قیمت قیر طبیعی سنگی

یکی از مهمترین موادی که به طور طبیعی در دنیا وجود دارد و بیشترین میزان تولید آن در ایران می باشد قیر طبیعی سنگی می باشد. قیر یکی از مواد اولیه محسوب می شود که کارایی خیلی زیادی دارد. از آنجا که هزینه های تولید قیر زیاد است خود قیر نیز به همان نسبت با قیمت بالاتری به فروش می رسد اما میزان کیفیتی که دارد ارزش هزینه کردن در این امور را دارا می باشد.

قیمت قیر طبیعی سنگی

قیر طبیعی سنگی چه ویژگی هایی دارد؟

قیر طبیعی سنگی چه ویژگی هایی دارد؟ قیر معمولا به دو روش تولید می شود یکی که پایه نفتی دارد و به نوع قیر مصنوعی شناخته شده می باشد این قیر نیز کارایی و ویژگی های مخصوص به خود را دارد اما نوع دیگر آن که قیر سنگی نامیده می شود طبیعی بوده و از معادن سنگی استخراج می شود. این قیر را با فرایندهای مختلفی به مرحله تولید اصلی می رسانند که نیاز به هزینه و دستگاه های مخصوصی دارد.

از ویژگی های که این قیر دارد می توانیم به موارد مختلفی اشاره کنیم که آنها را با ذکر چندین نمونه بیشتر به معرفی خواهیم کرد.

  • یکی از مهمترین ویژگی های که این قیر دارد میزان چسبندگی خیلی بالایی است که دارد به این صورت که بعد از آنکه بر روی محلی نصب شد به هیچ وجه خراب یا کنده نمی شود و در برابر انواع صدمات آسیب نخواهد دید.
  • یک ویژگی ممتازی که دارد این است که یک آب بند خیلی قوی می باشد از این رو می توان از آن در موارد مختلفی استفاده کرد میزان نفوذ قطرات آن در آن به صفر می رسد.
  • وزن قیر بر اثر حرارت دادن تغیر می کند و این موضوع یکی از مهمترین ویژگی های این محصول بوده که می توان از آن به عنوان یک ویژگی عالی یاد نمود و وزن آن بعد از خشک شدن و تبخیر انواع روغن‌ها کمتر می شود.
  • هر قیر یک درجه نرمی خاصی دارد که هر چه این درجه نرمی کمتر باشد میزان مقاومت آن در برابر حرارت و آفتاب سوزان بیشتر خواهد بود. بنابراین میزان نرمی ان بسته به حرارتی است که می بیند.
  • میزان نفوذ هر نوع ماده یا جسم سخت بر روی این محصول بسیار اندک بوده و این محصول آزمایش خود را پس داده است.

کاربرد های قیر طبیعی سنگی

کاربرد های قیر طبیعی سنگی از قیر در موارد مختلفی استفاده می شود این محصول به طور طبیعی ساخته شده است که می توانیم آن را به دلیل سختی و میزان مقاومت بالایی که دارد در موارد مختلفی استفاده نماییم. به چند مورد از کاربردهای که دارد اشاره می کنیم.

  1. در صنایع کشاورزی از این قیر برای سد بند و آب بند استفاده می کنند، استخر های کشاورزی و تولید ماهی نیز از مهمترین موارد استفاده از ان می باشند و در برخی از مواقع برای اینکه علف های هرزی رشد نکنند زمینی را قیر روبی می کنند.
  2. در آسفالت کردن معابر و خیابان‌ها بیشترین کارایی را دارد و وقتی حرف از کاربرد قیر می شود اولین چیز آسفالت خیابان به ذهن همگان خطور می کند. در حمام و دستشویی برای اینکه آب به دیوار و کف نفوذ نکند نیز به کار می رود.
  3. قیر روبی پشت بام ساختمان به منزله محکم کردن ساختمان و عدم نفوذ آب باران به طبقه های زیرین نیز از مهمترین موارد کاربرد این قیر طبیعی می باشد. این قیر را بعد از داغ کردن به پشت بام می چسبانند.
  4. در کارهای عمرانی نیز کاربرد ویژه ای دارد به این صورت که در تمامی ساخت پلها، سد، ورزشگاه‌ها، استخر، فرودگاه، کانال های آب روبی کارایی دارند.
  5. یکی دیگر از کارایی آن استفاده در صنایع مختلفی همچون ساخت قطعات ماشین مانند ساخت انواع تایرهای کوچک و بزرگ که بیشترین تاثیر را در تولید اینگونه محصولات خواهد داشت.

برای اینکه بیشتر با این محصول و کیفیتی که دارد آشنا شوید همچنان با ما همراه بمانید.

بررسی کیفیت قیر طبیعی سنگی

بررسی کیفیت قیر طبیعی سنگی خرید قیر سنگی به دلیل کیفیت خوبی که دارد بیشتر از قیر نفتی بوده و استحکام بی نظیری خواهد داشت. از جمله مواردی که در این باره می توانیم بیان کنیم این است که این محصول استحکام خیلی بالایی دارد به همین سبب است که خیابان‌ها که معابری پر رفت و آمد هستند همیشه قیر روبی می شوند زیرا در اثر تردد بالا خراب نمی شوند.

در دمای مناسبی نرم می شوند و بعد از به کار بردن سفت و موادی که در آن وجود دارد تبخیر می شود که این موضوع در استحکام این مواد اثر زیادی دارد. اینکه این قیر می تواند بعد از چند ساعت که استفاده شد محلی برای رفت و آمد باشد نیز موضوعی است که کیفیت این کالا را نشانه رفته است.

در ظاهر نیز می توانیم ببینیم که این قیر یک ماده نرم و چسبنده به رنگ سیاه بوده که خیلی خوب می تواند مواد مختلفی را به هم بچسباند و اینکه می توان آن را در زمان زیادی نگهداری نمود زیرا تاریخ انقضای ندارد و مواد خام آن را که حرارت ندیده را تا سال‌ها می توان در انبار نگهداری نمود. غیر قابل نفوذ برای آب بوده بنابراین رطوبت داشتن محل نیز آن را نمی تواند تخریب کند که این موضوع اهمیت زیادی داشته و از خواص آن به شمار می رود.

مراکز پخش قیر طبیعی سنگی ارزان

مراکز پخش قیر طبیعی سنگی ارزان به دلیل اینکه این محصول دارای کاربردهای زیادی بوده فروش قیر طبیعی بسیار زیاد است و افراد می توانند برای سفارش قیر طبیعی به صورت عمده با قیمت مناسبی اقدام نمایند. مراکز مختلفی در کشور وجود دارند که می توانند برای خرید این محصول مشتریان را راهنمایی کنند و از همه مهتر اینکه این مراکز به صورت آنلاین خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهند.

این مراکز برند های معتبری از این محصول را دارند که مشتری با خیالی آسوده بتواند این کالا را بخرد. تضمین در کیفیت در این مرکز حرف اول را می زند و اینکه این مرکز اصلی‌ترین کار را مبنی بر اعتماد مشتری می داند زیرا افرادی که در این مرکز خرید می کنند باید خیالی آسوده داشته باشند.

بنابراین توزیع قیر سنگی به بهترین شکل ممکن در بین مشتریان انجام می شود و این مراکز می توانند برای مشتریان خود در هر کجایی از کشور که باشند این محصول را ارسال کنند زیرا ارسال محصولات با بهترین خودرو انجام می شود. شما نیز می توانید هم اکنون برای خرید اقدام کنید و بابت پروژه های عظیمی که دارند از این سایت برای خود قیر طبیعی سنگی با قیمت خوبی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید