مرجع خرید گیلسونایت خالص

جدیدترین مدل گیلسونایت خالص با کیفیت استاندارد و گرید های متعدد با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، قیمت این محصول با توجه اینکه به عنوان جدیدترین مدل این محصول به شمار می آید با بهره مندی از روش عرضه مستقیم بسیار ارزان و مناسب محاسبه شده و با کیفیت بسیار خوب در تناژ بالا به فروش می رسد، ما بهترین و ارزان قیمت را به شما دوستان گرامی پیشنهاد خواهیم نمود. ایران یکی از مهمترین کشورهای تامین کننده و تولید کننده معدن گیلسونایت در خاورمیانه است که از مهمترین مناطق تولید کننده آن می توان به مناطق جنوبی و جنوب غربی کشور اشاره کرد، قیمت خرید معدن گیلسونایت با توجه به کیفیت فراوری محصول تولید شده و روش فروش و عرضه ای که دارد با یکدیگر تفاوت هایی دارند، به طور کلی سفارش این کالای پرمصرف به صورت عمده و مستقیم و بدون واسطه در کاهش قیمت خرید آن نقش بسزایی دارد.

مرجع خرید گیلسونایت خالص

راهنمای انتخاب گیلسونایت خالص

راهنمای انتخاب گیلسونایت خالص استفاده از قیر در ساخت و ساز جاده بسیار حائز اهمیت بوده و جزء متریال بسیار خوب و کارساز به شمار می آید، این متریال سیاه رنگ با استفاده از حلال های مختلف قابلیت مایع شدن و روانی پیدا نموده و چسبندگی فوق العاده ای از خود ایجاد به وجود می آورد، قیر در انواع مختلفی تولید می شود که در این راستا می توان به قیر نفتی، خالص، محلول، زودگیر، کندگیر و دیرگیر اشاره نمود.

این محصول متناسب با شرایط مکانی قابلیت استفاده پیدا می کند. برای گیلسونایت مایع اندود کردن سطح پشت بام استعمال می شود، در جاده ها و خیابان ها برای ایجاد یک سطح کاملا یکنواخت و منسجم از این محصول استفاده می کنند، راه سازی جزو بزرگترین پروژه هایی است که از این محصول در حجم انبوه استفاده می شود، این محصول دچار ترک و یا شکاف نمی شود و کیفیت لازم را دارد.

چسبندگی بسیار خوبی داشته و در یک بازه زمانی بسیار کم قابلیت خشک شدن دارد، حلالی که در این نوع قیر به کار فته به سرعت قابلیت تبخیر داشته و به عنوان زیر سازی آسفالت نیز استعمال می شود، به هر صورت متناسب با شرایط مکانی این محصول به کار می آید، کیفیت لازم را داشته و دارای کاربردهای بسیار در صنایع متعددی است.

کارایی گیلسونایت خالص چیست؟

گیلسونایت حفاری در انواع مختلف چه در بازارهای داخلی چه خارجی به میزان زیادی خرید و فروش می شود، اما آنچه که در خرید یا سفارش چنین محصولاتی اهمیت بالایی دارد شناخت کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد، لذا در ادامه مطلب بیشتر به خصوصیات و ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

گیلسونایت یا آسفالت در واقع نوعی قیر است که در اثر تجزیه بدن حیوانات به دست آمده و از معادن طبیعی زیر زمینی استخارج شده و از موارد کاربرد و استفاده بالایی در صنایع مختلف از جمله راه و شهرسازی و عایق کاری انواع سیم و کابل برخوردار می باشد. در خصوص مهمترین مشخصات انواع گیلسونایت می توان به رنگ سیاه و براق، دمای دوب بالا، مقاومت حرارتی بالا و خاصیت آبگریزی و عایق بودن آن اشاره کرد، گیلسونایت طبیعی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به زغال سنگ داشته با این تفاوت که انواع گیلسونایت ها از تجزیه جانوران به دست آمده ولی زغال سنگ از تجزیه گیاهان و درختان به دست می آید.

بنابراین گیلسونایت نسبت به زغال سنگ با توجه به کیفیت بهتر ترکیبات تشکیل دهنده آن از ارزش و کاربرد بیشتری برخوردار بوده و به طور کلی در سه گرید حفاری، راهسازی و رنگ سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

بررسی کیفیت گیلسونایت خالص

بررسی کیفیت گیلسونایت خالص گیلسونایت آسفالت طبیعی کاربرد بسیار بالایی در صنایع مختلف دارد و در حوزه های نفت و گاز، جوهر، رنگ، ساخت و ساز، آسفالت و ریخته گری پر کاربرد می باشد. این محصول گونه ای از قیر هیدروکربن دار جامد بوده و به طور طبیعی شکل می گیرد. گیلسونایت از رزین هیدروکربن طبیعی تولید شده و از رنگ های و جواهر های پرینت تیره گرفته شده و در حفاری چاه های نفت و انواع سیمان حفاری، آسفالت های اصلاح شده، افزودنی های ماسه ریخته گری، و طیف وسیعی از محصولات شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. گیلسونایت در محلول های آروماتیک و آلیفاتیک نفت قابل حل بوده است و برای سختی سازی محصولات نرم تر نفتی مورد استفاده قرار می گیرد. و در ظاهر ماده ای براق، سیاه و شبیه ماده معدنی ابسیدین می باشد و شکننده بوده و به راحتی به پودر قهوه ای تیره تبدیل می شود.

گلیسونایت از ترکیب هیدروکربن های متعددی تطکیل شده و سرشار از نیتروژن و بتاکارتن بوده و به عنوان افزودنی کار آمد و مقرون به صرفه در صنایع مختلف استفاده می شود. درجه خلوص و کیفیت گلیسونایت در رگه های تقریبا صاف و عمودی در گسترده ای به طول 100 کیلومتر طول و 50 کیلومتر عرض یافت می شود. در خصوص مهمترین ترکیبات طبیعی تشکیل دهنده گیلسونایت درجه یک و مرغوب می توان به هیدروژن و بتاکارون اشاره کرد و از مهمترین مزیت های استفاده از آن در مواد پالایشگاهی می توان به افزایش نرمی و بالا رفتن سطح ویسکوزیته و کاهش نفوذ حرارت و رطوبت در این مواد اشاره داشت. انواع گیلسونایت ها از کاربردهای بسیار گسترده و متنوعی در صنایع و پروژه های مهم شهرسازی و صنعتی برخوردار می باشند، لذا چه در بازارهای داخلی چه خارجی متقاضیان بیشماری را به خود اختصاص داده اند.

انواع گیلسونایت ها با توجه به خلوص، نوع و درصد ترکیبات تشکیل دهنده و در نهایت خصوصیات کیفی و کمی منحصربه فردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال گیلسونایت هایی که در صنایع راه سازی یا ساخت آسفالت مورد استفاده قرار می گیرند به جهت جلوگیری از ترک خوردن آسفالت در اثر عبور ماشین های سنگین و یا حرارت بالای نور خورشید باید از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و مقاومت حرارتی بیشتری داشته باشند.

مشخصات فنی گیلسونایت خالص

برای خرید گیلسونایت بسته بندی یا همان قیر معدنی باید به مکان یا تولید کننده ای که می خواهید از آن خرید کنید اطلاعات کافی به دست بیاورید تا مطمئن شوید که گیلسونایت هایی که تولید می کنند از کیفیت بالا برخوردار می باشند یا نه. اگر دارای دمای ذوب بالا، رنگ، وزن، نقطه جوش، چگالی و… باشد از آن خریداری کنید اما اگر هر کدام از عوامل را نداشته باشد یقینا از کیفیت پایینی برخوردار می باشد و اگر شما آن را خریداری کنید بعد از زمان کوتاهی مجبور می شود که هزینه اضافی کنید و گیلسونایت جدیدی خریداری و استفاده کنید. همین طور باید به گیلسونایتی که می خواهید دقت کنید اگر می خواهید برای آسفالت راه استفاده کنید باید از گیلسونایت مناسب برای آسفالت استفاده کنید.

از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد قیمت گیلسونایت می باشد زیرا شما باید نسبت به توان مالی که دارید و همین طور کیفیت و ویژگی گیلسونایت می خواهید پول پرداخت کنید توجه کنید و هم چنین می توانید بخش کمی از این ماده را خریداری کرده و آن را در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار دهید اگر با ماده ای که در نظر دارید کیفیت برابر داشت آن را حجم زیاد خریداری و استفاده کنید.

جهت کسب اطلاع از قیمت خرید انواع معدنی گیلسونایت ایرانی و خرید یا سفارش گیلسونایت خام با کیفیت صددرصد تضمینی زیر قیمت بازار می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر علاوه بر دریافت مشاوره آنلاین یا تلفنی با بهترین فروشنده معدن به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط بگیرید. کشور ایران از لحاظ تولید معدن گیلسونایت در بهترین و باکیفیت ترین نوع خود از جزو سه کشور برتر در دنیا شناخته می شود و چون قیمت فروش گیلسونایت خالص در سایر کشورها رقابتی و ارزان تر بوده به همین سبب یکی از موفق ترین کشورهای خاورمیانه در زمینه فروش و صادرات این محصول در سطح جهانی نیز شناخته می شود.

گیلسونایت ها با توجه نوع سفارش و کاربردی که دارند در انواع مختلفی نظیر پودر ام دی، قیر طبیعی یا گیلسونایت و پودر بیتومین در محل پخش گیلسونایت به فروش می رسند، اما لازم به ذکر است که از مهمترین نکاتی که جهت تهیه چنین محصولاتی باید به آن دقت نمایید نوع معدن و منطقه تولید گیلسونایت و اعتبار فروشنده و ارائه کالا با کیفیت استاندارد و تضمینی می باشد.

بازار فروش گیلسونایت خالص

بازار فروش گیلسونایت خالص تولید کنندگان گیلسونایت معدن یکی از تولیدکنندگان برتر در صنعت تولید گیلسونایت خالص می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت این محصول را تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصول یکی از مواد اولیه برای صنعت های دیگر می باشد و هم چنین ماده ای می باشد که از نفت خام به دست می آید واز نظر ظاهر شباهت زیادی با ذغال سنگ دارد که به همین سبب برخی از افراد آن را با ذغال سنگ اشتباه می گیرند.

امروزه برای این که حلال های صنعتی با قدرت بالا تولید کنند از گیلسونایت استفاده می کنند زیرا به راحتی در مواد دیگر مخلوط و فرآورده ای با کیفیت بالا تولید می کند. تولید کنندگان زیادی سعی کرده اند که گیلسونات را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه کنند از مشخصه ی مهمی که این ماده باید داشته باشد این است که دارای دمای جوش بالا، شکل نیمه جامد، رنگ سیاه رنگ و… باشد نه این که دارای آلودگی و ناخالصی باشد که با کمترین دما مانند دما محیط ذوب و به دست یا زمین بچسبد و دیگر کنده نشود. هم چنین این ماده باید از نفت خام که دارای کیفیت بالا می باشد گرفته شود نه از نفتی که کیفیت پایینی دارد و نمی توان اجزای آن را از یکدیگر جدا کرد.

از مشخصه مهم این محصول این است که این ماده را به عنوان محلول در محلول های روغنی استفاده می کنند زیرا باعث تولید بهترین حلال ها می شود که در صنعت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

محل پخش گیلسونایت خالص

قیر مایع زودگیر با توجه به قابلیت های بسیار خوبی که دارد و همچنین کارایی مناسب قابلیت استفاده در بسیاری از صنایع ساخت و ساز را داشته و همچنان در بازار فروش جزو محصولات صنعتی پر فروش قرار گرفته و با نرخ بسیار مناسب و کیفیت لازم در دسترس مشتریان قرار می گیرد، فروش قیر با قیمت کلی یک فرصت عالی برای مشتریان به شمار آمده و قطعا با نرخ ارزان تری قادر به خرید خواهند بود. صادرات قیر در انواع مختلف و با کیفیت بسیار خوب عجین بوده و مطالبات در زمینه این محصول در بازارهای خارجی روند رو به رشدی داشته و فروش آمار بالایی را به خود تخصیص داده است، حلال های مختلفی با قیر قابلیت تلفیق شدن دارد، قیر زودگیر در دسته قیرهای محلول قرار گرفته است.

قیمت انواع گیلسونایت خالص بسته به کیفیت و برند آن متغیر می باشد، همچنین عوامل دیگری از جمله میزان و نحوه ی خرید بر روی قیمت گذاری ان تاثیر گذار می باشد.گیلسونایت در بسیار از صنایع پر کاربرد بوده و در صنعت تولید رنگ و ایزوگام کاربرد بسیار بالایی داشته است. ایران در زمینه تولید انواع گیلسونایت فعالیت داشته و در سطح منطقه خاورمیانه رتبه نخست را کسب کرده است.

این مجموعه فروش نمونه های بسیار خوبی از انواع گلیسونایت را به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند. چنانچه درخواست خرید این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب دارید می توانید بامشاورین ما در تماس باشید. مشتریانی که به دنبال در اختیار داشتن قیمت های خرید و فروش گلیسونایت در بازار ایران هستند به سادگی می توانند مناسب ترین قیمت های روز از این مجموعه تهیه نمایند.

شرکت تولید گیلسونایت خالص

شرکت تولید گیلسونایت خالص فروش گیلسونایت کیلویی از طریق این مجموعه با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می گیرد. گیلسونایت یک ماده معدنی بوده و به عنوان پوشش ضد آب برای ستون های چوبی و عایقی برای سیم و کابل ها استفاده می شود. گیلسونایت ماده ای شکننده بوده و به آسانی به پودر و رنگ قهوه ای تیره تبدیل می شود.

برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول ارزشمند با ما در ارتباط باشید. عرضه گیلسونایت توسط تولید کنندگان معتبر ایرانی انجام می شود تا مشتریان به توانند محصولات با کیفیت را انتخاب و خریداری کنند نه از تولید کنندگانی که با استفاده از مواد شیمیایی و شرایط غیر بهداشتی و ایمن سعی می کنند که انواع گیلسونایت های فیک را تولید و با بسته بندی های گیلسونایت مرغوب تولید و در بازار به فروش می رسانند خریداری کنید زیرا این محصولات مشخص نیست که مواد تشکیل دهنده آن ها چیست و باعث آلوده شدن محصول نهایی می شود. گیلسونایت فولادپور به سبب این که با استفاده از مواد اولیه و هم چنین با استفاده از افراد متخصصان و تجهیزات عالی این محصول را تولید می کنند دارای کیفیت بالایی می باشد که در جهان دارای طرفداران و مشتریان زیادی می باشد.

از این رو صادرات گیلسونایت به یکی از پرسود ترین تجارت مواد نفتی تبدیل شده است و موجب شده که بیشتر در آمد تولید کنندگان از این راه به دست بیاید و روز به روز به صادر کردن بیشتر گیلسونایت ها بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید