مراکز فروش قیر طبیعی ایرانی

مراکز فروش قیر طبیعی ایرانی اقدام به ارائه بهترین این قیر با قیمتی باور نکردنی و بسیار مناسب نموده است و خریداران عمده داخلی و کسانی که به این پیراهن به صورت عمده نیاز دارند، می توانند سفارش اینترنتی این محصول را انجام دهند. فروشنده ارائه این محصول را منوط به حضور فیزیکی نکرده و خریداران می توانند با خرید اینترنتی این محصول را در حداقل زمان ممکن و در آدرس مورد نظر خود دریافت کنند.

مراکز فروش قیر طبیعی ایرانی

قیر طبیعی چگونه تشکیل می شود؟

قیر طبیعی چگونه تشکیل می شود؟ قیر طبیعی یک پوشش بسیار مقاوم بوده است که به صورت مایع وجود دارد که با حرارات دادن به صورت چسب مانند در آمده و بر روی سطوع می چسبد. قیر ضد آب خوب دارای کارای بسیار زیادی است که در اینجا به تعدادی از آن اشاره می کنیم:

  • یکی از کارایی بسیار مهمی که قیر غلیظ دارد عایق کردن پشت بام است.
  • در گذشته پشت بام ها را با کاه و گل عایق می کردند که این کار از نظر کیفیت بسیار پاین است و بعد از یک سال دوباره باید عایق را انجام می دادند؛ ولی امروزه به دلیل وجود قیر نانو، دیگر نیازی به کارهای سنتی نمی باشد.
  • یکی دیگر از کاربرد قیر ترمیمی در صنعت ساختمان سازی است به طوری که برای عایق کردن حمام و دستشویی برای اینکه آب به دیوار ها و کف حمام نفوذ نکند از قیر طبیعی ارزان استفاده می کنند.
  • در گذشته حوض های کوچکی در حیاط خانه بود که برای عایق کردن آن بیشتر از سیمان و ملات استفاده می شود ولی امروزه این حوض ها به صورت استخر در آمده است؛ این استخر ها در خانه های امروزی ممکن است در زیر زمین خانه ها باشد پس برای عایق کردن باید از یک قیر های نانو خوب و استاندار استفاده شود.

مناطق تولید قیر طبیعی در ایران

مناطق تولید قیر طبیعی در ایران قیر طبیعی عایقی است و به شعله و حرارت بالا برای نصب و چسبیدن نیاز ندارد و راحت مصب می شود و یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین قیر ها در این صنعت می باشد که دلیل آن نصب راحت بدون گاز و شعله که گاهی خطر آفرین می باشند و کیفیت بالا و دوام آن می باشد و در تمامی سطح های یک ساختمان مانند پشت بام و سقف و دیوار به راحتی نصب و اجرا می شود.

قیر ایرانی باکیفیت منعطف بوده و به راحتی در سطوح مختلف مورد استفاده می باشند. این قیر ها کاملاً ضد آب هستند و همچنین در اثر تماس با مواد شیمیایی نیز صدمه نمی بینند. نفوذ رطوبت به داخل ساختمان در مناطق با بارندگی زیاد باعث ایجاد لکه ها و حتی خرابی اندود کاری و سفید کاری ساختمان می گردد که استفاده از انواع قیر در ساختمان باعث بهینه سازی مصرف انرژی و ایجاد امنیت در برابر نفوذ رطوبت می گردد. مشخصات و کارایی و مزایای قیر طبیعی عبارتند از:

  • وزن محصول سبک است و حمل و جابه جایی را راحت می کند و نیازی به هزینه جابه جایی نیست.
  • در سرمای شدید نیز منعطف است و ترمیم آن نیز آسن و راحت صورت می گیرد.
  • از نظر قیمتی مقرون به صرفه و مناسب است و یکی از موارد دوستدار طبیعت به دلیل عدم آلودگی محیطی می باشد.
  • محکم و مقاوم در برابر تنش و کشش ها و بادوام و ماندگاری بالایی دارد.

خرید قیر طبیعی ایرانی ارزان

خرید قیر طبیعی ایرانی ارزان مراکز تولید قیر طبیعی، محصولاتی مرغوب و با کیفیت را با قیمتی مناسب به دست مشتریان و خریداران می رساند. این محصول علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این کالا برای فعالان حوزه ساخت و ساز بسیار لازم و ضروری خواهد بود.

عرضه انواع قیر صادراتی به صورت اینترنتی امروزه طرفداران زیادی دارد و در این روش محصولات و قیمت ها به صورت یکجا و خیلی سریع به نمایش گذاشته می شود و مشتری می تواند با مقایسه آنها در کمترین زمان و تنها با زدن چند کلیک ساده، خرید قیر طبیعی ایرانی ارزان را به صورت عمده و با نرخی ارزان تر ثبت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید