قیمت خرید گیلسونایت گرید راه سازی

در معرفی یکی از مهمترین و پرکاربردترین مواد معدنی می توان گیلسونایت را نام برد که نام دیگر آن آسفالت می باشد؛ همانطور که میدانید از این ماده حیاتی جهت راه سازی بهره برده و خیابان ها و جاده های شهری و غیر شهری را توسط آن ایجاد می نمایند؛ البته این نکته مهم را هم باید یادآور شویم که گیلسونایت دارای مصارف صنعتی هم بوده و فقط در راه سازی کاربرد ندارد. حال اگر تصمیم به سفارش گیلسونایت گرید راه سازی گرفته اید، می توانید پس از استعلام جدیدترین قیمت خرید گیلسونایت، این کار را انجام دهید.

قیمت خرید گیلسونایت گرید راه سازی

راهنمای خرید گیلسونایت گرید راه سازی

راهنمای خرید گیلسونایت گرید راه سازی گیلسونایت که متشکل از هیدروکربن جامد محلول می باشد؛ ماده ای مشکی رنگ است که از درجه ویسکوزیته زیادی برخوردار بوده و آن را به عنوان هیدروکربن طبیعی هم می شناسند؛ از این ماده نه تنها در بخش راه سازی، بلکه در صنایع گسترده دیگر هم بهره برده و تولیدات مهمی را توسط آن شکل داده اند؛ حال در ادامه قصد داریم تا نکاتی را به عنوان راهنمای خرید گیلسونایت گرید راه سازی ذکر نماییم که در قسمت زیر آمده اند:

  1. توجه داشته باشید که این ماده، علاوه بر رنگ سیاه، به رنگ های دیگر نیز دیده شده که از آن جمله می توان به گیلسونایت خاکستری هم اشاره کرد؛ لذا اگر آن را به رنگی جز سیاه دیدید، نباید تعجب کنید.
  2. از قابلیت خرد شدن آسان برخوردار بوده و با توجه به همین مشخصه می توانید به راحتی گیلسونایت را شناسایی کرده و انتخاب نمایید.
  3. ویژگی بارز دیگری که در این ماده وجود داشته و لازم است به آن اشاره نماییم؛ براقیت خاص گیلسونایت می باشد که در تشخیص و شناسایی راحت تر آن به شما کمک خواهد کرد.
  4. اگر نگاهی به ظاهر کلی این ماده بیندازید؛ خواهید دید که به شکل یک برآمدگی روی سطح که اصلا ضخیم نیست؛ قابل مشاهده می باشد.
  5. دارای بافت و ساختار سفت و سخت و جامد بوده و اصلا انتظار نرمی را نمی توانید از آن داشته باشید؛ مگر اینکه آن را طی فرآوری های خاص به ماده ای نرم تبدیل سازند.
  6. به صورت ماده ای نامحلول بوده و حتی در آب و الکل هم حل نمی شود؛ همچنین اگر در معرض حرارت قرار گیرند؛ ترکیبات نفتی از آن خارج خواهد شد.

فروشنده ممتاز گیلسونایت 25 کیلویی

فروشنده ممتاز گیلسونایت 25 کیلویی گیلسونایت یا همان آسفالتیت که امروزه در بخش های مهمی همچون راه سازی مورد توجه قرار گرفته و اقدام به استخراج قیر از آن می نمایند؛ قابل عرضه در وزن و اندازه های مختلف بوده که از آن جمله می توان به گیلسونایت 25 کیلویی اشاره نمود؛ این محصول در بسته های چندلایه کاغذی کرافت؛ گونی و کیسه های لمینیت جای گرفته است؛ حال برای تهیه آن می توانید از فروشنده ممتاز گیلسونایت یعنی این مرکز کمک گرفته و در آخر از چنین محصولاتی برخوردار گردید:

  • گیلسونایت پودری همراه با قطرهای مختلف از قطر 80 تا 400 مش
  • گیلسونایت میکرونیزه
  • گیلسونایت اصل کرمانشاه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید