چنین نوع دیگر آن تصفیه شده بوده که از ته نشینی نفت خام حاصل می آید.

کاربرد این قیر عمدتاً در ساخت راه سازی، ساخت و ساز، عایق کاری جاده‌ها، آسفالت کردن خیابان ها، عایق بندی پشت بام ها و غیره بوده است لذا قیر دارای ۲ درصد اکسیژن ۱۱ درصد هیدروژن و ۸۷ درصد کربن می باشد و یکی از استفاده های مهم آن در ساخت آسفالت بوده که به عنوان چسباننده دانه های سنگی در آسفالت ها دیده می شود.

گفته شده ۱۰% از قیر طبیعی مایع در ساختمان سازی مصرف می شود و ۵ درصد باقی مانده آن در صنایع گوناگون چون عایق کاری استفاده قرار می گیرد.

امروزه قیر های موجود در بازار به دو دسته طبیعی و پالایشگاهی تقسیم میشوند. قیر طبیعی به طور مستقیم از معادن به صورت قیر طبیعی آماده استخراج میشود. در کشور ما نیز این معادن طبیعی قیر موجود هستند که باعث خودکفایی و استخراج راحت قیرها میشود و همچنین افراد این اطمینان را دارند که قیر طبیعی درجه یک و باکیفیت بسیار بالا به دستشان میرسد.

بسته به محلی که قیر از آن استخراج میشود، کیفیت قیر ها با یکدیگر متفاوت بوده و این تفاوت به علت نوع ترکیبات و جنس و چسبندگی ای است که قیر طبیعی به دست آمده دارد. در این متن سعی شده به ارائه اطلاعاتی درباره قیر طبیعی و نحوه فروش و عرضه آنها در بازار پرداخته شود.

  • تبلیغات: 
    1. مشخصات معایب عایق الاستومری
    2. عایق رطوبتی مایع جدید
    3. واحد فروش ایزوگام مشکین دلیجان
    4. فروش انواع ایزوگام پودری ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید