مراکز تولید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

یکی از مهم ترین خصوصیات بیتومین مقاومت بالا و وجود ویسکوزیته بالا در آن می باشد که باعث شده است در صنایع بسیار زیادی از آن استفاده کنند. بهترین بیتومین از مواد شیمیایی با کیفیت ساخته شده است. پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در بیتومین به شمار میرود که بسیار حائز اهمیت می باشد.

مراکز تولید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

مشخصات پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

مشخصات پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی کلوخه گیلسونایت یکی از فرآورده و مشتقات نفتی به شمار می آیند که به نوبه خود نقش بسزایی ‌در تهیه و تولید مواد صنعتی مختلف ایفا می نمایند. در اینجا برخی از مشخصات فنی این محصول به صورت مختصر برای شما عزیزان توضیح داده می ‌شود تا با این گروه از تولیدات صنعتی بیشتر آشنا گردید:

در درجه اول باید به این نکته بپردازیم که شرکت تولید کننده این محصول را بنا به درخواست مشتری در ابعاد و اندازه های درجه بندی شده و مختلفی ارائه می نماید تا هر یک از مشتریان بتوانند با توجه به کاربرد آن ها، نمونه دلخواه خود را سفارش داده و به مصرفی که مد نظر آنان است برسانند.

کلوخ پودر بیتومین مدل زیادی دارد کلوخه قیر طبیعی خام گیلسونایت کارایی زیادی دارد کلوخه گیلسونایت رنگ سازی مدل بسیاری دارد کلوخه گیلسونایت رنگ سازی کارایی زیادی دارد

کیفیت پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

مقایسه کیفیت کلوخه قیر طبیعی با دیگر انواع قیر نشان می‌دهد که قیر طبیعی بسیار با کیفیت و درجه یک است، سیاه رنگ بوده و خمیری شکل می باشد، از آن برای ساخت آسفالت و برای عایق کاری بسیار بهره می برند، انواع مختلفی دارد که هرکدام دارای کاربرد خاصی می باشند، از مشتقات نفتی و در پالایشگاه نفت ساخته می شود، در دمای محیط به حالت جامد است و با افزایش دما به شکل خمیری در آمده و سپس مایع می شود، قیر در برابر آب نفوذ ناپذیر است و حالت چسبندگی خوبی دارد. قیر طبیعی همانطور که از اسم آن پیداست در طبیعت تولید می شود

که برای تولید آن مواد فرار نفت خام به صورت تدریجی تبخیر شده و قیر به دست می‌آید که از دیگر قیرهای نفتی دوام بسیار بالاتری دارد، مقاومت آن در برابر شرایط مختلف، انواع دماها و در برابر تابش مستقیم آفتاب بسیار بالا است و از تاثیر انواع مواد شیمیایی محافظت می شود.

این محصول به صورت خالص در طبیعت وجود داشته و از معادن استخراج می شود، قیر طبیعی برای ساخت آسفالت طبیعی استفاده می شود و طی آن قیر سفت شده و سازگاری بالایی با شرایط مختلف دارد، در حالت کلوخه ای ماده‌ای براق است، با استفاده از ماشین آلات مکانیکی قیر طبیعی را استخراج می کنند.

کاربرد پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

کاربرد پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی اصولا نکات و اطلاعات زیادی در رابطه با این مدل کلوخه ها وجود دارد که آشنایی با این اطلاعات و ویژگی ها و مشخصات و کسب اطلاعات در رابطه با این نکات موجب می شود تا خرید این محصولات گسترده تر شود و خریداران و متقاضیان با بالاترین میزان اطمینان بتوانند از بهترین مدل های این کلوخه ها استفاده کرده و از نهایت کیفیت و کارایی آن ها نیز به بهترین نحوه استفاده کنند.

اولین موردی که در رابطه با فروش پودر کلوخه گيلسونايت باید توجه داشته باشید تاریخچه آن ها است چرا که این سنگ در میلیون ها سال پیش تشکیل شده بود و به صورت قیر هایی خشک شده به سنگ ها و کلوخه ها تبدیل شده است

البته در زمان اکتشاف این ماده، آن ها بیشتر برای جلوگیری از ایجاد ترک های زمینی استفاده می شد اما بعد از اکتشاف آن ها و کشف ویژگی ها و کارایی هایی که این سنگ ها داشته بودند از آن ها در صنایع نف و گاز نیز استفاده شده و این موارد کارایی آن ها را افزایش داده است.

عرضه پودر کلوخه گیلسونایت خام به دلیل نوع کارایی که دارد با حرارت سیار بالا ذوب می شود و برای عایق کاری سطوح بسیار مناسب است همچنین به عنوان یک درزگیر نیز از آن ها استفاده می شود و همچنین به دلیل چسبندگی بالای آن ها و مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و آب و فشار دارند از آن ها برای تولید آسفالت نیز استفاده می شود.

انتخاب پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

کلوخه گیلسونایت 25 درصد به ماده مایع و بسیار غلیظ و چسبناکی می گویند که آن را از زمین بدست می آوردند. قیر محصولی از نفت خام می باشد و در خانواده مواد نفتی قرار می گیرد. همانطور که گفتیم قیر کاربرد های زیادی دارد و کاربردی که همه ما از آن آگاهی داریم در صنعت ساختمان سازی برای ایزوگام کردن سقف خانه ها، جلوگیری از نشتی آب به سقف خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل اینکه بیشتر در صنعت ساخت و ساز مصرف می شود

باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا ضرر های مالی و اقتصادی بالایی که ممکن است برای سازه ها به وجود آید را نداشته باشد. کلوخه گیلسونایت خاکستر نسبت به بقیه قیر ها از کیفیت و کاربرد بیشتری بر خوردار می باشد؛ این قیر در معادن و طی فرآیند های پیچیده از زمین استخراج می شود. این کلوخه به صورت جامد و در بعضی مواقع به صورت نیمه جاد وجود دارد. در واقع این قیر غیر نفتی می باشد و در طبیعت وجود دارد.

خرید پودر کلوخه گيلسونايت باکیفیت به صورت تدریجی و همچنین بر اثر تقطیر مواد نفت خام در سال های بسیار طولانی به دست می آید از این رو می توان گفت بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد و دوام و مقاومت بالایی دارد.

بازار فروش پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

بازار فروش پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی نوع بسته بندی که برای این محصول در نظر گرفته شده به صورت کیسه جامبو هایی با وزن های مشخص است که از یک تن شروع شده و تا چندین تن ادامه دارد؛ این نوع بسته بندی قابلیت حمل و بار گیری محصول را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. این نوع کلوخه ها دمای ذوب مطلوبی دارند که باعث می شود فرآوری آن ها راحت تر انجام پذیرفته و مصرف کنندگان آن ها بتوانند در کمال اطمینان و آسایش خاطر، کلوخه های با کیفیت و درجه یک را به مصرف رسانده و از مزایای بی شمار آن ها بهره مند گردند.

امروزه شما در هر جنس و کیفیتی که خواسته باشید، می توانید این بیتومین ها را تهیه کنید. برندهای متفاوت ایرانی و خارجی عرضه کننده بیتومین می باشند.این مرکز در تلاش است با تولید بیتومین باکیفیت ضمن جلب رضایت خریداران افراد بیشتری را چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی جذب خود کنند به طوری که بعضی از این مراکز به بزرگترین صادر کنندگان بیتومین مرغوب تبدیل شده اند. بیتومین با کیفیت درجه یک را شرکت های تولیدی معتبری می سازند و روانه مراکز خرید و فروش می کنند.

پخش این محصول را همین تولیدی ها انجام می دهند که به طرق گوناگونی صورت می گیرد. باید گفت که بیتومین های درجه یک، از متریال خوبی تولید شده اند. در ساخت آنان از فناوری های جدید کار گرفته شده و در ضمن، در شرایط اقلیمی متفاوتی هم کاربرد دارند.متقاضیانی که قصد سفارش کلوخه گیلسونایت با کیفیت و درجه یک را به صورت عمده دارند می توانند به صورت غیر حضوری به وب سایت رسمی شرکت تولید کننده این محصول مراجعه نموده و پس از بررسی شرایط فروش آنلاین، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام به عمل آورند.

بدیهی است که به محض دریافت سفارش، نماینده فروش آنلاین شرکت، مطابق با ریز ترین جزئیاتی که مد نظر متقاضی است کلوخه ها را مهیا نموده، در بسته بندی هایی استاندارد قرار داده و به محل دلخواه ایشان ارسال خواهد نمود . لازم به ذکر است که حمل محصولات تا محل مورد نظر متقاضی به وسیله کامیون های ویژه حمل تولیدات شرکت ارائه دهنده محصول، انجام می پذیرد.

مرامز عرضه کلوخه گیلسونایت 6 درصد را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب عرضه می کنند اما میزان عرضه و روش های عرضه این محصولات به عوامل متعددی وابسته است که یکی از آن ها را می توان بسته بندی های آن ها دانست چرا که اصولا این مدل کلوخه ها از بسته بندی هایی معتبر برخوردار هستند که توسط تولیدی ها ایجاد می شوند و این بسته بندی ها با نام های تجاری معتبر خرید و فروش را آسان تر کرده و اطمینان خریداران از خرید و استفاده از این محصولات را افزایش می دهند.

عرضه پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

استفاده از قیر و ایزوگام و عایق کاری در مناطق و مراکز مختلف استفاده قرار می‌گیرد این کشورها در انواع مختلف وجود دارد و قصد داریم درباره مولوی فقیر با شما صحبت کنیم که به صورت یک تکه و منسجم می باشد و از ظاهر آن فکر می کنید که یک تکه سنگ است اما این باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این قیر ها کاملاً طبیعی می باشد و از دل زمین آن را خارج می کند و هیچ گونه بازیافت و یا تصویه در این قیر صورت نگرفته و معمولا و در تولید ایزوگام و آسفالت از این قیر های کلوخی استفاده می کنند استفاده از این قیر که مواد اولیه برای تولید ایزوگام و آسفالت بسیار کاربردی و مهم می‌باشد.

و کاملاً به صرفه برای تولید کننده می باشد چرا که بابت خرید قیر قیمتی پایین‌تر پرداخت می‌کند چرا که این قیر های بسته بندی شده درون بشک های قیمتی بیشتر دارند چون که آنها را یکبار ذوب کرده و بسته بندی نموده و برای همین است که قیمت آن افزایش می یابد و استفاده از قیر کلوخی طبیعی بهتر و به صرفه تر است.

بخش عمده تولید کلوفه غیر طبیعی برای صادرات به خارج از کشور ارسال می‌شود چرا که قیر در بسیاری از کشورها تولید نمی شود و ایران بزرگترین منبع تولید قیر در جهان می باشد و در دنیا بسیار طرفداران زیادی در سطح جهان برای استفاده از این کلوخه قیر دارد.

محل خرید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

محل خرید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی انواع بیتومین در طبیعت وجود داشته و به صورت خالص و طبیعی از زمین استخراج می گردد، این محصول که نوعی قیر طبیعی بوده است از دل معادن استخراج گردیده و بدون انجام هیچ گونه عمل شیمیایی به صورت کاملاً طبیعی به دست می آید و از جایگاه ویژه‌ای در صنعت برخوردار است. بیتومین که به عنوان یک ماده اولیه برای تهیه ایزوگام، ساخت واکس و آسفالت و همچنین عایق بندی لوله های انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرد

به عنوان یک ماده طبیعی بی نظیر جایگاه ویژه‌ای در صنعت کشورمان داشته برای بسیاری از صنایع دیگر نیز به کار گرفته می شود خوشبختانه ذخایر معدنی بسیار بالای بیتومین در کشور ما وجود داشته یکی از این ذخایر بی نظیر دریاچه قیر بهبهان بوده است.

با توجه به کاربردهای بسیار فوق‌العاده بیتومین یا قیر طبیعی به عنوان ماده اولیه تهیه بسیاری از محصولات و همچنین کاربرد های بی نظیر این محصول به عنوان یک ماده طبیعی در صورت حمایت و توجه بیشتر به این ماده اعجاب انگیز که انواع مختلف آن در طبیعت وجود داشته و با گذشت سال های زیادی به وجود آمده است می تواند صادرات آن برای کشورمان بسیار سودآور باشد.بیتومین نوعی هیدروکربن است که با آسفال ها بسیار سازگار می باشد و به همین دلیل بیشتر در صتایع راه سازی از این محصول استفاده می کنند.

از بیتومین به عنوان یک اصلاح کننده استفاده می کنند به گونه مقاومت را با می برد و این یکی از خصوصیات این محصول به شمار می رود. غلظت بالایی که بیتومین دارد ویسگوزیته را نیز افزایش می دهد و در صنایعی که به آن نیاز داشته باشند استفاده می شود. بیتومین ماده ای صنعتی می باشد که در بیش از 150 صنعت دخالت دارد و از ان استفاده می شود.

جدید ترین مدل های بیتومین در تمام کشور به راحتی وجود دارند، چون با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف این کالا در کارخانه ها تولید می شود و در بازار های داخلی به فروش می رسد. صادرات بیتومین عمده توسط نمایندگی های معتبر صورت می گیرد.

فروشنده ممتاز کلوخه قیر اصل محصول را با بالاترین درجه کیفی و قیمت های باور نکردنی ارائه می دهد، این مرکز شعبات زیادی در شهرهای مختلف دارد و مرغوب ترین انواع قیر استاندارد و مورد تایید را در سایزهای مختلف به صورت تضمینی و به تعداد عمده یا جزئی عرضه می کند. این مرکز وب سایت های اینترنتی تاسیس کرده و فرصتی خاص برای مشتریان فراهم نموده که بتوانند با سفارش قیر از مناطق دور خرید خود را در زمانی کم با نرخ های نازل انجام دهند.

امکان خرید کلوخه قیر صادراتی به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی نیز فراهم شده است، این مرکز بهترین عرضه کننده کالا است و می ‌توان از این طریق با مشورت رایگان با کارشناسان مناسب ترین و بهترین قیر درجه یک و مناسب را برای کاربردهای مختلف تهیه نمود، فروش کالا از این طریق با تخفیفات خاص و استثنایی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید