محل عرضه قیر طبیعی سنگی

قیر طبیعی سنگی محصولی است که از قیر خالص به دست آمده است و با روش مناسب غلیظ سازی آن صورت گرفته و به صورت بشکه‌ای یا در حجم های کوچکتر به خریداران این محصول ارائه می‌شود؛ این محصول کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف به ویژه در ایجاد راه ها و جاده ها می‌تواند داشته باشد و خریداران عمده می‌توانند از طریق بازار خرید نسبت به درخواست آن اقدام کنند و به این ترتیب بهترین قیر طبیعی خام را برای آدرس مورد نظر خود به دست آورند و از آن برای صادرات نیز استفاده نمایند.

محل عرضه قیر طبیعی سنگی

مشخصات فنی قیر طبیعی سنگی

مشخصات فنی قیر طبیعی سنگی قیر طبیعی گیلسونایت محصولی است که رنگ سیاه دارد و چسبندگی آن بسیار بالا است و از این قیر برای تولید آسفالت و ساخت انواع عایق های رطوبتی استفاده می شود که به دلیل تشکیل یک لایه عایق در برابر رطوبت بیشترین کاربرد را در عایق کاری ساختمان و تولید ایزوگام ها داشته باشد.

از کاربردهای این محصول می‌توان به نقش آن در ساخت و ساز اشاره کرد که عموماً برای پی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این قیر می‌تواند در کوچکترین درزهای سیمان سقف یا دیوار نفوذ کند و به این ترتیب آن را کاملاً عایق می نماید.

در این قیر امکان افزودن برخی از ترکیبات همچون رنگ اکلیل وجود دارد که باعث ایجاد انعکاس نور می شود و به این ترتیب در تابستان‌ها از گرم شدن آن و به خصوص موقعی که در پشت بام به کار رفته است جلوگیری می کند.

این محصول نسبت به آب کاملاً نفوذ ناپذیر است و عدم پوسیدگی و طبله زدن از مشخصات بارز این محصول به شمار می رود.

راهنمای انتخاب قیر طبیعی سنگی

قیر طبیعی درای انواع مدلهایی نظیر قیر طبیعی، قیر طبیعی معدنی ، قیر سنگ، گیلسونایت، قیر نفتی، قیر خالص، قیر دمیده، قیر زودگیر، قیر کندگیر، قیر ذیرگیر، قیر اصلاح شده… می باشد.
به عنوان مثال قیر طبیعی: مواد اولیه ساخت قیر طبیعی نفت خام بوده است که در اعماق زمین ایجاد شده اند این ماده به مرور زمان در برابر عوامل جوی تبخیر ایجاد نموده و یک ماده سیاه رنگی را که همان قیر طبیعی می باشد را به وجود آورده.
قیر دریاچه ای: نفت خام به شکل طبیعی از میان لایه های شکسته شده زمین بالا می رود و همین امر سبب گردیده مواد آن به بهترین شکل ممکن تبخیر و قیری به صورت دریاچه ای بر روی زمین ایجاد گردد.
قیر سنگ: قیر سنگ همان قیرهای سنگی و آهکی هستند که نفت خام در آنها دمیده است مثال مواد فرار در این نوع قیر با گذشت زمان تبخیر شده و قیری خلص و طبیعی باقی می ماند که به آن قیر سنگ می گویند.
گیلسونایت: این ماده براق و مشکی در زیر سطح زمین در لایه های عمودی پیدا می شود و استفاده آن بیشتر برای ساخت آسفالت می باشد.
قیر نفتی: این نوع قیر از پالایش نفت خام به دست می آید و در نهایت با حرارت بیش از 380 درجه در ته برج باقی می مند.
قیر خالص: در حین فرآیند چکانیدن نفت خام روغنهی سبک تر در درجه حرارت پایین تبخیر شده و با بالا رفتن دما، روغنهای سنگین جدا می شود. از این رو هر چه در ته این برجها باقی بماند قیر خالص می باشد.
قیر زودگیر: قیر زودگیر همان قیر محلول است که بر حسب تند روانی درجه بندی شده و قیر کندگیر نیز از حل نمودن قیر خالص در نفت سفید به دست می آید.
قیرهای دیرگیر: قیر دیر گیر علاوه بر حل نمودن قیر خالص در روغن ها حتی گازوئیل و غیره مستقیماً از بالا آمدن نفت خام به دست می آید.

بررسی کیفیت قیر طبیعی سنگی

بررسی کیفیت قیر طبیعی سنگی همانطور که در پیوست بالا اشاره کردیم این محصول درجه های مختلفی تقسیم می شوند که باتوجه به درجه ی آن به انواع این محصول مختلفی مانند قیر طبیعی ایزوگام و غیره شهرت یافته است حال در اینجا قصد داریم انواع مدل های مختلف آن را معرفی کنیم.

به طور کلی محصولات ما در هنگام تولید توسط پالایشگاه ها به سه قسمت تقسیم می شود که شامل :

این محصول که ازآن برای ساخت ورقه ها و یا باتری های مختلفی به کار برده می شود زیرا سرعت نفوذآن ها کم می باشد

قید مخلوط:از جمله مهم ترین نوع این محصول می باشد که با توجه به ساختاری که دارد از آن برای تهیه ی ایزوگام و یا برای به کاربردن آسفات استفاده می کنند.

قیر امولسیون :از این محصول با توجه به اینکه به عنوان کاهش دهنده هوا یاد می شوند به همین خاطر از آن در مکان های مختلفی به کار برده می شود.

دوستان و همراهان عزیز دقت فرمایید که سه تقسیم عمده در بالا به صورت کلی از انواع مدل های این محصول بود که در اینجا می توانستیم به آن اشاره کنم

کاربرد قیر طبیعی سنگی چیست؟

قیر طبیعی شکسته بندی در کشور ما مانند دیگر کشور های جهان کاربرد های متفاوتی داشته و به طوری که روز به روز در حال افزایش می باشد همه ی ما می دانیم که این محصول در همه جای دنیا و کشور وجود نداشته وفقط در قسمت از کشور تولید می شودو به صورت منابع طبیعی بوده و تجدید پذیر می باشد به همین خاطر عرضه کنندگانی نیزدر کشور وجود داشته که توانسته اند برای صادر کردن به کشور های مختلف در بسته بندی های مختلفی قرار داده و به خارج از کشور عرضه نمایند و نیاز آن ها را برطرف سازند.

شاید همه ی شما انواع این محصول را بشناسید اما ممکن است مکان استفاده و یا همان کاربرد آن را ندانید پس برای دانستن چنین موضوع مهم با ما در ادامه همراه باشید.

دوستان عزیر قبل از گفتن کاربرد های آن به این نکته اشاره کنم که قیر ها به درجه های مختلفی تقسیم شده است و با توجه به درجه بندی کاربرد های مختلفی داشته اما بهترین نوع آن محصول می باشد حال بعد گفتن این مطالب اولین کاربردی که می توان به آن اشاره کرد استفاده از آن در جاده ها به عنوان اسفالت می باشد به طوری که سالانه میلیون ها تن در هنگام احداث جاده از آن استفاده می شود

دومین کاربرد آن در هنگام احداث ساختمان می باشد به طوری که برای جلو گیری از رطوبت و تغییرات آب و هوایی از آن بهعنوان مهم ترین و محکم ترین عایق استفاده می کند به طوری که مانند یک سد محکمی عمل می کند .

سومین کاربرد آن در تهیه ی لوازک آرایشی و بهداشتی می باشد با توجه به این که این محصول ساختار غیر میکروبی داشته برای تهیه لوازم ارایشی و بهداشتی از این محصول هم کمک می گیرند

نکته چهارم و اخری که می توان گفت در ساخت تونل ها و ساخت انواع لوله و غیره می باشد به طوری سالانه میلیون ها تن برای ساخت لوله ها و تنل ها مصرف می شود.

فروشندگان قیر طبیعی سنگی

فروشندگان قیر طبیعی سنگی با گسترش علم و صنعت نیاز به این محصول هم به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم افزایش می باید به طوری که در کشور ما پخش کنندگان زیادی وجود دارند که توانسته اند انواع مختلف این محصول را به داخل ویا خارج از کشور نیز صادر می نمایند به طوری که در کشور بعضی از پخش کنندگانی هستند که به صادرات این محصول مشغول بوده و سالانه توانسته اند انواع مختلف این محصول شکسته بندی شده به خارج از کشور ها پخش می کنند جالب است بدانید که پخش کردن علاوه بر حضوری به صورت انلاین و اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد.

در مراحل تولید کلوخه این محصول تولید کننده اول آن را از معادن مربوطه استخراج و سپس با ماشین های بار به محل کارخانه ارائه نموده است. این چنین کلوخه این محصول را توسط دستگاه های مخصوص سنگ شکن خرد نموده و در مرحله بعد با استفاده از دستگاهی مخصوص آن را دانه بندی و در کیسه های استاندارد و بسته بندی و به بازار عرضه می نماید‌.

با توجه در بعضی از نقاط کشور معدن هایی وجود دارد که سرشار از این ماده معدنی هستند، و از نگاه کاربردی این نوع این محصول برای ساخت روکشهای جاده ای، ساخت بتونه، تولید واکس، تهیه مغز مداد، صنعت رنگ سازی، ساخت مصالح ساختمانی، لاستیک سازی و….. مناسب می باشد.

به طور کلی این محصول خصوصیات بارز و مبهمی را دارا بوده که شامل چسبندگی بالا، غلظت زیاد نیتروژن اکسیژن بوده است به این ویژگی ها باعث شده تا استخراج این محصول به همراه حمل و نقل هزینه های زیادی را در بر داشته باشد.

به هر حال شرکت های بین المللی نفت پیوسته در حال افزایش استخراج این ماده هستند و توانسته اند با آراستن تجهیزات خود معادن این محصول درجه یک را گسترش دهند.

مرکز توزیع قیر طبیعی سنگی

بهترین قیر غلیظ نانو به وسیله بازرگانی این محصول با قیمت مناسب به خریداران ارائه می‌شود و آنها می‌توانند از طریق این بازرگانی نیاز خود را به این محصول تامین کنند؛ ارتباط با بازرگانی فروشندگان قیر طبیعی بسیار ساده و راحت انجام می‌شود و خریداران می‌توانند از هر نقطه کشور در تماس مستقیم با آن نیاز خود را بدون واسطه تامین کنند.

ارتباط با این بازرگانی نیازمند مراجعه به همین سایت است و به حضور فیزیکی در دفتر بازرگانی نیازی نیست و خریداران با مراجعه به این سایت می توانند اطلاعات زیادی در مورد قیمت آن نیز به دست آورده و در صورتی که قیمت خرید قیر و کیفیت آن را پسندیدند به راحتی طی چند دقیقه می توانند ثبت سفارش آن را نهایی سازند.

ارتباط با بازرگانی و فروش برای خریداران در کلیه نقاط کشور فراهم می باشد و دلیل این مسئله نیز راه اندازی این سایت توسط آن است که به خریداران کمک می کند بسیار راحت و کم هزینه از راه دور بتوانند بهترین کیفیت را برای تولید محصولات مختلف خود درخواست دهند

قیر طبیعی ایزوگام یکی از بهترین نوع غیر ها است که از رسوب مواد معدنی و پس از چشم پوشی میلیونها سال ایجاد می‌گردد، همینطور قیر طبیعی سرانجام با اثر کردن نفت خام به لایه های سطحی زمین به وجود می آید‌.

چرا؟ به دلایلی که فشارهای زیر زمینی باعث می گردد نفت خام همیشه پس راهی برای خارج شدن از مخازن عمق زمین داشته باشد، به همین علت بسیاری از ذخایر قیر طبیعی در مناطقی پیدا می شود که دارای لایه های سنگی متخلخلی هستند.به طور کلی؛ قیرها همه مناسب هر کاری هستند و علاوه بر قیر طبیعی ایزوگام سه نوع دیگر آن قیر دمیده، قیر مخلوط و قیر امولسیون بوده که خواص و کارایی بسیار اثر بخشی در صنایع دارند.

همانطور که در بالای مطلب عرض کردیم بیشترین کاربرد را قیر طبیعی ایزوگام بر عهده دارد زیرا با مستحکم بودن و دوام بسیار بالا کارخانه های مختلفی به سراغ آن آمده اند تا با استفاده آن بتوانند جوهر رنگ و همینطور فرآیند ریخته گری و مواردی دیگر را به تولید رسانند.

از طرفی دیگر این نوع قیر دارای خصوصیات ضد میکروبی بوده که تولیدکنندگان توانسته‌اند با استفاده آن لوازم آرایشی و بهداشتی را در گونه های مختلف در محصولات خود قرار دهند.

قیمت خرید قیر طبیعی سنگی

قیمت خرید قیر طبیعی سنگی

این محصول یک هیدروکربن انبوه شده و بسیار چسبناک که از نفت خام به دست آمده است این نوع قیر طبیعی بوده که در زیر تپه ها و یا دریاچه های نفتی یافت می شود این چنین نوع دیگر آن تصفیه شده بوده که از ته نشینی نفت خام حاصل می آید.

کاربرد این این محصول عمدتاً در ساخت راه سازی، ساخت و ساز، عایق کاری جاده‌ها، آسفالت کردن خیابان ها، عایق بندی پشت بام ها و غیره بوده است لذا این محصول دارای ۲ درصد اکسیژن ۱۱ درصد هیدروژن و ۸۷ درصد کربن می باشد و یکی از استفاده های مهم آن در ساخت آسفالت بوده که به عنوان چسباننده دانه های سنگی در آسفالت ها دیده می شود.

گفته شده ۱۰% از قیر طبیعی مایع در ساختمان سازی مصرف می شود و ۵ درصد باقی مانده آن در صنایع گوناگون چون عایق کاری استفاده قرار می گیرد.

کلوخه ارزان در اندازه های ۵۰ در ۴۰ در پکنیگهای ۲۵ کیلوگرمی برای مصارف داخلی و یا صادراتی به کشور های خارجی انجام می گیرد این قیر هیدروکربنی در بیشتری از معادن غرب و جنوب ایران به دست می آید.

همینطور این محصول از گذشته تا به امروز در معادن نفت خام رایج بوده است و امروزه نیز در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، ساخت رنگ و غیره استفاده بی شماری دارد.

توزیع قیر طبیعی سنگی به صورت مستقیم سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است و همین موضوع باعث شده این کالای مرغوب و پرخاصیت بازار فروش خوبی در ایران و کشورهای خارجی داشته باشد.

بنابر این شما می توانید با عرضه مستقیم بهترین نوع محصول را از فروشندگان برتر و معتبر سایت ما با هزینه های مقرون به صرفه حتی حمل و نقل آسان و مطمئن خریداری و سپس دریافت نمایید.

1

  1. سلام خسته نباشید
    این نوع قیر در صنعت آسفالت سازی از اهمیت و کاربرد گسترده ای برخوردار است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید