قیمت ارزان پودر قیر طبیعی بیتومین

پودر قیر طبیعی بیتومین و قیر شرکت نفت پاسارگاد از بهترین و پرکاربردترین نوع قیر های طبیعی و ارگانیک میباشد که موارد استفاده فراوانی داشته و بهترین ترکیبات و مشخصات را شامل می شود. یکی از مهمترین مزیت های پودر های قیر طبیعی بیتومین و قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن می باشد برای اینکه بتوانید از قیمت ارزان این محصولات بهره مند شوید بهترین گزینه برای شما مراجعه به مرکز می باشد این مرکز باکیفیت ترین پودر قیر را با قیمت ارزان به شما عزیزان عرضه می نماید.

قیمت ارزان پودر قیر طبیعی بیتومین

مشخصات پودر قیر طبیعی باکیفیت

مشخصات پودر قیر طبیعی باکیفیت همانطور که می دانید استفاده از قیر طبیعی و قیر شرکت ستاره سبز جویبار در صنایع مختلف از دیرباز رایج بوده است و بیشتر به عنوان یک عایق ضروری برای جلوگیری از ورود رطوبت و آب به سطوح مختلف استفاده است. فیلم ها در دو نوع طبیعی و معدنی وجود دارند که نوع طبیعی آن کاربرد و کارایی بسیار زیادی دارد این قیر های با کیفیت و درجه یک دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در این قسمت می خواهیم شما را با مشخصات کامل پودر غیر طبیعی درجه و با کیفیت آشنا کنیم.

از مهم ترین و اصلی ترین مشخصات این نوع تغییر شکل ظاهری آن می باشد غیر طبیعی در واقع یک ماده ای شبیه به روغن می باشد که دارای رنگ سیاه و قهوه ای می باشد این غیر درجه غلظت متغیری داشته و حالت چسبناک و شیشه ای دارد. قیرهای طبیعی معمولاً از رسوبات طبیعی و بقایای نفت تهیه و تولید می شود که دارای ترکیبات هیدروژن و کربن می باشد. قیر طبیعی دارای ترکیبات نیتروژن و اکسیژن و همچنین گوگرد می‌باشد که وجود همین مواد تاثیر بسیار زیادی در کاربرد آن داشته است.

قیر طبیعی مواد معدنی فراوانی داشته و خاصیت تطبیق پذیری فوق العاده ای دارد حالت چسبناک بودن غیرطبیعی از دیگر مشخصات و ویژگی های بارز آن محسوب می شود که باعث کاربرد فراوان آن در صنایع مختلف مانند کشاورزی و صنعتی و همچنین صنایع حمل و نقل شده است.

نرخ فروش پودر کلوخه بیتومن

نرخ فروش پودر کلوخه بیتومن پودر کلوخه گيلسونايت امروزه در مراکز فروش به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می‌شود و هر روزه به طرفداران و علاقه مندان این محصولات افزوده می‌شود کاربرد و کارایی فوق العاده پودر کلوخه بیتومن باعث رونق تولید این نوع قیر شده است. پودرهای کلوخه بیتومن نرخ و هزینه فروش متفاوتی دارد و بیشتر بر اساس کیفیت و مرغوبیت آن تعیین قیمت می شود.

شما با مراجعه به این مجموعه می توانید هم از نرخ فروش این پودرها مطلع شوید و هم با انتخاب محصول مورد نظر خود بهترین نوع پودر مرغوب بیتومین را خریداری کنید. این مجموعه تلاش دارد که تمامی خدمات لازم برای خرید شما عزیزان را فراهم نماید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن با هزینه بسیار اندک و ارزان محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. مشخصات معایب عایق الاستومری
    2. عایق رطوبتی مایع جدید
    3. واحد فروش ایزوگام مشکین دلیجان
    4. فروش انواع ایزوگام پودری ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید