قیمت قیر طبیعی خالص صادراتی

ایزوگام شرق ثبت 6736 یک نوع عایق رطوبتی است که به شکل های مختلف می توان آن را در بازار فروش پیدا کرد، قیر طبیعی یا قیر معدنی و‌ قیر پالایشگاهی که از تقطیر چند باره نفت خام بدست می آید. قیر طبیعی به دلیل خلوص بالا همچنین قابلیت ترکیب با قیر نفتی و پالایشگاهی بازار فروش پررونقی دارد.

از قیر طبیعی خالص‌ کشورمان در بازارهای داخلی و خارجی استقبال زیادی شده است. بهترین و مرغوب ترین قیر طبیعی ایران در استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام یافت می شود. این قیر جزء ارقام صادراتی بوده و صادرات آن به کشورهای متعددی صورت می گیرد. با صادرات قیر طبیعی خالص صادراتی، سالانه ارز خارجی فراوانی وارد کشورمان می شود.

قیمت قیر طبیعی خالص صادراتی

کاربرد قیر طبیعی چیست؟

کاربرد قیر طبیعی چیست؟ایزوگام شرق مشهد طبیعی را به دلیل خلوص بالایی که دارد، می توان به عنوان یک عایق رطوبتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول به خوبی با قیری که از مواد نفتی به دست می آید، ترکیب می شود. قیر طبیعی در طبیعت به صورت جامد و کلوخ مانند است. در صورتی که کمی حرارت داده شود، خمیری شکل و در حرارت بالا کاملا ذوب می شود.

همین امر استفاده از آن را آسان نموده است. در تهیه آسفالت معمولا از قیر طبیعی استفاده می شود. از این محصول برای عایق بندی کف و دیواره سرویس های بهداشتی و آشپزخانه نیز استفاده می شود. در تهیه و تولید انواع ایزوگام از قیر طبیعی استفاده می کنند. برای جلوگیری از خوردگی لوله های نفتی و گازی، با روکشی از قیر طبیعی، آن را پوشش می دهند. در صنعت ریخته گری همچنین در صنایع تولید رنگ و رزین برای پوشش محصولات از قیر طبیعی بهره می گیرند.

معادن قیر طبیعی خالص در ایران

معادن قیر طبیعی خالص در ایران شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که قیر طبیعی هم از نفت بدست می آید. در واقع برای شکل گرفتن قیر طبیعی، نفت هایی که در طبقات پایین زمین هستند باید طی چند صد سال مواد فرار خود را از دست داده و تبدیل به قیر شوند.‌ در واقع می توان گفت قیر معدنی همان نفتی است که بر اثر فشار سفت شده است.

قیر طبیعی را قیر معدنی نیز می گویند، دلیل این امر شکل کلوخ مانند این قیر است. معادن مختلف قیر طبیعی را بیشتر در استان های نفت خیز مانند استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه می توان پیدا کرد. سالانه مقادیر بالایی قیر طبیعی مورد نیاز بازارهای داخلی، از این مناطق استخراج و روانه بازارهای فروش می شود. قیر طبیعی گیلان غرب به دلیل خلوص بالاتری که دارد، بیشتر در مبحث صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش قیر طبیعی خالص صادراتی عمده

فروش قیر طبیعی خالص صادراتی عمده همانطور که اشاره شد، خوشبختانه در برخی از مناطق جنوبی و غربی کشورمان معادن قیر طبیعی به وفور وجود دارد. همین امر موجب شده است، نیاز بازار داخلی کشور به این محصول تامین شده و بخشی از قیر طبیعی استخراج شده به کشورهای مختلف صادر شود. فروش قیر طبیعی صادراتی توسط شرکت های خاصی صورت می گیرد.

این شرکت ها نمایندگی های فروشی در سراسر کشور دارند که با عرضه مستقیم قیر طبیعی، شرایط خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان نموده‌اند. قیر طبیعی عمده توسط این مراکز، ارزان تر از سایر بازارهای فروش در اختیار خریداران قرار می گیرد. این مراکز با عرضه مستقیم قیر طبیعی صادراتی در تلاش هستند، دست واسطه ها را از بازار خرید و فروش این محصول کوتاه کرده و کنترل قیمت این محصول را در دست خود گیرند.

اگر شما هم جزء خریداران عمده قیر طبیعی هستید، شرایط خرید غیر حضوری و آنلاین این محصول برای شما فراهم شده است. برخی فروشگاه های اینترنتی معتبر، تجارت خود را بر مبنای خرید و فروش قیر طبیعی صادراتی بنا نهاده اند. با مراجعه به سایت های فروش این فروشگاه ها می توانید قیر طبیعی را سفارش داده و در اسرع وقت محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی نانو پشت بام سرویس بهداشتی
    2. ایزوگام تک لایه جدید طرح دار خوب
    3. ایزوگام پشم شیشه درجه یک جدید خوب
    4. ایزوگام دو لایه فویلدار 4 میلیمتری سوزنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید