فروش پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

فروش پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی با اهداف مختلفی انجام می شود؛ قبل از هر چیز باید بیان کرد که گیلسونایت بیتومی، نوعی هیدروکربن جامد است که به طور معمول در معادن قیر طبیعی یافت می شود؛ این ماده معدنی، سخت، سیاه و شکننده است؛ به همین علت بیشتر به صورت پودری تیره رنگ به فروش می رسد؛ شایان ذکر است که عرضه پودر گیلسونایت با قیمت های مختلفی صورت می گیرد.

فروش پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

ویژگی های پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

ویژگی های پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی همان طور که در قسمت قبل تا حدودی اشاره شد؛ پودر کلوخه گیلسونایت بیتومی، نوعی ماده معدنی است که از معادن قیر طبیعی به دست می آید؛ این ماده معمولاً رنگی بین قهوه ای تیره تا سیاه دارد؛ البته در حالت عادی به صورت ماده ای سخت و سیاه رنگ موجود بوده و براقی است؛ اما به خاطر ویژگی شکنندگی آن معمولاً به صورت پودری مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه بیان ویژگی های پودر گیلسونایت بیتومی باید گفت که این محصول در واقع نوعی هیدروکربن طبیعی بوده و حاوی ترکیبات نیتروژن با آسفالتین بالا ( حدود 70 درصد) می باشد. یکی از مشخصه های مهم پودر کلوخه بیتومی این است که به خوبی با قیر داغ ترکیب شده و با انواع آسفالت سازگاری دارد؛ در واقع پودر گیلسونایت را بیشتر جهت اصلاح آسفالت به کار می برند؛ به عبارت بهتر این پودر باعث افزایش مقاومت دمایی، کششی و افزایش طول عمر آسفالت می گردد.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ پودر کلوخه گیلسونایت بیتومی، ویسکوزیته بالایی داشته و این ویژگی به خاطر درصد آسفالتین بالای آن می باشد؛ به عنوان توضیح بیشتر می توان اضافه کرد که افزودن گیلسونایت به قیر باعث افزایش ویسکوزیته قیر می شود؛ این مسئله تاثیر زیادی بر پیشگیری از خرابی، ترک خوردن و اصطلاحاً پیر شدن آسفالت دارد. ناگفته نماند که یکی از مهم ترین مزایا گیلسونایت این است که از طریق طبیعت به دست آمده و قیمت نسبتاً مناسبی دارد.

مشخصات بهترین پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

مشخصات بهترین پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی همان طور که در قسمت های قبل بیان شد؛ گیلسونایت، نوعی پودر کلوخه تیره رنگ با ویسکوزیته بالا می باشد؛ در واقع این محصول نوعی قیر است که از معادن طبیعی به دست آمده و کاربرد زیادی در آسفالت سازی و سایر صنایع مشابه دارد.

در رابطه با مشخصات بهترین پودر کلوخه گیلسونایت بیتومی باید گفت که به طور کلی این ماده معدنی، نوعی هیدروکربن طبیعی می باشد؛ این محصول با درصد های مختلف هیدروکربن در طبیعت یافت می شود؛ بهترین پودر گیلسونایت با درجه خلوص بالا (99 درصد هیدروکربن) موجود بوده و به طور کامل از معادن طبیعی استخراج می گردد.

لازم به ذکر است که بهترین ارقام پودر گیلسونایت بیتومی، دمای ذوب بالایی داشته و در برابر عوامل محیطی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند؛ از این رو محصولات ساخته شده با آنها نیز دوام و طول عمر بالایی دارند. علاوه بر ساخت آسفالت و موارد مشابه از پودر کلوخه بیتومی به عنوان پوشش ضد آب در صنایع مختلف استفاده می کنند.

در ادامه بیان مشخصات بهترین پودر کلوخه گیلسونایت باید گفت که میزان حلالیت بالایی دارد؛ خوشبختانه با کمک تجهیزات پیشرفته مدرن، امروزه استخراج و فرآوری گیلسونایت بیتومی با درجه خلوص بالاتری انجام شده و پودر کلوخه نهایی، آلودگی یا ماده اضافه ای ندارد؛ به همین علت روز به روز بر میزان به کارگیری این ماده در صنعت افزوده می شود؛ به عنوان مثال می توان به ساخت انواع لاک و رنگ اشاره کرد.

فواید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

فواید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی در بخش های قبل تا حدودی به معرفی پودر کلوخه گیلسونایت بیتومی و مهم ترین ویژگی های آن پرداختیم؛ در اینجا لازم است؛ خاطر نشان شود که امروزه این پودر جهت مصارف گسترده ای از جمله تولید واکس، رزین، مواد حفاری، لاک، رنگ و جوهر به کار می رود؛ همچنین این ماده معدنی به عنوان یک ماده عایق جهت پوشش سیم های برق و پوشش ضد آب برای ستون های چوبی به کار می رود.

با توجه به آنچه تا بدین جا بیان شد؛ می توان گفت که مهم ترین فایده استفاده از پودر کلوخه بیتومی گیلسونایت، بالا بردن سطح کیفی قیر، آسفالت و محصولاتی مثل سیمان و ماسه است؛ همان طور که می دانیم؛ ویژگی هایی مثل ویسکوزیته بالا، مقاومت دمایی زیاد و استقامت کششی بالا، همچنین مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت باعث شده است که محصولات تهیه شده از گیلسونایت، مزایای زیادی داشته باشند.

در ادامه آنچه در بالا بیان شد؛ باید گفت؛ یکی از مهم ترین فواید پودر کلوخه گیلسونایت، ویژگی حلال بودن آن است؛ به نحوی که گاهی اوقات به عنوان روغن حلال در صنایع مختلف استفاده می شود. در یک بیان کلی و خلاصه وار می توان گفت که درجه خلوص بالا و داشتن هیدروکربن فراوان مهم ترین مزیت گیلسونایت بیتومی نسبت به سایر محصولات مشابه می باشد؛ به عبارت دیگر این ماده معدنی پودری شکل، کلیه ویژگی های یک قیر طبیعی خوب را دارد.

خرید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی

خرید پودر کلوخه گيلسونايت بيتومی همان گونه که می دانیم و در قسمت ابتدایی این نوشتار نیز تا حدودی اشاره شد؛ پودر کلوخه گیلسونایت بیتومی به نوبه خود اقسام گوناگونی داشته و به تبع این مسئله با قیمت های مختلفی خرید و فروش می گردد؛ البته سوای از نوع محصول و سطح کیفی آن، یک سری فاکتورهای دیگر نیز بر قیمت کلوخه گیلسونایت تاثیر می گذارند.

در ادامه به برخی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید پودر گیلسونایت بیتومی اشاره می کنیم:

  • درصد خلوص و ترکیبات پودر کلوخه بیتومی
  • میزان حلالیت پودر گیلسونایت
  • اندازه ذرات پودر کلوخه گیلسونایت
  • سطح کیفی گیلسونایت بیتومی
  • مکان و نحوه استخراج پودر کلوخه گیلسونایت بیتومی
  • نحوه فرآوری پودر کلوخه بیتومی
  • محل عرضه و نحوه خرید و فروش پودر گیلسونایت

با توجه به موارد ذکر شده در بالا می توان گفت که به طور کلی سفارش کلوخه گیلسونایت به صورت عمده و بی واسطه با قیمت مناسب تری صورت می گیرد؛ زیرا همان طور که مشخص است؛ در حالت خرید مستقیم، بسیاری از واسطه های تجاری حذف و هزینه های جانبی خرید و فروش کاهش می یابند؛ در نتیجه محصول معدنی با قیمت پایین تری به دست خریدار می رسد.

بدون شک در هنگام خرید کلوخه گیلسونایت بیتومی بیش از مسائلی مثل قیمت، محل استخراج و مواردی از این قبیل باید به سطح کیفی محصول دقت کرده و مشخصات آن را در نظر گرفت؛ بدون شک مراکز پخش پودر گیلسونایت نیز بیش از هر چیز به درجه مرغوبیت کلوخه بیتومی گیلسونایت دقت کرده و همواره سعی می کنند؛ محصولات خود را با در نظر گرفتن نیاز صنایع مختلف ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید