مراکز خرید گیلسونایت طبیعی

گیلسونایت طبیعی است که به شدت آب گریز است. این قیر از نوع های معدنی می باشد. برای استفاده در راه سازی و آسفالت سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از قیر ها در مقابل اسید و باز مقاومت بالایی دارند. یکی دیگر از کاربرد های آن استفاده در تولید ایزوگام های ساختمانی است. توزیع کنند گیلسونایت قیر معدنی این نوع قیر های معدنی مقاوم را در بشکه های مقاوم توزیع می کنند.

مراکز خرید گیلسونایت طبیعی

مشخصات فنی گیلسونایت طبیعی

مشخصات فنی گیلسونایت طبیعی درباره یک مواد اولیه که بسیار کاربردی می باشد و در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند و جزء فرآورده‌های نفت و قیر می باشد با شما صحبت کنیم گیلسونایت خالص فرآورده بسیار مهم از قیر است که در زمینه‌ های مختلف کاربرد دارد و یکی از مهمترین کاربردهای این گلیسونات می‌ توان در تولید رنگ و جوهر اشاره کرد رنگ و جوهر بسیار متنوع می باشد و انواع مختلف رنگ و جوهر وجود دارد که در ترکیبات آن است گیلسونایت استفاده می‌کند و مهمترین کاربرد گیلسونایت صنعت هم در تولید رنگ و جوهر می باشد.

وجود گیلسونایت قیر طبیعی در رنگ و جوهر باعث شفافیت و درخشندگی بیشتر رنگ می شود و باعث می شود که رنگ روان تر شود و مدت زمان طولانی تری روان و رقیق باقی بماند. این جوهر که برای دستگاه های پرینتر هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در کارخانجات تولید کتاب و مجلات و نشریات مختلف از جوهری استفاده می‌کنند که درون آن گیلسونایت وجود داشته باشد چرا که گیلسونایت باعث پخش پذیری رنگ بر روی بافت کاغذ و مقوا می‌ شود.

گیلیسونات باعث می شود بدون اینکه شما رنگ را گرما دهید کاملا رقیق باقی بماند و حجم بسیار زیادی روزنامه یا مجله را به وسیله مقدار کمی جوهر چاپ کرده و عرضه کنید که باعث به صرفه بودن جوهر استفاده شده از تولید گیلسونات می‌ باشد.

کارایی گیلسونایت طبیعی چیست؟

گیلسونایت صادراتی یا قیر خشک شده دارای رنگی سیاه براق است و در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم می باشد، این محصول از درجه خلوص بالایی برخوردار بوده و از موادی مانند نیتروژن، گوگرد و آسفالتین و .. تشکیل شده‌ است و از این ماده در استخراج انواع فلزات استفاده زیادی می شود، این محصول بیشترین استفاده را در راهسازی تولید رنگ و آسفالت دارد همچنین مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و بازی داشته و پایداری خوبی از برابر تغییرات دمایی و حرارت و .. دارد این محصول به صورت پودر شده نیز در کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث افزایش‌ مقاومت آسفالت در برابر فشار و وزن بالا می شود و توانایی آن را در برابر سایر نوسانات جوی افزایش می دهد، این محصول با توجه به کارایی و عملکرد عالی توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی را در بازار های داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد.

راهنمای انتخاب گیلسونایت طبیعی

راهنمای انتخاب گیلسونایت طبیعی گیلسونایت حفاری به دلیل مقاومت بیش از اندازه ای که دارد همواره در بسیاری از صنایع کاربرد زیادی دارد. مانند صنایع ایزوگام سازی ساختمان ها ، تولید عایق های رطوبتی و گرمایی، در راه سازی و تولید آسفالت ها علاوه بر این برای افزایش کارایی و افزایش عمر آسفالت های خیابان ها از این نوع قیر استفاده می کنند و بازدهی آسفالت ها را بالا می برد. این گونه مواد قیری از نفت خام در پالایشگاه ها بدست می آید و دارای کیفیت و پایداری بسیار بالایی هستند. قیر های معدنی بر خلاف قیر طبیعی که در اعماق زمین در عملیات تبخیر به صورت طبیعی تولید می شود، اما این گونه قیر ها توسط انسان در پالایشگاه ها تولید می شود و چسبندگی بالایی دارد.

گیلسونایت به دلیل اینکه در مقابل همه ی شرایط آب و هوایی و یا شرایط جوی مختلف دارای مقاومت بالایی است، به همین دلیل در تولید ایزوگام های عایق در صنایع ایزوگام سازی کاربرد بسیار زیادی دارند. علاوه بر این ها به عنوان اصلاح کننده در قیر های پالایشگاهی مورد مصرف قرار می گیرد. زیرا مواد خاصی به نام هیدروکربن دارد. توزیع قیر معدنی در کشور بر اساس تقاضای صنایع مختلف انجام می شود.

بررسی کیفیت گیلسونایت طبیعی

گیلسونایت بسته بندی به رنگ سیاه است که از درون زمین و با قطعات بزرگی مثل سنگ خارج می شود این محصول به دلیل این که از دل زمین به دست می‌آید ارزش بیشتری دارد معدن گیلسونایت در کشور ما بسیار زیاد است و باعث شده است که یکی از تولید کنندگان این محصول در سراسر جهان باشد و این گیلسونایت را به کشورهای خارج صادر کند.

این محصول به دلیل طبیعی بودن آن ارزش بالایی دارد و در بیشتر صنایع از این محصول طبیعی استفاده می کنند از جمله در تولید انواع قیر مخلوط همچنین تولید گیلسونایت معدنی و تولید رنگ از این محصول استفاده می شود از گیلسونایت در بسیاری از صنایع استفاده می شود و به دلیل اینکه یک ماده طبیعی می باشد و عوامل انسانی در تولید آن نقشی ندارند بسیار با ارزش می باشد به همین دلیل کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیلسونایت د طبیعی به شمار می‌رود.

قیمت گیلسونایت طبیعی بسیار مناسب است و با توجه به این که یک ماده معدنی طبیعی به شمار می رود ولی قیمت آن بسیار مناسب است همچنین در قیمت گذاری این محصول به دلیل درصد خاکستر آن باعث می شود که قیمت آن متفاوت باشد همچنین این محصول به دو روش خرید و فروش می شود هم به صورت پودری و هم به صورت تکه های بزرگ. و از مشخصات فیزیکی این محصول می‌توان به مرغوبیت آن و همچنین آنالیز خاصی که دارد اشاره کرد.

بازار فروش گیلسونایت طبیعی

بازار فروش گیلسونایت طبیعی از مهمترین نکات حائز اهمیت در هنگام استفاده از قیر معدنی گیلسونایت داشتن اطلاعات کافی در خصوص نحوه استفاده از آن در صنعت بر اساس موقعیت مکانی محل استفاده و نوع صنعت مورد نظر می باشد. به طور کلی در خصوص انواع گیلسونایت ، خلوص محصول از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده در خصوص نوع مصرف و نحوه استفاده از آن می باشد، بنابراین انواع گیلسونایت ها به سه دسته گیلسونایت گرید حفاری، گیلسونایت رنگ سازی و گرید راهسازی طبقه بندی می شوند.

بنابراین در خصوص نحوه استفاده از گیلسونایت ها و میزان استفاده از آن توجه به گرید گیلسونایت یا همان میزان خلوص و کاربرد آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، به طور کلی کلوخه گیلسونایت را زمانی که فراورده نفتی گرم و داغ است اضافه نموده و برای حلالیت بیشتر و یکدستی بالای مواد با یکدیگر در مخازن پالایشگاهی توسط همزن های مخصوصی به خوبی ترکیب می نمایند. از مهمترین موارد استفاده از گیلسونایت ها چه به صورت کلوخه ای یا سایر اشکال دیگر می توان به استفاده از آن در تولید ایزوگام، در صنایع حفاری، استفاده در صنایع تولید رنگ های شیمیایی و تولید قیر در درجه بندی های مختلف اشاره داشت.

کیفیت کلوخه گیلسونایت طبیعی به عواملی چون کاربرد، حجم، استخراج و درجه بندی، ساختار و… بستگی دارد. گیلسونایت یک ماده سیاه رنگ با خالصی بالا که اجزای آن از هیدروکربن های جامد می باشد، این نوع گیلسونایت در معادن یافت می گردد و دمای ذوب آن نیز به‌طور خویش بالا بوده است. از دیگر کیفیت کلوخه گیلسونایت روش تولید آن بوده که با ساختار رزین آسفالتی طبیعی سخت و استوار شکل گرفته است، این محصول شامل چندین عنصر بوده که شامل نیتروژن گوگرد و برخی ترکیبات فرار می باشد به همین امر سبب گردیده کیفیت محصول چند برابر گردد.

یکی دیگر از بررسی کیفی کلوخه کاربردهای آن بوده که در حوزه‌های نفتی در سطح جهان عرضه می شود و کاربردهای خاص آن در تهیه قیر، صنعت جوهر و چاپ، صنعت راهسازی و آسفالت جاده ها، گل حفاری، صنعت ریخته گری و….. می باشد. مشخصات نامها: گیلسونیت، آسفالت طبیعی، آسفالتیت، یونایتیت قیر معدنی فرمول شیمیایی: زنجیره های کشیده هیدروکربنی جرم مولی: متوسط ظاهر: جامد سیاه و براق، وزن، ترکیبات: قیرهای نفتی و آسفالت.

محل پخش گیلسونایت طبیعی

برای خرید گیلسونایت معدنی خالص یا همان قیر معدنی باید به مکان یا تولید کننده ای که می خواهید از آن خرید کنید اطلاعات کافی به دست بیاورید تا مطمئن شوید که گیلسونایت هایی که تولید می کنند از کیفیت بالا برخوردار می باشند یا نه. اگر دارای دمای ذوب بالا، رنگ، وزن، نقطه جوش، چگالی و… باشد از آن خریداری کنید اما اگر هر کدام از عوامل را نداشته باشد یقینا از کیفیت پایینی برخوردار می باشد و اگر شما آن را خریداری کنید بعد از زمان کوتاهی مجبور می شود که هزینه اضافی کنید و گیلسونایت جدیدی خریداری و استفاده کنید

همین طور باید به گیلسونایتی که می خواهید دقت کنید اگر می خواهید برای آسفالت راه استفاده کنید باید از گیلسونایت مناسب برای آسفالت استفاده کنید. از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد قیمت گیلسونایت می باشد زیرا شما باید نسبت به توان مالی که دارید و همین طور کیفیت و ویژگی گیلسونایت می خواهید پول پرداخت کنید توجه کنید و هم چنین می توانید بخش کمی از این ماده را خریداری کرده و آن را در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار دهید اگر با ماده ای که در نظر دارید کیفیت برابر داشت آن را حجم زیاد خریداری و استفاده کنید.

کشور ایران از لحاظ تولید معدن گیلسونایت در بهترین و باکیفیت ترین نوع خود از جزو سه کشور برتر در دنیا شناخته می شود و چون قیمت فروش این محصولات در سایر کشورها رقابتی و ارزان تر بوده به همین سبب یکی از موفق ترین کشورهای خاورمیانه در زمینه فروش گیلسونایت طبیعی و صادرات این محصول در سطح جهانی نیز شناخته می شود.

گیلسونایت ها با توجه نوع سفارش و کاربردی که دارند در انواع مختلفی نظیر پودر ام دی، قیر طبیعی یا گیلسونایت و پودر بیتومین در بازار به فروش می رسند، اما لازم به ذکر است که از مهمترین نکاتی که جهت تهیه چنین محصولاتی باید به آن دقت نمایید نوع معدن و منطقه تولید گیلسونایت و اعتبار عرضه کننده گیلسونایت و ارائه کالا با کیفیت استاندارد و تضمینی می باشد.

عرضه کننده گیلسونایت طبیعی

عرضه کننده گیلسونایت طبیعی تولید کنندگان گیلسونایت فولادپور یکی از تولیدکنندگان برتر در صنعت تولید گیلسونات می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت این محصول را تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصول یکی از مواد اولیه برای صنعت های دیگر می باشد و هم چنین ماده ای می باشد که از نفت خام به دست می آید واز نظر ظاهر شباهت زیادی با ذغال سنگ دارد که به همین سبب برخی از افراد آن را با ذغال سنگ اشتباه می گیرند.

عرضه گیلسونایت توسط تولید کنندگان معتبر ایرانی انجام می شود تا مشتریان به توانند محصولات با کیفیت را انتخاب و خریداری کنند نه از تولید کنندگانی که با استفاده از مواد شیمیایی و شرایط غیر بهداشتی و ایمن سعی می کنند که انواع گیلسونایت های فیک را تولید و با بسته بندی های گیلسونایت مرغوب تولید و در بازار به فروش می رسانند خریداری کنید زیرا این محصولات مشخص نیست که مواد تشکیل دهنده آن ها چیست و باعث آلوده شدن محصول نهایی می شود. گیلسونایت فولادپور به سبب این که با استفاده از مواد اولیه و هم چنین با استفاده از افراد متخصصان و تجهیزات عالی این محصول را تولید می کنند دارای کیفیت بالایی می باشد که در جهان دارای طرفداران و مشتریان زیادی می باشد.

از این رو صادرات گیلسونایت به یکی از پرسود ترین تجارت مواد نفتی تبدیل شده است و موجب شده که بیشتر در آمد تولید کنندگان از این راه به دست بیاید و روز به روز به صادر کردن بیشتر گیلسونایت ها بپردازند. جهت دسترسی راحت تر و آسان تر به بهترین محل پخش گیلسونایت در ایران و همچنین دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص انتخاب بهترین نوع گیلسونایت با کیفیت تضمینی و قیمت استثنایی می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاورین فروش و پشتیبانی کالا به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط بگیرید.

همانطور که می دانید ایران یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه در زمینه تولید و فروش انواع گیلسونایت در سطح بازارهای جهانی است اما از مهمترین دلایل فروش و تقاضای بالای این محصول در بازارهای جهانی یکی به دلیل داشتن معادن فراوان تولید آن در داخل کشور بوده و دیگری کیفیت بالای محصولات تولیدی و فروش آن با قیمت های بسیار مناسب تر از سایر کشورها می باشد. گیلسونایت ها در انواع مختلف از کاربردهای بسیار گسترده ای در صنایع و پروژه های مختلف برخوردار می باشند، لذا علاوه بر مصارف داخلی صادرات گیلسونایت در بازارهای جهانی نیز به عنوان تجارتی پرسود و مطمئن بسیار حائز اهمیت می باشد.

جهت کسب اطلاع از قیمت خرید انواع معدنی گیلسونایت ایرانی و خرید یا سفارش گیلسونایت خام با کیفیت صددرصد تضمینی زیر قیمت بازار می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر علاوه بر دریافت مشاوره آنلاین یا تلفنی با بهترین فروشنده معدن به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید