مراکز پخش قیر طبیعی ایزوگام

قیر طبیعی ایزوگام که از ماده ای سیاه رنگ و خمیری شکل به دست آمده و ماده ی اصلی تشکیل دهنده آن از نفت و مشتقات آن تشکیل می شود که فروش قیر به دلیل کاربردهای زیادی که دارد در زمینه های مختلفی استفاده می شود و بسیار رایج است به طوری که مراکز فروش قیر در هر مکانی پیدا می شود. نکته ی مهمی که باید در خریدن قیر توجه کرد محلی است که خریدراری می شود و ارائه قیر با کیفیت های بالا و قیمت های مناسبی بوده که از عوامل مهم تأثیر گذار بر روی انتخاب قیر است.

چند ویژگی قیر طبیعی ایزوگام

چند ویژگی قیر طبیعی ایزوگامعایق بندی ساختمان با استفاده از انواع قیر و ایزوگام باعث شده تا قسمت های مختلف سازه در برابر رطوبت ایمن باشند. زمانی که بحث از عایق بندی ساختمان می شود، توجه همه معطوف به پشت بام می شود. این در حالی است که کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی و قسمت های دیگر نیز نیاز به عایق بندی دارند.

در گذشته از قیر و گونی برای این کار استفاده می شد.اما با پیشرفت فناوری در این حوزه و با به بازار آمدن ایزوگام، تحولی بزرگ در بخش عایق بندی به وجود آمد. با وجود این دو محصول برای عایق بندی، بسیاری از افراد با ساختار این محصولات و ویژگی های آنها آشنا نیستند.

همین امر موجب می شود تا به هنگام خرید مصالح برای عایق بندی سازه به مشکل بربخورند. قیر استخراج شده از نفت یا سنگ‌های معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشاء تشکیل، طبقه‌بندی می‌شود. قیرهای خالص همچنین برای اینکه خواص مورد نظر برای کاربردهای مختلف را پیدا کنند، تحت فرآیندهای دیگر دارند.

قیر در دمای محیط جامد است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع می‌شود. کاربرد مهم قیر به علت وجود دو خاصیت مهم این ماده است؛ غیرقابل نفوذ بودن در برابر آب و چسپنده بودن.

موارد استفاده از قیر طبیعی ایزوگام

موارد استفاده از قیر طبیعی ایزوگام این محصول به صورت طبیعی در طبیعت یافت می شود.خواص این قیر به گونه ای است که به راحتی با مواد سازگار می شود. به همین سبب نیز در پالایشگاه ها جهت غلیظ کردن مشتقات با ویسکوزیته پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

به این ترتیب می توان محصولی مناسب تهیه کرده و از کیفیت عایق بندی سازه مطمئن بود. بنابراین می توان با توجه به تعداد لایه های موجود در ایزوگام، آن را به گروه های زیر تقسیم بندی کرد:

1- تک لایه

2- دو لایه

قیر دارای ماده ی هیدروکربنی می باشد که دارای تعریف، ویژگی، منابع و ویژگی خاصی است که مواد قیری از نفت نیز متنوع تر هستند زیرا قیر علاوه بر نفت از منابع دیگری نیز دارد.

خرید عمده قیر طبیعی ایزوگام صادراتی

خرید عمده قیر طبیعی ایزوگام صادراتی با خرید و فروش قیر طبیعی عمده ایزوگام صادراتی و با سفارش فروش قیمت قیر ایزوگام صادراتی بی واسطه می توان این محصول را بدون هیچ واسطه ی خریدراری کرده و ابگرمکن برای اینکه پاسخگوی احتیاجات ایرانیان باشند معمولا عمده به فروش می رسند تا ایران به کشورهای خارجی احتیاجی نداشته باشند‌ .

قیر طبیعی ایزوگام صادراتی باکیفیت عالی هستند که از نظر طعم و حتی ظاهر آن ها نیز متفاوت است مورد پسند همگان است. با خرید صادرات قیر طبیعی در بازار ها می توان آن ها را به تمامی نقاط کشور ها صادر کرد و با کیفیت های عالی و بی نظیر در بسته بندی های بسیار مناسب و متنوع در اختیار همگان قرار داد.

تولید کننده این محصول با توجه به هزینه های تولید قیمت بسیار مناسب را برای خریداران در نظر گرفته است. با توزیع قیر طبیعی ایزوگام صادراتی و فروش مستقیم این محصول باعث کاهش تورم می گردد. تعادل در بازار به خاطر خرید قیر طبیعی زیاد این محصول باعث کاهش قیمت گوشت و ثابت بودن آن شده است و افزایش کاذب قیمت از بین می رود و قیمت ها مناسب هستند. این تولیدات به بسیاری از کشور ها صادرات شده و در کشور های منطقه بسیار پر فروش و پر رونق می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید