قیمت عمده قیر معدنی گیلسونایت

قیر معدنی گیلسونایت ماده ای جامد شیشه ای و شکننده به رنگ سیاه و یا قهوه ای است که به صورت پودر قهوه ای رنگ نیز تبدیل می شود و یک پوشش ضد آب می باشد که می توان آن را برای عایق کاری به کار گرفت، این محصول برای ستون های چوبی، سیم و کابل به عنوان عایق مصرف می شود، قیمت عمده قیر معدنی گیلسونایت بسیار مناسب است و مشتریان عمده می توانند محصولات باکیفیت را با بهترین قیمت از برترین عرضه کنندگان به صورت سفارشی خریداری نمایند.

قیمت عمده قیر معدنی گیلسونایت

درباره قیر معدنی گیلسونایت بیشتر بدانید

درباره قیر معدنی گیلسونایت بیشتر بدانید قیر معدنی گیلسونایت محصولی پرکاربرد است و هر چند در گذشته جهت عایق کاری در ساختمان ها کاربرد داشته است اما امروزه این محصول در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی بسیار عالی دارد.

این محصول در کشور ما به فراوانی تولید می شود و البته پتانسیل بالاتری برای تولید این محصول دارد زیرا استان های مختلف لرستان، کرمانشاه، خوزستان، و ایلام دارای معادن این محصول هستند و تولید این محصول علاوه بر برطرف کردن نیاز کشور دارای مازاد بر مصرف نیز می باشد که به خارج از کشور صادر می شود.

قیمت این محصول به دلیل فراوانی تولید بسیار مناسب و ارزان است و صنایع مختلف می توانند با هزینه کم این محصول را خریداری کنند، صنایع بسیاری مانند راه سازی، سد سازی حمل و نقل و غیره این محصول را در حجم بالا خریداری می کنند.

این محصول در صنایع مختلف تولید ایزوگام، رنگ سازی، لاستیک سازی و غیره مصرف می شود و با قیمت بسیار مناسب در اختیار این صنایع قرار می گیرد و بر این اساس این صنایع می توانند با مواد اولیه ارزان و باکیفیت محصولات باکیفیت و مناسبی را تولید کنند.

بهترین برند قیر معدنی گیلسونایت

بهترین برند قیر معدنی گیلسونایت

بهترین برند قیر معدنی گیلسونایت در کشور ما تولید می شود که به صورت پودر گیلسونایت، گیلسونایت توده ای، بسته بندی، گیلسونایت فله و گیلسونایت صادراتی می باشد که به سبب مرغوبیت بالا مشتریان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد

این محصول دارای خواص ثابتی می باشد و به دلیل قابلیت چسبندگی بالایی که دارد یک عایق رطوبتی بسیار عالی می باشد و علاوه بر این استحکام بالایی ایجاد می کند و دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف می باشد، این محصول قابلیت انحلال بالایی دارد و در محلول های عالی به خوبی حل می شود.

بهترین قیر معدنی طبیعی دارای نقطه ذوب پایین می باشد و دارای حلالیت بالایی می باشد و همچنین میزان خاکستر معدنی کمی دارد و می توان به آسانی از این محصول قیر اصلاح شده تهیه کرد، این محصول را می توان در موارد مختلف به آسانی مورد استفاده قرار داد و علاوه بر این ماندگاری و مقاومت بالایی دا د.

صادرات قیر معدنی گیلسونایت طبیعی

صادرات قیر معدنی گیلسونایت طبیعی

صادرات قیر معدنی گیلسونایت طبیعی به کشور های مختلفی انجام می گیرد و می توان گفت کیفیت بالای محصولات ایرانی سبب استقبال کشور ها از این محصول شده است، البته محصولات ایرانی علاوه بر کیفیت بالا با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسند و این محصول در بسته بندی های مناسب برای صادرات آماده می شود.

صادرات گیلسونایت به کشور های مختلفی انجام می گیرد و شرکت های معتبری این محصول را تولید و عرضه می نمایند که محصولات باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهند، محصولات ایرانی با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارند پر طرفدار هستند و هم اکنون این محصول به کشور های بسیاری صادر می شود و توانسته است رضایت مشتریان خارجی را جلب نماید.

این محصول با وجود کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و به صورت فله ای و یا در بسته بندی های مناسب به صورت انبوه صادر می شود و بر این اساس مورد توجه مشتریان خارجی بسیاری می باشد و صادرات آن می تواند ارز آوری خوبی برای کشورمان داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید