مرجع خرید قیر طبیعی خام

قیر طبیعی خام جهت آب بندی و محافظت ایزوگام قدیمی که بر اثر طول عمر زیاد آسیب دیده است توسط عرضه کنندگان محصولات قیری عرضه می گردد و چسبندگی فوق العاده آنها را به عنوان یک عایق نوین برای پوشش سطوح بام تبدیل کرده است و قدرت ماندگاری قیر ترمیمی عمده، توسط تولید کننده تا یک دهه پس از تولید تضمین شده است و عرضه آن در تناژهای مختلف و در رول های مخصوصی صورت گرفته که خرید عمده از نمایندگی های مجاز پیشنهاد ما به شما است.

مرجع خرید قیر طبیعی خام

موارد مصرف قیر طبیعی خام

موارد مصرف قیر طبیعی خام در مورد قیر طبیعی پلیمری سوالات مختلف وجود که ما 3 نکته مهم در مورد جدیدترین قیر های ترمیمی ایزوگام را بیان می کنیم.

  • از قیر ترمیمی به جای ایزوگام سطوح جدید بام آپارتمان های شهری و یا نوسازی و تقویت و نم بندی در کمترین زمان ممکن درایزوگام معیوب استفاده می گردد و بیشتر اوقات به صورت رزین چسبنده به کار می رود.
  • کاربرد دیگر قیر های ترمیمی پوشش انواع آسفالت پشت بام های قدیمی و آسفالت کوچه و خیابانهای شهری به منظور ضد رطوبت کردن آنها استفاده شده است که از نظر کشسانی و انعطاف پذیری در درجه بالایی از کیفیت برخوردار هستند.
  • قیر طبیعی معدن و نانو از مهمترین قیر های موجود در بازار هستند که گاهی مصرف کننده ها آن را در بسته بندی های 25 کیلویی تهیه و مصرف می کنند و مقاومت چسبندگی بالا و نفوذ در ریز ترک های سیمان و دوام طولانی در برابر شدیدترین عوامل جوی از مشخصه مهم آنهاست.

راهنمای انتخاب قیر طبیعی خام

آیا می خواهید بدون تخریب ایزوگام یا آسفالت قبلی فقط با یک ترمیم ساده 10 سال عمر عایق رطوبتی را افزایش دهید؟ آیا از هزینه های تخریب آسفالت و ایزوگام فرسوده عاجز مانده اید و دنبال راه حل جدیدی می گردید؟ ما در اینجا قیر طبیعی مایع را به شما معرفی می کنیم که دارای مشخصات ویژه ای در میان همه عایق های رطوبتی است.

  • قیر معدنی گیلسونایت کاملا آب گریز هستند و به دلیل پخش قیر طبیعی در مخلوط آسفالت یا عایق رطوبتی در برابر پیری زودرس مقاومت نموده و عمر عایق بسیار بیشتر از حالت معمولی می گردد.
  • عدم نفوذپذیری در برابر رطوبت و جمع شدن باران و انعکاس مناسب در برابر نور خورشید از دیگر ویژگی های عایق رطوبتی نانو است و با استفاده از قیر نانو اصلاح شده تقریبا تمام خواص و مزایای ایزوگام یا قیر معمولی افزایش خواهد یافت.
  • به دلیل استفاده از نانوذرات در دانه های آسفالت امکان نفوذ رطوبت و آب به لایه های زیر روسازی وجود ندارد و عمر رویه راه افزایش خواهد یافت.
  • قیر های خود ترمیم نانو امروزه در اکثر ساختمان های بلند شهری و حتی در عایق بندی تاسیسات داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و بهینه سازی در مصرف انرژی از بهترین مزایایی آنها در صنعت ساختمان است.
  • قیر های مختلف ترمیمی نانو مقاومت بالاترین در برابر رطوبت از خود نشان داده و هزینه تعمیر دوباره را در مدت عمر معین به عدد صفر می رسانند و از بروز خرابی های پی در پی روسازی جلوگیزی نموده و میزان حساسیت دمایی قیر و فرسودگی قیر را بسیار کاهش می دهند.

بررسی کیفیت قیر طبیعی خام

بررسی کیفیت قیر طبیعی خام در صورتی که می خواهید مشتریان جدیدی پیدا کنید که قیر ترمیمی پلیمری را بصورت عمده خریداری می کنند خوب است در مورد قیر ترمیمی پلیمری اطلاعات خوبی کسب نمایید که از جمله این خاصیت ها می توان به کاهش حساسیت قیر در دماهای مختلف سال و مقاومت و چسبندگی بالای قیر پلیمری اشاره کرد.

پیری قیر به عنوان مجموعه ای از تغییرات شیمیایی که ماده متحمل می شود و منجر به تغییر خصوصیات فیزیکی آن می شود ، تعریف می گردد که استفاده از قیز پلیمری نانو تا حد زیادی پیزی زودرس روسازی آسفالتی را یه مخاطره می اندازد و استحکام و انعطاف پذبری یالایی را به سطح ارزانی می بخشد.

در دهه های گذشته کشورهای پیشرفته دنیا اقدام به استفاده اط قیر اصلاح شده پلیمری نموده اند که عمر روسازی را تا حدود 30 سال افزایش داده است و این به دلیل استفاده از پلیمرهای مخصوص برای تغببر خواص قیر بوده است که دزر زمستان قیر انعزاف پذبریی بالایی را داشته و در برابر بارهای نرافیکی خسنگی ناپذبر نشان داده و حتی ربز ترک در سطخ ایجاد نمی گردد.

با توجه به ملاحضات فنی و صرفه جویی اقتصادی که قیر پلیمری به دلیل افزایش طول عمر پروژه در صنعت راهسازی دارد و با توجه به افزایش ایمنی در تصادفات جاده ای آینده ای روشن برای مشتریان و یا پیمانکارانی که از این قیر مخصوص در پروژه های خود استفاده می کنند متصور می گردد و استفاده کشورهای مختلف جهان از قیر ترمیمی پلیمری مدعای این گفته است.

به منظور حفاظت از ابنیه فنی راه استفاده از قیر پلیمری یا ماستیک جهت درزبندی پوشش تونلها و آسفالت در برنامه کار وزارت راه و اداره ترابری قرار گرفته است و تا خدود زیادی از چاله های عمیق که به علت یخ بندان و رطوبت پیش از حد ایجاد شده اند خلاص می گردید و عمر روسازی به مقدار چشمگیری افزایش خواهد یافت.

مشخصات فنی قیر طبیعی خام

قیر ترمیمی نانو به عنوان یک عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می شود. قیر ترمیمی نانو برای ترمیم سطح آسفالت های خیابانی تولید می شود. این گونه قیر ها سطح آسفالت هایی که بر اثر ضربه، تغییر دما ی جوی ترک خورده و آسیب دیده اند را صاف می کند. قیر های ترمیمی کیفیت بسیار بالایی دارند. مراکز عرضه قیر ترمیمی نانو اینها را برای ترمیم آسیب های آسفالت و افزایش ضخامت آسفالت ها عرضه می کند.

اگر یه دنیال کیفیت برتر، چسیندگی و اصطکاک بالا، دوام و عمر بیشنر،مقاومت در برابر اکسبداسیون و رطوبت در روسازی آسقالتی هسنید قیر ترمیمی نانو و پلیمری بهترین گزینه برای راهسازی و روسازی راه به شمار می آید و اغلب عایق های رطوبتی ساختمان امروزه از این نوع قیر استفاده می کنند.

مراکز خرید قیر ترمیمی در سراسر ایران پراکنده اند و ما یه عنوان یک نقطه اتصال بهترین قیر ترمیمی را با قیمت عمده عرضه نموده تا پیمانکاران به منظور تقویت و تعمیر راه و کارفرمایان ساختمان به عنوان عابق رطوبتی ضد آب استفاده کنند و تولید کنندگان داخل این نوع قیر را یه منظور تامبن بازار داخل تولید و مازاد آن را برای صادرات جهت سود بیشتر ذخیره می نمایند.

مراکز خرید قیر درجه یک و صادراتی را توسط توزیع کننده مجاز دریافت و در یازار داخلی و سراسر ایران به فروش می رسانند و ما به عنوان یک سایت عرضه کننده قیر شرایط آسانی را برای علاقه مندان مهبا نموده ابم و انواع قیر ترمیمی را عزضه می نماییم.

اغلب شرکت های مرنبط با وزارت راه و شهرسازی و پیمانکاران به منظور تعمیر و بهسازی آسفالت و روسازی قدیمی از جدیدترین فن آوری های قیر نرمیمی بهره برده و در برنامه عمرانی خود توجه ویژه ای به محصولات ما نشان داده اند و به راحتی از انواع قیر ترمیمی در مراکز مختلف عرضه استفاده می نمایند.

عرضه کننده قیر طبیعی خام

عرضه کننده قیر طبیعی خام قیر ها انواع مختلفی دارند که به صورت جامد و مایع تولید می‌شوند. قیر ها یکی از سنگین ترین مواد تولید شده در پالایشگاه‌ها هستند. قیر ها بر اساس نوع به چند دسته ی : قیر های زودگیر، قیرهای دیرگیر و قیرهای کندگیر تقسیم بندی شده اند. ویژگی های قابل توجه قیر ترمیمی این است که این نوع زیر ها انعطاف مناسبی دارند. کار کردن با آن بسیار راحت است و نیاز به وقت طولانی ندارد.

قابلیت چسبندگی بالایی دارند و به سادگی خراب نمی شوند و از هم وا نمی رود‌. در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند به همین دلیل برای ترمیم آسفالت های خیابان ها از این نوع قیر ها استفاده می شود و غیر قابل نفوذ هستند. باران و رطوبت به درونشان نفوذ نمی کند. یک عایق مقاوم است در برابر شرایط جوی و عوامل بیرونی مقاومت بالایی دارند.

رنگ ثابت دارد و به مرور زمان با برخورد تابش آفتاب به آن رنگ آن نمی رود. محلول هستند و حلال اند و پایداری بالایی دارند. به دلیل شرایطی که ذکر کردیم برای ترمیم آسفالت های خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع قیر ها به صورت جامد و مایع در پالایشگاه ها تولید می شود و به دلیل اینکه از نفت تولید می شونو کیفیت و مقاومت بالایی دارند. قیر ترمیمی غلیظ کاربرد بسیار زیادی در ترمیم آسفالت ها دارد. این نوع قیر ها بسیار محکم هستند.

قیر ترمیمی غلیظ یک ماده ی غلیظ چسبان می باشد. این‌محصول رنگ مشکی و سیاه دارد و برای ترمیم آسفالت ها و ایزوگام ساختمان ها استفاده می شود. این‌نوع قیر کیفیت بالایی دارد. این ماده چسبناک به عنوان یک عایق در برابر رطوبت و سرما مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرما دارد و کاربرد آن در ساختمان و راه سازی و همچنین در ایزوگام بالا پشت بام و ایزوگام خانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این محصول برای ترمیم ایزوگام های خانه ها هم استفاده می شود. کاربرد زیاد قیر ترمیمی نانو باعث شده است تا فروش قیر طبیعی خام زیاد داشته باشد و بسیار پرطرفدار باشد. قیر نانو چسباننده است و دوام بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. از قیر نانو برای آب بندی دیوار ساختمان های مختلف هم استفاده می کنند. این قیر ها از هیدروکربن تولید می شود که مواد اولیه آن نفت می باشد. این قیر ها در پالایشگاه ها تولید می شوند و دارای انواع مختلفی می باشند.

این قیرها درجه یک هستند و کاربرد زیادی دارند. علاوه بر این به خارج از کشور هم ارسال می شود. این قیر های نانو در بشکه های مخصوص و محکم صادر می شوند. قیر ترمیمی نانو انواع مختلفی دارد و به رنگ‌ نقره ای هم تولید می شود. قیر نانو از روغن های سبک تهیه می شود و در فرایندی در پالایشگاه ها ی نفتی تبدیل به یک ماده ی چسبان می شود. آنچه باید از قیر ترمیمی غلیظ بدانید را بیان کردیم.

بازار فروش قیر طبیعی خام

سالی که برای شما پیش می‌آید این است که قیر ترمیمی ایزوگام چه مشخصاتی دارد؟ قیر ترمیمی ایزوگام برای ترمیم ایزوگام های قدیمی و کهنه ی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیر ترمیمی ایزوگام مانند قیر های دیگر استحکام بالایی دارد و در دیواره های بیرونی ساختمان ها و کف بالا پشت بام ها را برای جلوگیری از نفوذ سرما، رطوبت و آب ایزوگام‌ می کنند. ایزوگام ها در محیط های سرد و شرجی و مرطوب استفاده ی زیادی می شود‌. از این نوع قیر ها برای نشتی ساختمان ها استفاده می کنند.

زیرا این نوع قیر ها عایق مناسبی برای نفوذ گرما و سرما هستند روش های مختلفی برای ایزوگام ساختمان ها وجود دارد. این محصولات برای اجرای موضعی ساختمان ها استفاده می شوند. کاربرد زیاد کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند. بعضی از ایزوگام هایی که بر روی ساختمان ها ترک خورده و یا لب آن از هم جدا شده است و یا درز های آن باز شده است با استفاده از قیر های ترمیمی ترمیم می شود.

استفاده از ایزوگام در همه شهرها بسیار زیاد شده است. قیرهای ترمیم ایزوگام باعث شده است تا دیگر هزینه زیادی برای ایزوگام کردن دوباره ساختمان ندهید و فقط هزینه ترمیم آن را بدهید که کاملاً ناچیز و مقرون به صرفه است. این روزها برای پیشگیری از نم و رطوبت بخش داخلی ساختمان ها و دیوارهای داخلی استفاده می شود. مشخصات قیر ترمیمی ایزوگام به این صورت است که می‌توان شکاف آترک ها و روزانه های روی دیوارهای ساختمان ها را ترمیم کند همچنین شکاف های کف بالکن ها را ترمیم می کند.

شرکت پخش قیر طبیعی خام

شرکت پخش قیر طبیعی خام قیر ترمیمی نانو کاربرد بسیار زیادی دارند و دوام قیر ها چند ساله است. زیرا دوام بسیار بالایی دارند پخش کلی زیر ترمیمی نانو در درجه های متفاوت در اقصی نقاط کشور صورت می گیرد. قیر ترمیمی نانو بر اساس کیفیت قیمت های متفاوتی دارد. در زمینه فروش و صادرات بسیار پر رونق است. هدف تولیدکنندگان قیر نانو همواره در تولید افزایش کمیت و کیفیت این محصولات نفتی می باشد. پخش قیر ترمیمی در داخل و خارج از کشور به صورت گسترده انجام می شود. ما در کشور هر ساله تولید گسترده‌ای از این نوع محصولات نفتی داریم.

به همین دلیل صادرات این محصولات هر سال رونق بیشتری نسبت به سال قبل دارد. فروشندگان این محصولات به دلیل فروش مستقیم و عرضه بی واسطه قیمتی باور نکردنی و مقرون به صرفه برای این محصولات در نظر گرفته اند. قیر ها دارای استانداردهای خاصی هستند و در درجه های متفاوت به صورت خالص تولید می شوند. قیر نانو‌ ترمیمی هیچ آسیبی به ایزوگام ها و آسفالت آن نمی‌زند.

بلکه باعث ترمیم اینه می شود از آسیب دوباره به آسفالت و ایزوگام ها جلوگیری می کند. قیمت فوق العاده عالی و کیفیت مرغوب اینگونه محصولات باعث شده تا در عرصه صادرات خارجی رشد گسترده داشته باشیم. پخش قیر نانو با قیمتی مقرون به صرفه در سراسر کشور برای مصرف کنندگان داخلی انجام می گیرد. قیر نانو دارای شاخصه ی خالص بودن و کیفیت بالا است. به همین دلیل در برابر شرایط جوی مقاومت بسیار بالایی دارد. پخش کلی قیر ترمیمی نانو در سطح کشور به صورت وسع انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید