محل عرضه گیلسونایت گرید حفاری

گیلسونایت گرید حفاری نوعی ماده طبیعی سیاه رنگ است که به دلیل موارد استفاده فراوانی که در صنایع مختلف دارد میزان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است، قیمت این کلوخه ها با توجه به میزان کیفیت و معدن استخراج آن و همچنین نوع سفارش و تقاضایی که دارند با یکدیگر تفاوت هایی دارند، لذا اگر هم قیمت و هم کیفیت کالا برایتان اههمیت بالایی دارد پیشنهاد می کنیم که محصول مورد نظر خود را به صورت عمده از طریق پخش کننده بدون واسطه آن سفارش دهید.

محل عرضه گیلسونایت گرید حفاری

مشخصات فنی گیلسونایت گرید حفاری

مشخصات فنی گیلسونایت گرید حفاری از مهمترین نکات حائز اهمیت در هنگام استفاده از قیر معدنی گیلسونایت داشتن اطلاعات کافی در خصوص نحوه استفاده از آن در صنعت بر اساس موقعیت مکانی محل استفاده و نوع صنعت مورد نظر می باشد. به طور کلی در خصوص انواع گیلسونایت ، خلوص محصول از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده در خصوص نوع مصرف و نحوه استفاده از آن می باشد، بنابراین انواع گیلسونایت ها به سه دسته گیلسونایت گرید حفاری، گیلسونایت رنگ سازی و گرید راهسازی طبقه بندی می شوند.

بنابراین در خصوص نحوه استفاده از گیلسونایت ها و میزان استفاده از آن توجه به گرید گیلسونایت یا همان میزان خلوص و کاربرد آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، به طور کلی کلوخه گیلسونایت را زمانی که فراورده نفتی گرم و داغ است اضافه نموده و برای حلالیت بیشتر و یکدستی بالای مواد با یکدیگر در مخازن پالایشگاهی توسط همزن های مخصوصی به خوبی ترکیب می نمایند.

از مهمترین موارد استفاده از گیلسونایت ها چه به صورت کلوخه ای یا سایر اشکال دیگر می توان به استفاده از آن در تولید ایزوگام، در صنایع حفاری، استفاده در صنایع تولید رنگ های شیمیایی و تولید قیر در درجه بندی های مختلف اشاره داشت. کیفیت کلوخه گیلسونایت طبیعی به عواملی چون کاربرد، حجم، استخراج و درجه بندی، ساختار و… بستگی دارد. گیلسونایت یک ماده سیاه رنگ با خالصی بالا که اجزای آن از هیدروکربن های جامد می باشد، این نوع گیلسونایت در معادن یافت می گردد و دمای ذوب آن نیز به‌طور خویش بالا بوده است.

از دیگر کیفیت کلوخه گیلسونایت روش تولید آن بوده که با ساختار رزین آسفالتی طبیعی سخت و استوار شکل گرفته است، این محصول شامل چندین عنصر بوده که شامل نیتروژن گوگرد و برخی ترکیبات فرار می باشد به همین امر سبب گردیده کیفیت محصول چند برابر گردد.

یکی دیگر از بررسی کیفی کلوخه کاربردهای آن بوده که در حوزه‌های نفتی در سطح جهان عرضه می شود و کاربردهای خاص آن در تهیه قیر، صنعت جوهر و چاپ، صنعت راهسازی و آسفالت جاده ها، گل حفاری، صنعت ریخته گری و….. می باشد. مشخصات نامها: گیلسونیت، آسفالت طبیعی، آسفالتیت، یونایتیت قیر معدنی فرمول شیمیایی: زنجیره های کشیده هیدروکربنی جرم مولی: متوسط ظاهر: جامد سیاه و براق، وزن، ترکیبات: قیرهای نفتی و آسفال

کاربرد گیلسونایت در صنعت

امروزه برای این که حلال های صنعتی با قدرت بالا تولید کنند از گیلسونایت استفاده می کنند زیرا به راحتی در مواد دیگر مخلوط و فرآورده ای با کیفیت بالا تولید می کند. تولید کنندگان زیادی سعی کرده اند که گیلسونات را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه کنند از مشخصه ی مهمی که این ماده باید داشته باشد این است که دارای دمای جوش بالا، شکل نیمه جامد، رنگ سیاه رنگ و… باشد نه این که دارای آلودگی و ناخالصی باشد که با کمترین دما مانند دما محیط ذوب و به دست یا زمین بچسبد و دیگر کنده نشود.

هم چنین این ماده باید از نفت خام که دارای کیفیت بالا می باشد گرفته شود نه از نفتی که کیفیت پایینی دارد و نمی توان اجزای آن را از یکدیگر جدا کرد. از مشخصه مهم این محصول این است که این ماده را به عنوان محلول در محلول های روغنی استفاده می کنند زیرا باعث تولید بهترین حلال ها می شود که در صنعت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر گیلسونایت در گرید حفاری

تاثیر گیلسونایت در گرید حفاری برای خرید گیلسونایت خالص یا همان قیر معدنی باید به مکان یا تولید کننده ای که می خواهید از آن خرید کنید اطلاعات کافی به دست بیاورید تا مطمئن شوید که گیلسونایت هایی که تولید می کنند از کیفیت بالا برخوردار می باشند یا نه. اگر دارای دمای ذوب بالا، رنگ، وزن، نقطه جوش، چگالی و… باشد از آن خریداری کنید اما اگر هر کدام از عوامل را نداشته باشد یقینا از کیفیت پایینی برخوردار می باشد و اگر شما آن را خریداری کنید بعد از زمان کوتاهی مجبور می شود که هزینه اضافی کنید و گیلسونایت جدیدی خریداری و استفاده کنید.

همین طور باید به گیلسونایتی که می خواهید دقت کنید اگر می خواهید برای آسفالت راه استفاده کنید باید از گیلسونایت کیلویی مناسب برای آسفالت استفاده کنید. از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد قیمت گیلسونایت می باشد زیرا شما باید نسبت به توان مالی که دارید و همین طور کیفیت و ویژگی گیلسونایت می خواهید پول پرداخت کنید توجه کنید و هم چنین می توانید بخش کمی از این ماده را خریداری کرده و آن را در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار دهید اگر با ماده ای که در نظر دارید کیفیت برابر داشت آن را حجم زیاد خریداری و استفاده کنید.

بررسی کیفیت گیلسونایت گرید حفاری

یکی از مهمترین دغدغه های اکثر مشتریان و خریداران گیلسونایت صادراتی شناخت کیفیت و مرغوبیت محصول مورد نظر می باشد، لذا توجه به راهنمای خرید محصول و اعتبار محل فروش و پخش آن، مشخصات درج شده بر روی بسته بندی کالا از قبیل برند منطقه تولید و نوع معدن استخراج، ترکیبات تشیکل دهنده و علامت های استاندارد درج شده بر روی کالا در انتحاب گیلسونایت اعلا اهمیت بالایی دارد.

گیلسونایت طبیعی و اعلا بر خلاف زغال سنگ از ترکیبات هیدروژن و کربن برخوردار بوده و افزودن آن به سایر مواد پتروشیمی در افزایش سختی و مقاومت محصول نهایی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، اما از مهمترین ویژگی های گیلسونایت اعلا و باکیفیت که قبل از انتخاب باید به آن توجه داشته باشید مواردی به شرح زیر است

گیلسونایت اعلا از حلالیت بالایی در مواد نفتی و چرب برخوردار بوده و قدرت چسبندگی و انسجام بسیار بالایی به ترکیبات مواد پتروشیمی می دهد. گیلسونایت ها مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت داشته از این رو در ساخت ایزوگام ها و صنایع راه سازی و شهرسازی مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل عدم وجود ترکیبات سمی در ساختار خود غیر سرطان زا بوده و مانع از ایجاد جهش های ژنتیکی می شود.

فروشندگان گیلسونایت گرید حفاری

فروشندگان گیلسونایت گرید حفاری ایران یکی از مهمترین کشورهای تامین کننده و تولید کننده معدن گیلسونایت آسفالت در خاورمیانه است که از مهمترین مناطق تولید کننده آن می توان به مناطق جنوبی و جنوب غربی کشور اشاره کرد، قیمت خرید معدن گیلسونایت با توجه به کیفیت فراوری محصول تولید شده و روش فروش و عرضه ای که دارد با یکدیگر تفاوت هایی دارند، به طور کلی سفارش این کالای پرمصرف به صورت عمده و مستقیم و بدون واسطه در کاهش قیمت خرید آن نقش بسزایی دارد. گیلسونایت صنعتی در انواع مختلف چه در بازارهای داخلی چه خارجی به میزان زیادی خرید و فروش می شود

اما آنچه که در خرید یا سفارش چنین محصولاتی اهمیت بالایی دارد شناخت کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد، لذا در ادامه مطلب بیشتر به خصوصیات و ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت. گیلسونایت یا آسفالت در واقع نوعی قیر است که در اثر تجزیه بدن حیوانات به دست آمده و از معادن طبیعی زیر زمینی استخارج شده و از موارد کاربرد و استفاده بالایی در صنایع مختلف از جمله راه و شهرسازی و عایق کاری انواع سیم و کابل برخوردار می باشد.

در خصوص مهمترین مشخصات انواع گیلسونایت می توان به رنگ سیاه و براق، دمای دوب بالا، مقاومت حرارتی بالا و خاصیت آبگریزی و عایق بودن آن اشاره کرد، گیلسونایت طبیعی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به زغال سنگ داشته با این تفاوت که انواع گیلسونایت ها از تجزیه جانوران به دست آمده ولی زغال سنگ از تجزیه گیاهان و درختان به دست می آید. بنابراین گیلسونایت نسبت به زغال سنگ با توجه به کیفیت بهتر ترکیبات تشکیل دهنده آن از ارزش و کاربرد بیشتری برخوردار بوده و به طور کلی در سه گرید حفاری، راهسازی و رنگ سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

در خصوص مهمترین ترکیبات طبیعی تشکیل دهنده گیلسونایت درجه یک و مرغوب می توان به هیدروژن و بتاکارون اشاره کرد و از مهمترین مزیت های استفاده از آن در مواد پالایشگاهی می توان به افزایش نرمی و بالا رفتن سطح ویسکوزیته و کاهش نفوذ حرارت و رطوبت در این مواد اشاره داشت.

انواع گیلسونایت ها از کاربردهای بسیار گسترده و متنوعی در صنایع و پروژه های مهم شهرسازی و صنعتی برخوردار می باشند، لذا چه در بازارهای داخلی چه خارجی متقاضیان بیشماری را به خود اختصاص داده اند. انواع گیلسونایت ها با توجه به خلوص، نوع و درصد ترکیبات تشکیل دهنده و در نهایت خصوصیات کیفی و کمی منحصربه فردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال گیلسونایت هایی که در صنایع راه سازی یا ساخت آسفالت مورد استفاده قرار می گیرند به جهت جلوگیری از ترک خوردن آسفالت در اثر عبور ماشین های سنگین و یا حرارت بالای نور خورشید باید از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و مقاومت حرارتی بیشتری داشته باشند.

مرکز توزیع گیلسونایت گرید حفاری

مرکز توزیع گیلسونایت گرید حفاری یکی از تولیدکنندگان برتر در صنعت تولید گیلسونات می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت این محصول را تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصول یکی از مواد اولیه برای صنعت های دیگر می باشد و هم چنین ماده ای می باشد که از نفت خام به دست می آید واز نظر ظاهر شباهت زیادی با ذغال سنگ دارد که به همین سبب برخی از افراد آن را با ذغال سنگ اشتباه می گیرند.

عرضه گیلسونایت توسط تولید کنندگان معتبر ایرانی انجام می شود تا مشتریان به توانند محصولات با کیفیت را انتخاب و خریداری کنند نه از تولید کنندگانی که با استفاده از مواد شیمیایی و شرایط غیر بهداشتی و ایمن سعی می کنند که انواع گیلسونایت های فیک را تولید و با بسته بندی های گیلسونایت مرغوب تولید و در بازار به فروش می رسانند خریداری کنید زیرا این محصولات مشخص نیست که مواد تشکیل دهنده آن ها چیست و باعث آلوده شدن محصول نهایی می شود.

گیلسونایت فولادپور به سبب این که با استفاده از مواد اولیه و هم چنین با استفاده از افراد متخصصان و تجهیزات عالی این محصول را تولید می کنند دارای کیفیت بالایی می باشد که در جهان دارای طرفداران و مشتریان زیادی می باشد. از این رو صادرات گیلسونایت به یکی از پرسود ترین تجارت مواد نفتی تبدیل شده است و موجب شده که بیشتر در آمد تولید کنندگان از این راه به دست بیاید و روز به روز به صادر کردن بیشتر گیلسونایت ها بپردازند.

قیمت خرید گیلسونایت گرید حفاری

قیمت خرید گیلسونایت گرید حفاری جهت دسترسی راحت تر و آسان تر به بهترین بازار فروش کلوخه گیلسونایت در ایران و همچنین دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص انتخاب بهترین نوع گیلسونایت با کیفیت تضمینی و قیمت استثنایی می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در سایت با فروشندگان گیلسونایت و پشتیبانی کالا به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط بگیرید. همانطور که می دانید ایران یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه در زمینه تولید و فروش انواع گیلسونایت در سطح بازارهای جهانی است، اما از مهمترین دلایل فروش و تقاضای بالای این محصول در بازارهای جهانی یکی به دلیل داشتن معادن فراوان تولید آن در داخل کشور بوده و دیگری کیفیت بالای محصولات تولیدی و فروش آن با قیمت های بسیار مناسب تر از سایر کشورها می باشد.

گیلسونایت ها در انواع مختلف از کاربردهای بسیار گسترده ای در صنایع و پروژه های مختلف برخوردار می باشند، لذا علاوه بر مصارف داخلی صادرات گیلسونایت در بازارهای جهانی نیز به عنوان تجارتی پرسود و مطمئن بسیار حائز اهمیت می باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت خرید انواع معدنی گیلسونایت ایرانی و خرید یا سفارش گیلسونایت خام با کیفیت صددرصد تضمینی زیر قیمت بازار می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر علاوه بر دریافت مشاوره آنلاین یا تلفنی با بهترین فروشنده معدن به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط بگیرید. قیمت خرید گیلسونایت در این مجموعه بسیار مناسب است.

کشور ایران از لحاظ تولید معدن گیلسونایت در بهترین و باکیفیت ترین نوع خود از جزو سه کشور برتر در دنیا شناخته می شود و چون قیمت فروش این محصولات در سایر کشورها رقابتی و ارزان تر بوده به همین سبب یکی از موفق ترین کشورهای خاورمیانه در زمینه فروش و صادرات این محصول در سطح جهانی نیز شناخته می شود. گیلسونایت ها با توجه نوع سفارش و کاربردی که دارند در انواع مختلفی نظیر پودر ام دی، قیر طبیعی یا گیلسونایت و پودر بیتومین در بازار به فروش می رسند، اما لازم به ذکر است که از مهمترین نکاتی که جهت تهیه چنین محصولاتی باید به آن دقت نمایید نوع معدن و منطقه تولید گیلسونایت و اعتبار فروشنده و ارائه کالا با کیفیت استاندارد و تضمینی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید