مرجع فروش قیر معدنی گیلسونایت

مجموعه ما از فروشندگان قیر معدنی گیلسونایت معدنی به صورت عمده و با قیمت بسیار ارزان درب کارخانه می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصول ارائه شده توانسته رضایت مشتریان و خارجی و داخلی را به نحو مطلوبی جلب نماید. قیر طبیعی کاربردهای بسیار گسترده‌ای در صنایع ساختمان سازی و همچنین صنایع سوخت را داراست. شما میتوانید برای آگاهی از قیمت گیلسونایت از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

مرجع فروش قیر معدنی گیلسونایت

کاربرد قیر معدنی گیلسونایت

کاربرد قیر معدنی گیلسونایت مشخصات فنیقیر مصرفی ایزوگام ، مورد تحلیل قرار می دهیم. قیر های معدنی از جمله غیر های بسیار با کیفیت می باشد. این غیر ها دارای کیفیتی بسیار بالا هستند و دارای مشخصات ظاهری زیادی هستند. این محصول از نفت خام تولید شده است و همچنین کاملا طبیعی است. گیلسونایت ها در زیر زمین ها تولید می شوند، این محصولات کاملا استاندارد هستند و دارای بدنه ای سفت و سخت می باشند. گیلسونایت آسفالت یا قیر های معدنی را به صورت پودر شده به فروش نیز می رسانند.

این محصولات چسبندگی زیادی دارند و در تولید انواع رنگ ها استفاده می شوند. قیر های معدنی همچنین به علت چسبندگی بالا در تولید آسفالت های خیابان ها نیز استفاده می شود. استقبال از این محصول بسیار بالا است. این محصول در ایزوگام کردن نیز مورد استفاده است. این محصول رنگی سیاه دارد و کاملا جامد می باشد. همچنین دارای مولکول های درشت و بزرگ است. گیلسونایت ها قابلیت محلول بودن ندارند و کاملا نامحلول هستند و برای استفاده از آنها باید آنها را حرارت داد. این محصولات همچنین از نیتروژن ها و گوگرد ها غیره تشکیل شده اند‌.

مشخصات فنی قیر معدنی گیلسونایت

همانگونه که می دانید اطلاعات مفید متعددی در رابطه با قیر طبیعی صادراتی وجود دارد و به متقاضیان توصیه می شود حتما با این اطلاعات آشنا شوند و در رابطه با آن ها اطلاعاتی کسب کنند تا بتوانند در شرایطی منحصر به فرد بهترین مدل این گیلسونایت های درجه یک را تشخیص داده و آن ها را خریداری کنند و این نکته برای متقاضیان بسیار مهم می باشد. یکی از مهم ترین اطلاعاتی که در رابطه با این گیلسونایت ها وجود دارد و آن را می توان نقطه ذوب پایین آن ها دانست چرا که نقطه ذوب پایین این گیلسونایت ها موجب می شود تا آن ها را در کوره ها ذوب کنند.

در کمترین زمان آن ها ذوب می شوند برای استفاده نیز آماده می شوند که این نکته و مورد باعث می شوند تا خرید گیلسونایت ها آسان تر شود و متقاضیان با کارایی های آن ها نهایت اطمینان و رضایت را داشته باشند. از دیگر مواردی که در رابطه با این گیلسونایت ها وجود دارد می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر رطوبت دانست که باعث شده تا از این نمونه گیلسونایت ها برای عایق کاری نیز استفاده شود البته تولید آسفالت و اجرای آن ها نیز یکی دیگر از مهم ترین کارایی ها و کاربرد های این مدل گیلسونایت ها به حساب می آید که باعث می شود تا بررسی این محصول آسان تر شود.

راهنمای انتخاب قیر معدنی گیلسونایت

راهنمای انتخاب قیر معدنی گیلسونایت قیر طبیعی مایع یکی از گسترده ترین و قدیمی ترین مصالح ساختمانی است. در عصر نوسنگی از قیر طبیعی، که به طور طبیعی در مکانهایی که به سطح زمین جاری میشد شکل گرفته است، زودتر از رس برای ساخت ظروف استفاده شد. در سومر باستان برای ساخت و ساز ، به طور گسترده ای استفاده می شد، که در قلمرو آن مصالح ساختمانی دیگری وجود نداشت. قیر با شن و ماسه مخلوط شده و از این توده آجر ساخته شده است. همچنین در ساخت عایق رطوبتی، در ساختن کانال ها ، سیستم های آبیاری ، جاده ها ، به عنوان اتصال دهنده در ایجاد موزاییک استفاده شد. قیر نفتی یک محصول نیمه جامد یا جامد است. با این حال ، این یک ماده بی شکل است.

این بدان معنی است که در حالت جامد ، متبلور نمی شود، اما وقتی گرم می شود، از حالت جامد به مایع می رسد و به تدریج نرم می شود. دریاچه های قیری ، منابع طبیعی قیر در سطح زمین هستند که از نظر صنعتی اهمیت خواهند داشت و در جهان به تعداد کمی هستند. سنگ قیر طبیعی امروزه در معادن و معادن استخراج می شود و به کمک چاهها ، روغن قیر اضافی چسبناک تولید می شود. برای بهبود کیفیت قیر نفتی، تا 30٪ سایر محصولات به قیر و بقایای سنگین فرآوری نفت کوره اضافه می شود. بدون مواد افزودنی، چسب ها شکننده می شوند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند.

مواد قیری مدرن،چسباننده های پلیمری-قیری-بر اساس قیر معمولی با افزودن پلیمرهای SBS (استایرن-بوتا-دین-استایرن) و یک پلاستیسایزر تولید می شوند. در مقایسه با محصولات سنتی ، مقاومت آنها در برابر تغییر شکل افزایش یافته ، در دماهای بالا و پایین بهتر رفتار می کنند و دوام بیشتری نیز دارند. امروزه زمینه کاربرد قیر طبیعی در ساخت جاده، تولید سقف، مواد ضد آب، لاستیک، رنگ و لاک، صنعت کابل و سوخت است. قیر جاده به عنوان یک عامل اتصال دهنده بین اجزای سنگ مخلوط بتن آسفالت و مواد اصلی برای ساخت جاده عمل می کند.

بررسی کیفیت قیر معدنی گیلسونایت

گیلسونایت قیر معدنی گیلسونایت یکی از موادی است که در طبیعت وجود دارد و زمانی که از معدن استخراج می شود به رنگ سیاه بوده و سطح آن درخشان است برق می‌زند. حنس ظاهری گیلسونایت طبیعی ترد بوده و به راحتی می‌شکند. این ماده را برای اینکه وارد بازار کنند پودر می‌کنند. بد نیست بدانید زمانی که گیلسونایت به حالت پودر در می‌آید به رنگ قهوه‌ای تیره در می‌آید. گیلسونایت در صنایع زیادی کاربرد دارد و این ماده هرچه کیفیت بیشتری داشته باشد خاصیت آب گریز بودن آن بیشتر بوده و عایقی خوب برای جلوگیری از نقوذ آب و رطوبت خواهد بود.

گیلسونایت ماده اصلی برای آسفالت است و برای اینکه آسفالت دوام و مقاومت بیشتری داشته باشد این ماده را به آن اضافه می‌کنند زیرا در این ماه ترکیباتی وجود دارد که حاوی گوگرد است و گوگرد در افزایش مقاومت بسیار موثر است. گیلسونایت را از لحاظ کیفی به درجه بندی می‌کنند و معیار این درجه بندی میزان نرم بودن و انعطاف پذیری گیلسونایت است. یکی از فاکتورهایی که نشان دهنده کیفیت این ماده است میزان گوگردی است که در آن وجود دارد و هرچه این میزان گوگرد بشتر باشد گیلسونایت کیفیت بالاتری دارد. البته میزان گوگرد در این ماده به این بستگی دارد که معدن در کجا واقع شده باشد.

بازار خرید قیر معدنی گیلسونایت

بازار خرید قیر معدنی گیلسونایت خرید قیر معدنی گیلسونایت یکی از محصول های اولیه ای می باشند که از آن ها می توان فراورده های مختلفی را به دست آورد و در انواع متنوعی تقسیم بندی می شود که یکی از مهم ترین آن ها گیلسونایت ها و با به عبارت دیگر قیر طبیعی معدن می باشند که در رابطه با آن ها ویژگی هایی را باید در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد. یکی از مشخصه های بسیار مهمی که در خصوص گیلسونایت ها در نظر گرفته شده و مورد توجه قرار می گیرد کیفیت های آن ها می باشد به گونه ای که تولید گیلسونایت قیر معدنی با استفاده از مواد اولیه پلیمری ایجاد می شود و می تواند در ویژگی ها و خصوصیت های ساختاری آن ها تاثیر زیادی بگذارند و علاوه بر این می تواند در کارایی و کاربرد های این نوع از قیر ها در صنعت نیز تاثیر زیادی بگذارند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصه های اصلی گیلسونایت قیر طبیعی می توان به گرانروی های آن ها اشاره داشت به طوری که این نوع از قیر ها را با استفاده از آزمایش های کاملا مشخصی در گرید های متنوعی تقسیم بندی می کنند به شکلی که هر چه چگالی های آن ها زیاد باشد در نتیجه غلظت های آن ها نیز افزایش می یابد و علاوه بر این، وزن آن ها نیز کاهش می یابد. ویژگی‌های خاص گیلسو نایت موجب شده است.

که تولید ویژه گیلسونایت گرید رنگ سازی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های خط تولید گیلسونایت تبدیل شود. این ماده به برخی رنگ‌ها اضافه می‌شود و علت اضافه کردن گیلسونایت خالص به رنگ این است که سطح مورد نظر را در برابر خراش، اسید و دیگر آسیب‌ها مقاوم کنیم. همان طور که گوگرد باعث می‌شود در آسفالت سازی مقاومت آسفالت بیشتر شود در رنگ سازی نیز مقاومت سطح را افزایش می‌دهد. بیشترین استفاده از این نوع رنگ پوشش سطح خارجی خودرو، لوله های آب و پوشش سطح خارجی کشتی هاست. در دنیا این موضوع بسیار جلب توجه نموده و از این خاصیت در صنایع مختلفی استفاده می‌شود.

عرضه کننده قیر معدنی گیلسونایت

عرضه قیر معدنی ، از طریق کارخانه ها ی استخراج این محصول صورت پذیر است. این محصولات معدنی بسیار مورد توجه هستند و در انواع صنعت ها استفاده می شوند. از این محصولات برای تولید بسیاری از محصولات نیز استفاده می شود. گیلسونایت ها با حرارت قابل استفاده هستند. این محصولات در ایزوگام ها و آسفالت ها دارای استفاده بالا می باشد. این قیر های معدنی اولین بار در غرب به کشف رسید و سپس از آنجا به تمام مناطق صادر شد و امروز این محصول در کشور های مختلف استخراج می شود. کشور ما نیز از کشور های استخراج کننده این محصول می باشد و این محصول را با بهترین و عالی ترین کیفیت استخراج می کند.

قیمت گیلسونایت قیر بسیار عالی است و است محصول در کشور با بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت به مصرف کنندگان داخلی فروخته می شود. قیمت قیر معدنی را می توانید از طریق گوگل سرچ کنید و پیدا کنید. خرید قیر معدنی، در شعبه های عرضه گیلسونایت قیر معدنی امکان پذیر است و لذا نیازمندان می توانند این محصولات را با حجم های دلخواه مورد خریداری قرار دهند. مراکز پخش قیر طبیعی گیلسونایت از طریق مجموعه ما توانستند تعامل بسیار خوبی با مشتریان خارجی و داخلی برقرار نموده و سطح کیفی محصولات خود را به نحو مطلوبی بالا ببرند.

با توجه به کاربردهای گسترده این قیر در صنایع مختلف عایق، ساختمان و نفت کوره فروش محصول به صورت مستقیم به تولیدکنندگان این محصولات، حاشیه سود مناسبی را برای آنها فراهم نموده و آنها را قادر می سازد که محصول نهایی خود را با قیمت کمتری به مشتریان خود بفروشند. گیلسونایت قیر طبیعی یکی از مواد معدنی است که معادن آن در کشورهایی وجود دارد که دارای منابع نفت باشند. در ایران نیز معادن و مرکز توزیع این ماده در بخش‌های غربی کشور یافت شده و استخراج می‌شود. سپس به صورت پودر در آمده و در میان مراکز فروش کوچکتر که در دیگر شهرها دایر هستند توزیع می‌شود. بخش دیگری نیز برای استفاده در صنایع مختلف بین شرکت‌ها و کارخانجات توزیع می‌گردد. به دلیل اینکه منابع و معادن این ماده در دنیا تعداد کمی است صادرات این محصول نیز بازار خوبی دارد.

محل پخش قیر معدنی گیلسونایت

محل پخش قیر معدنی گیلسونایت بازار پخش قیر معدنی گیلسونایت این مواد با ارزش نفتی را در بشکه های مقاوم در سراسر کشور پخش می کند، علاوه بر این به علت تولید گسترده در درون کشور سالانه مواد قیری زیادی از جمله این نوع قیر در کشور برای صادرات به کشور های متقاضی آماده می شود. پخش گیلسونایت به خصوص در صنایع تولید عایق های رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات به صورت بسته بندی شده و فله ای در درون کشور پخش می شود. این مواد قیری با کیفیت و مقاوم به دلیل کاربرد زیادی که در صنایع مختلف دارد همواره مورد توجه ی مصرف کنندگان قرار گرفته است و دارای کیفیت بالایی است، به همین دلیل سالانه این محصولات در حجم های زیادی تولید می شود.

این محصولات توسط معتبر ترین تولید کنندگان و معتبر ترین مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد. در درون کشور امکان خرید انبوه و جزئی این محصولات امکان پذیر است. صادر کننده وظیفه صادرات گیلسونایت را به طور عمده و گسترده بر عهده دارد چرا که معادن گیلسونایت فقط در بعضی از کشور ها از جمله ایران وجود دارد و بعد از استخراج این کلوخه های گیلسونایت بخشی از آن ها برای رفع نیاز های کشور های دیگر صادر می شود و می توان گفت که روش های صادرات این نمونه گیلسونایت ها بر روی قیمت نهایی آن ها موثر است البته توجه داشته باشید که فروش قیر طبیعی با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارد به طور عمده و خرده انجام می شود.

نرخ ها و قیمت های گیلسونایت گرانوله در انواع مختلف به صورت کاملا مشخص و معینی بوده و از طریق سایت های مرتبط با شرکت ها در اختیار مشتری ها قرار می دهند که می توانند از آن ها مطلع شوند. قیمت‌ های فروش این نوع از گیلسونایت ها به عوامل زیادی می تواند بستگی داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها در واقع حجم تولید سالانه این محصول می باشد به طوری که هر چه بیشتر باشد در نتیجه قیمت های تعیین شده برای آن ها نیز مناسب تر خواهد بود که از مزیت های اصلی و بسیار مهم آن ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید