محل فروش قیر طبیعی ایزوگام

قیمت قیر طبیعی ایزوگام، قیر بر اساس قیمت به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شود بعضی از قیرها در طبیعت و بعضی قیرها نیز در معدن به دست میاید، نسبتاً قیمت‌های آن ها با هم فرق می‌کند اما قیر طبیعی که از نفت خام به دست می‌آید، بیشتر در آسفالت سازی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. اما قیر معدنی این قیر را در معدن به دست میاید و این قیر درجه یک بوده و قیمت بالایی هم دارد.

محل فروش قیر طبیعی ایزوگام

مشخصات فنی قیر طبیعی ایزوگام

مشخصات فنی قیر طبیعی ایزوگام

همان‌طور که می‌دانید قیر آماده طبیعی به عنوان یک ماده سخت بوده ازبین‌بردن آن بسیار سخت است پس بهتر است بدانید، اگر قیر بروی دستان شما تماس داشته باشد، ممکن است به دستان شما آسیب برساند پس بهتر اگر قبل این که به دستان شما آسیب وارد کند آن را سریع پاک کرد. اما باید در نظر داشته باشیم که برای پاک‌کردن قیر می‌توان از یک برس شستشو استفاده کرد، شما می‌توانید به فشارقوی آب گرم هم نیز این ماده سخت که بروی دیوار یا سطح اجسامی که روی آن قیر چسبیده است پاک کنید.

اما باید در نظر داشته باشیم استفاده از آب با فشار بالا می‌تواند قیر از ساختمان‌ها، و اجسامی که بزرگ هستند با استفاده از فشار اقوی این قیر را پاک کرد برای مثال استفاده از قیر برای ماشین‌های سنگین که جاده‌ها را آسفالت می‌کند، پاک‌کردن به این روش بسیار آسان بوده به‌طوری‌که یکی از روش‌های خوب برای پاک‌کردن قیر از روی ساختمان‌ها، تجهیزات، دستگاه‌ها، سطوح ها را می‌توان با این روش پاک کرد.

برای حذف قیر از سطوح باید به دو چیز نیاز است یکی صبر و زمان از آن جا که این ماده بسیار سرسخت بوده به همین دلیل پاک‌کردن آن زمان و صبر لازم دارد،که به‌ صورت تمیز پاک شود یکی از دستگاه‌های می‌توان به شما معرفی کرد برای حذف این ماده استفاده از جت پر است که می‌تواند قدرت پرتاب آب را بیشتر کند و زمان زیادی هم لازم نیست تا پاک شود.

قیر ها یکی از محصول های اولیه ای محسوب می شوند که از آن ها می توان برای کارایی و کاربرد های گوناگونی در صنایع مختلفی استفاده کرد که به همین خاطر از اهمیت بالایی بر خوردار می باشند و در خصوص آن ها نکته هایی را باید در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد.

یکی از نکته های بسیار مهمی که در رابطه با انواع قیر ها باید در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد کیفیت های آن ها می باشد به طوری که تولید و تهیه قیر ها در انواع گوناگون با استفاده از فرایند ها ‌و مرحله های مختلف و به وسیله فرمولاسیون های کاملا پیشرفته ای تهیه می شود که مواد اولیه استفاده شده در آن ها عموما از ترکیب چندین نوع ماده نفتی انجام شده که می تواند در نهایت منجر به تولید این نوع از قیر ها شود.


بررسی کیفیت قیر طبیعی ایزوگام

همان‌طور که گفتیم قیر به دودسته تقسیم‌بندی می‌شود یکی به قیر طبیعی و قیر معدنی، قیر بیشتر در غرب و جنوب کشور یافت می‌شود، استخراج قیر با هزینه زیادی همراه است، یکی دیگر خصوصیات قیر این است که چسبندگی و غلطت زیادی را ایجاد می‌کند، نفت خام به این دلیل که به لایه زیرین زمین رفته است، باعث شده است که قیر استخراج سخت شود، و هم در سطح‌های که حالت متخلخل دارند یعنی همان جا که لایه‌ای زمین سخت است قیر وجود دارد.

در برخی از شهر های ایران نیز معدن و صنعت پیشرفت زیادی در استخراج قیر داشته است و مانند ایلام، خوزستان، گلستان، است که باعث شده که پیشرفت زیادی در استخراج قیر داشته باشند، اما باید گفت که استان گیلان معادن غنی از قیر طبیعی است که باعث شده به برخی از کشورهای دیگر صادرات داشته باشد. اما قیر طبیعی درجه یک را میتوان به چند دسته تقسیم بندی کرد مانند،قیرطبیعی ،گیلسونایت ،پودر ام دی، پودر بیتومین و قیر طبیعی اعلا از جمله قیر های هستند که کاربرد زیادی دارند.


انواع قیر طبیعی به دلیل خصوصیت های منحصر به فرد خود مانند مقاومت و ماندگاری بالا از درجه یک ترین مواد در راهسازی و ساخت و ساز ساختمان قابل استفاده است، این پوشش علاوه بر ضد آب بودن، مقاومت سطوح مختلف را در برابر جذب گرد و غبار و هر نوع خراش افزایش‌ می‌ دهد و از این رو‌ می‌ تواند ماندگاری بسیاری از این قطعات را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

از مهمترین شاخصه های بارز این قیر می توان به قیمت مناسب و ارزان بودن آن اشاره کرد که بسیار به صرفه تر نسبت به دیگر قیر ها می باشد و همین باعث شده است در میزان بسیار انبوهی به فروش برسد و جزو پرفروش ترین قیر های معدنی به شمار رود. از دیگر ویژگی های بارز قیر طبیعی سنگی این است که در مقابل گرما و هم چنین رطوبت مقاوم و محکم است و هم چنین خاصیت ضد ضربه شدن را نیز دارد.

یکی از کارایی بسیار مهمی که این قیر دارد عایق کردن پشت بام است. در گذشته پشت بام ها را با کاه و گل عایق می کردند که این کار از نظر کیفیت بسیار پایین است و بعد از یک سال دوباره باید عایق را انجام می دادند. ولی امروزه به دلیل وجود قیر طبیعی پلیمری، دیگر نیازی به کارهای سنتی نمی باشد.

راهنمای انتخاب قیر طبیعی ایزوگام

راهنمای انتخاب قیر طبیعی ایزوگام

قیر ماده سیاه رنگی است که از مقدار زیادی از هیدرو کربن های کلوئیدی تولید شده است که با افزایش دمای آن به ماده ای نرم و آبکی وچسبنده تبدیل میشود.

قیر از مشتقات نفت است. به همین دلیل است که این ماده ارزشمند را که در خیلی از مکان ها از جمله آسفالت خیابان ها کاربرد دارد، در پالایشگاه های نفت تولید و عرضه میکنند.

قیر از سه ماده اصلی کربن اکسیژن و هیدروژن ساخته شده است. و بخش اعظم آن را کربن که ۸۷ درصد آنرا تشکیل میدهد، در بر گرفته است.

قیری که از سنگ های معدنی مخصوص یا نفت به دست می آید را قیر خالص می گویند. این قیرها به طور طبیعی قابل استفاده نیستند و برای استفاده از آن، باید آنها را تحت فرآیندهای دیگری قرار بدهند تا قابل استفاده شود.

قیر به دلیل دو خاصیت مهمی که دارد کاربردهای فراوانی دارد، که یکی از آنها نفوذ ناپذیری در آب و دیگری خاصیت چسبندگی بسیار بالای آن است.

از جمله کاربردهای قیر میتوان به استفاده در راه سازی، کاربردهای صنعتی، عایق آب و رطوبت در ساختمانهای تجاری و مسکونی و عایق الکتریکی اشاره کرد.

قیر طبیعی کرمانشاه بهترین نوع قیر در ایران است.

کارایی قیر طبیعی چیست؟

نفت خام بیس و پایه اصلی تشکیل دهنده قیر طبیعی است.

بعضی از گونه قیر به طور طبیعی شو به تدریج و آهستگی و در طی سالهای طولانی بر اثر تغییر تحول و تبخیر نفت خام به دست آمده و حاصل میشود. به این مواد که بدون دخالت انسان و در طبیعت به دست می آید قیر طبیعی گفته میشود. دوام و ماندگاری آن بسیار بیشتر از قیر نفتی که با دستکاری انسان به وجود می آید است.

چنین قیری ممکن است به صورت آزاد در طبیعت وجود داشته باشد، یا لازم است آنرا از معادن استخراج نمود

قیر طبیعی به دلیل سختی زیاد استفاده از آن بسیار دشوار و غیر ممکن است، به همین خاطر آن را با قیری با درجه نفوذ پذیری ۲۰۰ مخلوط میکنند. و قیر مخلوط طبیعی به دست می آید


قیمت خرید قیر طبیعی ایزوگام

قیمت خرید قیر طبیعی ایزوگام امروزه شرکت های زیادی در کشور به عرضه و ‌پخش قیر طبیعی مایع به صورت عمده در بازار های فروش می پردازند که نرخ ها و قیمت های آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر نمونه های وارداتی خود بوده که سبب می شود تا حجم فروش آن ها نیز در بازار های مرتبط به شکل قابل توجهی افزایش یابد که از مزیت های اصلی و بسیار مهم آن ها کیفیت ها و همین طور استاندارد بودن آن ها می باشد.

امروزه شرکت های تولیدی زیادی که در واقع همان فعرضه کننده قیر به صورت گسترده هستند به عرضه این محصول می پردازند که در کیفیت های متفاوتی بوده و هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی می باشند.

فروشنده ها قیمت قیر ها را با توجه به ویژگی هایی که دارند تعیین و مشخص کرده و از طریق سایت های مرتبط با شرکت ها در اختیار خریدار ها و مشتری های محترم قرار می دهند که با مراجعه می تواند از آن ها مطلع شوند.

در انتخاب انواع قیر بهتر است از راهنمایی و مشاوره های کارشناسان استفاده کنید تا بتوانید با شناخت کافی از این مواد انتخابی درست داشته باشید. قیرها دارای نمونه های مختلف هستند و لین امر بستگی به ترکیبات آنها دارد. برخی به تنهایی استفاده می شوند و برخی دیگر به همراه گونی های کنفی مورد استفاده قرار می گیرند تا دوام بیشتری روی سطح داشته باشند.

در انتخاب باید به رنگ سیاه آنها توجه کنید که هیچ ماده افزودنی ندارند به همین علت در کمترین زمان که سرد می شوند درجه سختی آنها بالا رفته و دیگر از روی سطح جدا نمی شوند. قدرت چسبندگی آنها به قدری بالا بوده که می تواند بازدهی کار را افزایش دهد و بدین ترتیب از نفوذ رطوبت به زیر ساخت ها جلوگیری می کند.

اگر محصول را درون سایت فروشگاهی انتخاب می کنید می توانید از راهنمایی های آنلاینی که مشاوران سایت ارائه می دهند استفاده کنید تا بتوانید خریدی ایده آل و مقرون به صرفه داشته باشید.

بازار توزیع قیر طبیعی ایزوگام

توزیع قیر طبیعی این امکان را به وجود آورده که معدن های موجود در این استان بیشترین و بهترین راندمان و بازدهی را برای صاحبان این صنعت به وجود آور.

قیری که در استان کرمانشاه وجود دارد با نام گیلسونیت و بیوتومین خوانده میشود که از لحاظ شکل و مواد تشکیل دهنده یا همان خواص فیزیکی و شیمیایی، در محدوده ای بین قیری که در پالایشگاه استخراج میشود و زغال سنگ است.

با توجه به آزمایشهایی که از قیر به دست آمده از منطقه گیلانغرب استان کرمانشاه مقدار خاکستر موجود در این قیر ۳۱ درصد محاسبه شده است

مقدار بسیار زیاد یعنی بیش از ۷۵ درصد قیر طبیعی کشور در استان کرمانشاه وجود دارد. که گیلانغرب عمده محل استخراج را به خود اختصاص داده است، و زمینه خوبی برای آشتغال جوانان فراهم آورده است.

قیر طبیعی صادراتی از دل طبیعت استخراج شده و در حالت طبیعی بافتی سخت و شکننده دارد اما زمانی که روی حرارت قرار می گیرد کم کم شد و رقیق شده و می تواند تمام سطوح را به خوبی پوشش دهد. این ماده به عنوان یک عایق طبیعی معرفی می شود که سال های زیادی است مردم از آن استفاده می کنند. خرید قیر باکیفیت و ارزان قیمت برای مشتری یک فرصت عالی است که می تواند از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کند.‌

عرضه کننده قیر طبیعی ایزوگام

عرضه کننده قیر طبیعی ایزوگام

خرید قیر طبیعی ایزوگام باید به صرفه باشد به طوری که چسپندگی زیادی به سطوح سقف خانه شما ایجاد کند، این قیر طبیعی که باعث ساخت ایزوگم می شود باید به گونه ای باشد که در هنگام بارندگی آب نتواند از آن عبور کند پس بهتر است هنگام خرید به نکته توجه کنید که اگر قیر طبیعی با کیفیت درون ایزوگام به کار رفته باشد یا هما مواد اولیه با کنفیت بالایی داشته باشد می تواند یک انتخاب درست و صحیحح در خرید شما باشد.

عرضه قیر به بازار این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده تا دسترسی آسانی به محصول داشته باشند و بتوانند به راحتی نیاز خود را برطرف سازند. بازار فروش به این دلیل رونق پیدا کرده که مردم از این عایق به وفور استفاده می کنند و چون کارایی آسانی هم دارد بیشتر هم مورد استقبال قرار می گیرد.

در این بازار فروش با حجم هایی متفاوت صورت می گیرد که این امر تنها بستگی به میزان مصرف و حتی بودجه مشتری دارد. هر چه مصرف مشتری بیشتر باشد حجم فروش هم بالاتر می رود و می تواند قیمت کمتری هم داشته باشد. در صورتی که فروشندگان فروش را به صورت اینترنتی انجام دهند سایت برای مشتری ها تخفیفات بیشتری را در نظر می گیرد.

فروش فقط متعلق به بازار داخل نیست بلکه تا بازار خارجی ادامه دارد و این امر باعث شده تا زمینه برای صادرات هم فراهم شود. فروش با حجم بالا آن هم در بازار خارجی می تواند سود خوبی داشته باشد.

شما می توانید با پرس جو از کسانی که تخصص کافی را در این زمینه دارند، بهترین ایزوگام که ازقیر طبیعی گیلسونایت تهیه شده را انتخاب کنید و از هزینه و تعویض دوباره خوداری کنید، اگر شما بتوانید ایزوگامی را خریداری کنید که کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشد و کارایی بالایی و مقاومت زیادی در برابر آب داشته باشد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید