قیمت قیر معدنی گیلسونایت

قیمت قیر معدنی ایزوگام شرق ثبت 6736 بر اساس کیفیت این محصولات و همچنین معدن استخراج آنها مشخص می گردد. این نوع محصولات کاربرد های بسیار زیادی در صنایع تولید انواع عایق های حرارتی و رطوبتی ساختمان ها و همچنین در راه سازی و آسفالت سازی جاده ها را از آن خود می نمایند و از نمونه های متفاوت آنها با درجه خلوص های مختلف استفاده می شود.

قیمت قیر معدنی گیلسونایت

مشخصات قیر معدنی گیلسونایت

مشخصات قیر معدنی گیلسونایت گیلسونایت از ظاهری سیاه رنگ با ویسکوزیته فوق العاده بالا برخوردار است که در ساختار شیمیایی این محصول هیدروکربن های جامد گنجانده شده اند. این نوع ترکیبات معدنی به صورت متداول از معادن مختلفی در سراسر کشور استخراج می‌ شوند و در واقع بر اساس شرایطی که در هر یک از این معادن وجود دارد، نمونه های متفاوتی از این نوع محصولات با درجه خلوص های متنوع به بازار ارائه می گردند.

قیر معدنی گیلسونایت که از معادن زیرزمینی استخراج می شود، شباهت بسیار زیادی به کانی‌ های معدنی آبسیدین دارند و در واقع از آنها برای تولید عایق‌ های حرارتی و رطوبتی استفاده های بسیار زیادی می شود.

تولید قیر معدنی گیلسونایت از نظر اقتصادی برای فعالان و تولید کنندگان این محصولات بسیار مناسب است و این مواد معدنی به راحتی و با هزینه‌ های خیلی پایین استخراج می‌ شوند و می‌ توانند حتی در تولید انواع قیر های اصلاح شده مورد استفاده قرار بگیرند. از مهم ترین مشخصات و ویژگی های قیر معدنی ایزوگام شرق مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع محصولات در حلال های معطر و حلال های آلیفاتیک، حلالیت بالایی را از آن خود می نمایند.
  • برای سخت کردن فرآورده های نفتی از این نوع محصولات استفاده های بسیار زیادی می شود.
  • فرمول شیمیایی گیلسونایت معدنی در زنجیره های بلند هیدروکربنی خلاصه می شود.
  • شکل ظاهری این نوع محصولات جامد سیاه و براق است.

تفاوت قیر معدنی گیلسونایت و قیر طبیعی؟

تفاوت قیر معدنی گیلسونایت و قیر طبیعی؟ قیر معدنی گیلسونایت همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم از استخراج از معادن مختلفی به دست می آید. در صورتی که انواع قیر طبیعی و پالایشگاهی از استخراج و پالایش نفت خام تولید می‌ شوند. تفاوت این نوع محصولات با یکدیگر بسیار زیاد است که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

  • قیر صنعتی و قیر پالایشگاهی در حقیقت همان نفت خام است که حالت روان به خود می‌ گیرد، در صورتی که قیر معدنی گیلسونایت ماهیت روان شدگی دارد.
  • قیر پالایشگاهی برای تهیه فراورده‌ های سبک تر مانند نفت سفید یا گازوئیل استفاده می‌ شود در صورتی که قیر های معدنی تنها در حرف های تولید عایق‌ های رطوبتی و حرارتی و انواع آسفالت ها مورد استفاده می باشند.
  • قیر طبیعی یا قیر پالایشگاهی شرایط تولید سختی را در مقایسه با قیر های معدنی به خود اختصاص می‌ دهند و در واقع از قیمت‌ های فروش بالاتری برخوردار هستند.

کاربرد قیر معدنی گیلسونایت

کاربرد قیر معدنی گیلسونایت ذخایر معدنی قیر گیلسونایت در داخل کشور بسیار زیاد است و این نوع محصولات در بیش از ۱۶۰ محصول صنعتی کاربرد های ویژه ای را به خود اختصاص می‌ دهند و به همین دلیل تولید انواع آنها از نظر اقتصادی شرایط ایده‌آل را برای فعالان در داخل کشور ایجاد می نماید. از مهمترین کاربرد های قیر معدنی گیلسونایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربرد قیر معدنی گیلسونایت در تهیه دیگر قیر ها: از این نوع محصولات در کشور های مختلف مانند چین، هند و ایران برای تهیه قیر های پالایشگاهی مخصوص استفاده در عایق کاری ساختمان ها استفاده های بسیار زیادی می شود.
  • کاربرد قیر معدنی در صنعت جوهر و چاپ: گیلسونایت جزو عناصر مهم جوهر های چاپی، رنگ ها و پوشش های صنعتی است که به عنوان رزین سخت کننده و ماده پخش کننده کربن سیاه در این حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد. تبدیل گیلسونایت خشک و دانه بندی شده به حالت مایع این فرصت را برای فعالان صنعتی ایجاد می دارد که مقداری کمی شن ساینده که در آسفالت های طبیعی وجود دارد حذف کنند. در صورت استفاده از حلال های ضعیف برای گیلسونایت ها و افزودنی های تثبیت کننده این نوع محصولات کیفیت های بهتری را به خود اختصاص می‌ دهند.
  • کاربرد گیلسونایت ها در راه سازی و تهیه آسفالت جاده‌ ها: برای ایجاد بافت مقاوم تر در آسفالت جاده ها و پروژه های عمرانی، از قیر معدنی مناسب آسفالت استفاده می‌ شود در واقع این محصولات از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می شوند. آسفالت های تقویت شده به کمک گیلسونایت در برابر آب و تغییر شکل، مقاومت زیادی دارند ساختار پایدارتری را ایجاد می نمایند.
  • کاربرد های قیر معدنی گیلسونایت در صنعت ریخته گری: این نوع محصولات به دلیل ساختار هیدروکربنی که دارند به عنوان یک ترکیب غنی از کربن در ماسه های ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرند و در پایان ریخته گری و قالب کاری و عملیات پردازش بدون هیچگونه مشکل به انجام می رسد.
  • کاربرد های گیلسونایت در تولید پوشش های ضد خوردگی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و این ماده در بافت پوشش ها همراه با دیگر افزودنی‌ ها کاربرد خود را به نمایش می‌ گذارد.

فروش قیر معدنی گیلسونایت درجه یک

فروش قیر معدنی گیلسونایت درجه یک فروش و عرضه قیر گیلسونایت درجه یک توسط بهترین شرکت ها و کمپانی های فعال در سراسر کشور انجام می پذیرد که این محصولات را برای استفاده در صنایع مختلف در بسته بندی های متنوع ارائه می‌دهند. خرید قیر معدنی توسط افراد مختلف دیده می‌ شود و همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم این ترکیبات معدنی کاربرد های گسترده ای را در صنایع مختلف از آن خود می نمایند که همین موضوع در گستردگی بازار خرید این کالاها تاثیر مستقیم می‌گذارد.

برای سفارش قیر معدنی گیلسونایت درجه یک روش ها و ایده های مناسبی از سمت تولید کنندگان در نظر گرفته شده است که در واقع خریداران می‌ توانند از مزیت های فوق العاده آنها نهایت بهره را ببرند.

در سفارش قیر معدنی درجه یک به صورت اینترنتی، واسطه ها از بین معامله های فروش از بین می‌ روند و این یکی از مهمترین دلایلی است که در نهایت این نوع کالا های صنعتی که با حجم های عمده ای به فروش می رسند از قیمت های مناسب برخوردار باشند.

فروش قیر معدنی گیلسونایت درجه یک به صورت اینترنتی همچنین برای ایجاد شرایط صادرات این نوع کالا ها شرایط خوبی را ایجاد می نماید و در واقع بازرگانی های صادراتی به راحتی می توانند نیاز خود را در زمینه خرید عمده این کالاها به انجام برسانند.

  • تبلیغات: 
    1. ایزوگام پلیمری دو لایه پلاستیکی طرح دار
    2. ایزوگام شرق الماس گلبام
    3. ایزوگام‌ دمیده همدان قزوین قم
    4. کارخانه عایق رطوبتی نانو جدید + تولید پخش عرضه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید