قیمت انواع گیلسونایت طبیعی

برخی از محصولات تولیدی در ایران به عنوان محصولات با قابلیت صادرات و همچنین محصولات اصلی تولید و عرضه می‌شوند. این محصولات محتمل ترین بازخورد و نتایج را برای خریداران این محصول فراهم کردند و توانستند ارز خوبی را برای تامین کنندگان فراهم کنند. گیلسونایت ایران صادرات به عنوان یکی از بهترین محصولات صادراتی برای خریداران ارائه شده و توانسته است طیف وسیعی از مشتریان را در ایران به ارمغان بیاورد. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع ایزوگام شرق ثبت 6736 طبیعی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت انواع گیلسونایت طبیعی

گیلسونایت طبیعی چه مزایایی دارد؟

گیلسونایت طبیعی چه مزایایی دارد؟ گیلسونیت به طور گسترده ای در صنعت راه سازی استفاده می شود. در واقع بهترین ماده برای سنگفرش است و استحکام زیادی به روسازی می دهد. مقاومت بالا در برابر تغییر شکل، مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی و مقاومت بالا در برابر فرسایش آب و میعانات باعث شده است که این ماده در این بخش مورد استفاده قرار گیرد. کاربردهای گیلسونیت فقط به آسفالت و موارد دیگر ختم نمی شود. از گیلسونیت در کیسه های مذاب نیز استفاده می شود.

استفاده از کیسه های پلی اتیلن که در اندازه های کوچک گیلسونیت ذخیره می شوند و می توانند به راحتی در مواد سنگی در کارخانه آسفالت ناپیوسته پرتاب شوند، بسیار ساده تر است. گیلسونیت به طور گسترده ای در ایزوگام سقف استفاده می شود. صنعت عایق کاری یکی دیگر از صنایعی است که کاربردهای فراوانی از گیلسونیت ارائه می کند. گیلسونیت همچنین کاربردهای زیادی در صنایع رنگ و اپوکسی دارد. گیلسونیت به طور گسترده در صنعت جوهر استفاده می شود.

گیلسونیت به طور گسترده ای برای تولید تونر چاپگر برای چاپگرهای مختلف استفاده می شود. گیلسونیت به طور گسترده در صنعت ریخته گری با کاهش واکنش بین قالب و مواد مذاب و کاهش امتداد انتهایی و پرداخت بهتر استفاده می شود. در واقع در این مورد غلظت گیلسونیت بسیار مهم است. گیلسونیت در پوشش های روسازی نیز کاربردهای زیادی دارد.

استفاده از گیلسونیت در روسازی روسازی مزایای زیادی دارد که می توان به افزایش مقاومت آن در برابر تغییر شکل اشاره کرد. مزیت های اقتصادی و کاهش هزینه، افزایش مقاومت برشی و مقاومت در برابر خستگی، افزایش دوام جاده، ضعف طراحی مخلوط جبرانی و جبران دانه بندی نیز باعث شده است که گیلسونیت به طور گسترده در روسازی روسازی استفاده شود.

گیلسونایت طبیعی چگونه تشکیل می شود؟

گیلسونایت طبیعی چگونه تشکیل می شود؟ سوال همه مشتریان این است که گیلسونایت چگونه تولید می شود. در معادن خصوصی سراسر ایران، گیلسونیت مرغوب در حال استخراج از دل زمین دیده می شود. این محصول دارای آنالیز خاصی است که بر اساس آن مشتریان انواع گیلسونایت را خرید و فروش می کنند. بهترین نمونه های گیلسونایت را می توان در اختیار شرکت های تولیدی و صادراتی ایزوگام شرق مشهد یافت.

این امکان را برای بزرگ ترین واردکنندگان گیلسونایت در سراسر جهان فراهم کرده است تا با این شرکت ها تماس بگیرند تا بهترین نمونه های گیلسونیت را به راحتی تهیه کنند.فرآوری قیر اغلب در بسیاری از پالایشگاه ها انجام می شود و منجر به تولید محصولات مهم می شود. این امر تأثیر مستقیمی بر قیمت روز قیر دارد. زیرا فرآیند عملیات با پیچیدگی بسیار بیشتری همراه خواهد بود. همچنین فرآوری قیر و افزودن مواد مختلف به آن باعث افزایش استفاده از انواع دیگر قیر مانند قیر معدنی در صنایع مختلف می شود.

تجزیه و تحلیل قیر نشان می دهد که استفاده از آن در مواقعی که نیاز به عایق کاری در برابر رطوبت و گرما باشد بسیار مقرون به صرفه است. در زیر انواع مختلف این مواد را بر اساس فرآیندهای انجام شده بررسی خواهیم کرد:

  1. قیر کم نفوذ: این قیر از جمله محصولات پالایشگاهی است که در ویسکوزیته های مختلف تولید می شود. درجه نفوذ این ماده برای استفاده در آسفالت جاده از 15 تا 450 متغیر است. با این حال بیشترین استفاده بین 25 تا 200 است.
  2. قیر اکسید شده: با ورود به هوای تصفیه شده، قیر بیشتر تصفیه می شود. این نوع قیر در مصارف صنعتی مانند پوشش سقف و پوشش لوله کاربرد دارد. این روش همچنین ترکیبی با نفوذ کمتر ایجاد می‌کند که برای پیاده‌سازی روسازی مناسب‌تر است. قیر رقیق شده: این قیر با تزریق اسانس ایجاد می شود و ویسکوزیته کمتری دارد. بنابراین استفاده از آن در عایق کاری دیوار با دشواری بسیار کمتری همراه است.
  3. قیر اصلاح شده پلیمری: این قیر با افزودن 2 تا 8 درصد پلیمر و تغییر استحکام و خواص رئولوژیکی آن به دست می آید. پلیمر مورد استفاده ممکن است پلاستیکی باشد. این امر استفاده از قیر پلیمری را برای عایق کاری سیم ها و لوله های بزرگ بسیار موثر می کند.

گیلسونایت طبیعی چه کاربرد هایی دارد؟

گیلسونایت طبیعی چه کاربرد هایی دارد؟ بهترین گیلسونایت طبیعی در معادن زیرزمینی به صورت مواد سیاه و سخت با سطح براق یافت می شود. به دلیل شکنندگی این ماده اغلب به صورت پودر استفاده می شود که رنگ قهوه ای تیره تا مشکی دارد که کاربردهای منحصر به فرد آن را در زیر مشاهده می کنید:

صنایع چاپ جوهر و پودر صنعت رنگرزی حفاری گل و سیمان آسفالت و راهسازی افزودنی ماسه ریخته گری محصولات شیمیایی بهبود کیفیت قیر در بیش از 160 محصول، این ماده معدنی از رنگ ها و جوهرهای چاپ تیره یا گل حفاری (گل) چاه های نفت و سیمان های حفاری، آسفالت های اصلاح شده، افزودنی های ماسه ریخته گری و طیف گسترده ای از محصولات شیمیایی متمایز شده است.

این آسفالت طبیعی با آسفالت نفت سنگین قابل مقایسه است و اغلب به عنوان آسفالت طبیعی، آسفالتیت، واحد یا آسفالت شناخته می شود. گیلسونیت در محلول های معطر و آلیفاتیک و آسفالت نفتی محلول است. به دلیل سازگاری فوق‌العاده‌اش، گیلسونیت اغلب برای سخت‌کردن محصولات نفتی نرم‌تر استفاده می‌شود.

گیلسونیت یک ماده براق و سیاه رنگ شبیه ابسیدین معدنی (سنگ آتشفشانی) است. این محصول شکننده است و به راحتی به پودر قهوه ای تیره تبدیل می شود. این ماده به عنوان افزودنی برای سیمان آسفالت یا آسفالت مخلوط گرم و گیلسونایت برای تولید مخلوط های آسفالتی پایدار استفاده می شود.

مراکز پخش گیلسونایت طبیعی باکیفیت

مراکز پخش گیلسونایت طبیعی باکیفیت عرضه گیلسونایت طبیعی به عنوان یکی از برترین حوزه های صادراتی در ایران، توانسته است نمونه های گیلسونیت با کیفیت برتر را برای خریداران و مصرف کنندگان این محصول به ارمغان بیاورد. این امر باعث شده تا تمامی خریداران بهترین نمونه بسته بندی گیلسونایت را به صورت عمده و کیسه ای داشته باشند. از سوی دیگر، تحلیل‌های جاری در زمینه صادرات و بارگیری گریدهای گیلسونایت ممتاز در ایران ممکن است پیامدهای بسیار خاصی برای مصرف‌کنندگان و خریداران این محصولات داشته باشد. جهت خرید گیلسونایت طبیعی می توانید به مراکز پخش و توزیع گیلسونایت طبیعی باکیفیت شرکت ما مراجعه کنید.

  • تبلیغات: 
    1. ایزوگام پلیمری دو لایه پلاستیکی طرح دار
    2. ایزوگام شرق الماس گلبام
    3. ایزوگام‌ دمیده همدان قزوین قم
    4. کارخانه عایق رطوبتی نانو جدید + تولید پخش عرضه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید