مراکز خرید قیر طبیعی مایع

قیر طبیعی مایع همان نفت خام است که از دل طبیعت استخراج می شود و در فرمولاسیون آن هیچ تغییری ایجاد نشده است. از آن جایی که عرضه قیر مایع طبیعی در تمام نقاط ایران انجام می شود لذا دسترسی به مراکز خرید قیر طبیعی مایع برای مشتریان امروزه بسیار راحت شده است. البته میزان اعتبار مرکز خرید قیر طبیعی مایع از جمله مهم ترین فاکتور ها و معیار هایی است که باید هنگام انتخاب قیر مایع به آن توجه شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی ها و مشخصات بهترین قیر طبیعی مایع با ما همراه باشید.

مراکز خرید قیر طبیعی مایع

مشخصات بهترین قیر طبیعی مایع

مشخصات بهترین قیر طبیعی مایع قیر طبیعی مایع نوعی هیدروکربن می باشد که به عنوان آسفالت طبیعی نیز شناخته می شود. از نظر شکل ظاهری قیر طبیعی همانند آسفالت نفت خام است که معمولاً در حلال های آروماتیک به راحتی حل می شود. قیر مایع طبیعی با نام بنتونایت یا آسفالت طبیعی شناخته می شود.

قیر طبیعی به عنوان بهترین عایق رطوبتی است. قیر مایع طبیعی نقش اصلاح کننده عایق های رطوبتی را بر عهده دارد و خاصیت ضد رطوبتی عایق ها را قوی تر می کند. قیر طبیعی مایع، انحلال پذیری بالایی با محلول های عالی دارد و خلوص آن بالا است و نیز خواص آن در هر شرایطی ثابت است.

برای بررسی کیفیت قیر طبیعی مایع مشخصات مختلفی تعریف شده است که با توجه به این مشخصات می توانید به راحتی بهترین قیر طبیعی مایع را تشخیص دهید. درجه نفوذ یکی از مهم ترین مشخصات قیر مایع می باشد که میزان سختی قیر را نشان می دهد. در واقع هر چقدر درجه نفوذ این ماده کمتر باشد، قیر از کیفیت بیشتری برخوردار می‌ شود.

مقدار گرانروی قیر مایع نیز از دیگر مشخصات این ماده است که در نظر گرفته می‌ شود. در واقع هر چقدر که قیر مایع خاصیت روانی بیشتری داشته باشد جامدیت بیشتری را از خود نشان می‌ دهد و از کیفیت بالاتری برخوردار می شود.

از دیگر مشخصات قیر طبیعی مایع می توان به درجه اشتعال آن اشاره کرد. در واقع درجه اشتعال دمایی است که قیر هنگامی که به آن برسد مشتعل می‌ شود. پس هر چقدر این درجه بالا تر باشد قیر از کیفیت بیشتری برخوردار می شود.

معرفی انواع قیر طبیعی مایع

معرفی انواع قیر طبیعی مایع درست است که انواع قیر های طبیعی حالت جامد دارند اما قیر های طبیعی مایع نیز در نوع خود خاص هستند و کاربرد های بی نظیری دارند. در واقع این نوع قیر ها در لایه های کم عمق پوسته زمین مشاهده می‌ شوند که به عنوان نفت خام سطحی نیز شناخته می شوند. قیر های طبیعی مایع هیدرو کربن های سنگینی هستند که بر اساس منشاء تولید شان در دسته های مختلف قرار می‌ گیرند.

قیر مایع دریاچه‌ ای: این نوع از قیر های طبیعی همانند دریاچه در روی زمین به وجود می آیند. به عنوان مثال دریاچه قیر برمودا یکی از معادن مهم استخراج و تولید قیر مایع است که در ونزوئلا وجود دارد.

قیر درون سنگی: معمولا این نوع از قیر های طبیعی در منافذ سنگ های آهکی و ماسه ای وجود دارد که به مرور زمان نفت خام در داخل این سنگ ها نفوذ پیدا کرده است.

گیلسونایت ها: این مواد نیز یکی دیگر از انواع قیر های طبیعی مایع هستند که برای اولین بار در رود بنیتا در شمال شرق بوتا کشف شدند. این نوع از قیر های طبیعی، نوعی آسفالت نفت خام محسوب می شوند که معمولاً در حلال های آلی کاملاً به حالت محلول در می آیند. این قیر ها حالت مشکی و بسیار براقی دارند.

در واقع انواع و اقسام قیر های مایع نفتی در طبیعت و با تبخیر تدریجی نفت خام و مواد فرار آن تشکیل شده‌ اند و دوام و استحکام آن ها نسبت به قیر های نفتی بیشتر است زیرا به‌ صورت کاملاً خالص در طبیعت مشاهده می شوند.

موارد استفاده از قیر مایع

موارد استفاده از قیر مایع قیر مایع یکی از مشتقات نفت خام محسوب می‌ شود و کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و در واقع این قیر ها از خاصیت چسبندگی مطلوبی برخوردار هستند. به همین جهت می‌ توان آن ها را برای اندود کاری سطوح مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال از موارد استفاده از قیر مایع عایق بندی پشت بام ها است.

پشت بام ها جزو آسیب‌ پذیر ترین جبهه از ساختمان ها در برابر رطوبت هستند که با اندود کردن قیر بر روی سطح آن ها امکان نفوذ کوچک ترین رطوبتی به صفر می رسد. زیرا انواع و اقسام قیر های مایع جزو مواد آب گریز هستند که به هیچ عنوان آب نمی تواند در بافت آن ها نفوذ پیدا کند.

این ویژگی باعث شده است که در داخل ساختمان‌ ها نیز از قیر مایع برای اندود کاری کف حمام و دستشویی استفاده شود حتی آن را برای عایق کردن دیواره چنین فضا هایی استفاده می‌ کنند. در صنایع راه سازی نیز از قیر مایع برای ترمیم آسفالت جاده ها و خیابان ها مصرف می کنند. چرا که این مواد خاصیت چسبندگی مطلوبی دارند.

قیر مایع نیز برای آسفالت کردن کف خیابان ها استفاده می شود که بدین منظور باید قیر مایع را با شن و ماسه هایی که در داخل آسفالت وجود دارند ترکیب کنید که در این صورت قیر مایع باعث می‌ شود تا یک مخلوط خمیری شکل به دست آید. سپس مخلوط قیر مایع و شن را با کمک غلتک بر روی سطوح خیابان ها پهن می کنند.

سفارش قیر طبیعی مایع باکیفیت

سفارش قیر طبیعی مایع باکیفیت قیر طبیعی مایع در واقع یک نوع قیر است که به صورت طبیعی در محیط وجود دارد و برای تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نمی شود که این موضوع باعث می شود ویژگی های ساختاری و عملکردی قیر طبیعی با قیر های نفتی که از معادن استخراج می شوند متفاوت باشد.

برای سفارش قیر طبیعی مایع با کیفیت ابتدا باید قیمت قیر مایع را استعلام کنید تا متناسب با بودجه خود قیری مطلوب و منحصر به فردی را تهیه نمایید اما امروزه نیز می‌ توان قیر مایع را همانند سایر محصولات به صورت آنلاین سفارش داد.

زیرا با فراهم شدن امکان سفارش قیر طبیعی مایع با کیفیت به صورت آنلاین توزیع قیر مایع به صورت گسترده در تمام نقاط ایران به راحتی انجام می‌ شود و حتی افراد ساکن در نقاط محروم ایران به راحتی به نمونه های مرغوب قیر طبیعی مایع دست پیدا می‌ کنند و با قیمت واقعی می‌ توانند این قیر را در هر نقطه از ایران تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید