فروش پودر قیر طبیعی بیتومی

فروش پودر قیر طبیعی بیتومی با درصد خلوص بالا توسط بزرگترین عرضه کننده انجام می شود، این نوع از فرآورده از مناطق مختلف استخراج می گرد‌د که در حالت ابتدایی به رنگ مشکی غلیظ است، ولی پس از آسیاب شدن اندکی متمایل به قهوه ای می گردد، به هر حال شاهد فروش قیر بیتومی به صورت عمده و با بالاترین کیفیت می باشیم که به دلیل چگونگی کاربرد، آن را اکثراً به شیوه انبوه تهیه می نمایند.

فروش پودر قیر طبیعی بیتومی

بررسی کیفیت پودر قیر طبیعی بیتومی

بررسی کیفیت پودر قیر طبیعی بیتومی قیر طبیعی بیتومی که به آن گیلسونایت هم می گویند، از جمله فرآورده های ارگانیک محسوب می شود که به مرور زمان در دل زمین شکل می گیرد، این نوع محصول را پس از استخراج به روش های مختلف در می آورند که موضوع مطرح بحث ما نوع پودری آن است، ولی قصد داریم تا به بررسی کیفیت آن نیز بپردازیم که این خصوصیات را دارد:

  • 99% آن خالص می باشد و مقدار اندکی مواد معدنی دیگر داشته که راحت قابل جدا شدن است.
  • آنها آسفالتین بالایی دارند که می توان به 70 درصد اشاره کرد.
  • حاوی 3 درصد ترکیبات نیتروژنی می باشند.
  • آسان با قیرهای داغ مخلوط می گردند.

در همین حال نوع درجه یک استقامت بالایی در دمای حرارت بالا و همینطور زیر صفر دارد، ضمن این که کشش خوبی داشته و به همین علت است که در امور عایق کاری زیاد استفاده می شود، روی هم رفته بیتومین به موادی که در آن به کار می رود، سختی خوبی بخشیده و همینطور باعث افزایش پیدا کردن عمر آن خواهد شد.

در نظر بگیرید که چنین موادی باید کاملاً خالص بوده و در میان پودر از سایر رنگ ها و یا مواد دیگر کار نگرفته باشند، مش بندی خوبی داشته، کاملاً نرم بوده تا به این صورت بتوانید از آن به خوبی استفاده نمایید، به هر حال در بین انواع قیر طبیعی این نمونه امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

موارد استفاده از پودر قیر طبیعی بیتومی

موارد استفاده از پودر قیر طبیعی بیتومی قیر طبیعی یا بیتومین موارد استفاده زیادی دارد، اصولاً به مانند نمونه های دیگر در عایق سازی و همینطور آسفالت جاده ها به وفور به کار می رو‌د، از آنان همچنین شرکت های بزرگ تولید ایزوگام هم در امور تولید این محصولات استفاده کرده و این می رساند که تا چه اندازه کاربردی بوده و می تواند برای مصرف کنندگان مفید واقع شود، اما از چنین محصولاتی می توان در مکان های گوناگون نیز بهره برد.

برای مثال، می توانید که از ایزوگام های ساخته شده به وسیله این نمونه قیر در پوشش دادن دیوارها و کف سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام، تراس، استخر، جکوزی، سونا کار بگیرید، ضمن این که جاده های مختلف درون و خارج شهر را با درصدی از آن آسفالت می کنند، همانطور که در بخش بالا هم اشاره کردیم، دوام بالایی به پوشش های رطوبتی می دهد و به آنان عمر طولانی خواهد داد.

در این ماده موادی وجود دارد که از آنها به نام هیدروکربنی یاد می نمایند، چنین عنصری خاصیت اصلاح کننده داشته و برای این که قیرهای پالایشگاهی بهتر اجرا شوند، نمونه طبیعی را به آنها علاوه می نمایند، به این صورت شاهد کاهش یافتن نفوذ رطوبت می باشید و همینطور ویسکوزیته را هم به شکل زیادی بالا خواهد برد، مقاوم خوبی در برابر گرما پیدا می کنند و سرما باعث ترک برداشتن عایق نمی شود.

روی هم رفته شما هم در صورتی که کارخانه دار هستید و انواع عایق های رطوبتی را می سازید، می توانید که نمونه های درجه یک را به دست آورده و با خیالی آسوده استفاده کنید، ولی این که چطور باید آنها را به دست آورید، بحث جداگانه ای می باشد که ما در بخش بعدی به این مسئله می پردازیم.

راهنمای خرید پودر قیر طبیعی بیتومی

راهنمای خرید پودر قیر طبیعی بیتومی آیا می خواهید خرید پودر قیر طبیعی بیتومی را انجام دهید؟ می دانید باید به چه موضوعاتی دقت داشته باشید؟ ما تا به اینجای مطلب چند موضوع را برای شما عنوان کردیم که شامل کیفیت و کاربرد است، ولی یک راهنمایی ساده در این بخش داریم که حتماً برای تهیه نوع درجه یک به محل معتبر عرضه قیر طبیعی سر بزنید، این موضوع به شما یاری می رساند که بهترین های فرآوری شده را بخرید.

روی هم رفته خوب است تا به شرکت سازنده هم حین انتخاب دقت کافی را به خرج دهید، اصولاً کارخانه هایی که اعتبار ویژه ای دارند، از دستگاه های مجهز استفاده می کنند و به این ترتیب به صورت درست عملیات پودرسازی را روی دست می گیرند، این مسئله به بهبود مرغوبیت انواع قیر کمک خواهد کرد و البته موارد مصرف محصول را هم بدون شک بالا می برد.

ضمن این که حتماً به درصد ناخالصی آن توجه نمایید، همانگونه که اشاره شد، آنها نزدیک به 100% خالص بوده و میزانی خیلی کمی از سایر ضایعات معدنی در محصول دیده می شود، البته بهترین پودرها هنگام فرآوری ضایعات آنها از بین می رود، خلاصه این که مش بندی، نوع بسته بندی و همچنین بحث انبارداری را هم نباید نادیده گرفت، چون که یک محصول خوب در جاهایی قرار می گیرد که هیچی آسیبی به آن وارد ‌نخواهد شد.

خرید پودر قیر طبیعی بیتومی درجه یک

خرید پودر قیر طبیعی بیتومی درجه یک جهت خرید نوع درجه یک پودر قیر طبیعی بیتومی یک راه ساده را ما براش ما معرفی می نماییم که می شود از مزیت های زیاد آن بهره مند شوید و آسان تر از گذشته به کالای خوب دسترسی پیدا نمایید، این شیوه به صورت تهیه اینترنتی می باشد، یعنی نیازی نیست تا شما به مانند سابق به خود عرضه کننده مراجعه کرده و به این صورت هم وقت خود را به شکل زیادی در این کار هدر می دهید و نیز هزینه های جانبی را متقبل می شوید.

ولی برای ارائه نمودن درخواست شیوه های خاصی هم وجود دارد، برای مثال این مرکز پخش قیر بیتومی سفارش ها را از طریقه های متفاوت مثل تلفنی و یا آنلاین می پذیرد، در زیر همین نوشته راه های برقرار نمودن ارتباط درج شده اند، پس بدون دردسر می شود که آنها را سفارش دهید.

البته از این طریق زمینه فراهم بوده تا شما از نرخ های جدید هم باخبر شوید، فروشنده تازه ترین تحولاتی که در بازار رخ داده را به شما اعلام خواهد کرد، سوالاتی هم اگر درباره کیفیت و نحوه ارسال محموله دارید، می توانید از عرضه کننده بپرسید که بی تردید پاسخگو خواهد بود، در کل خرید آنلاین این خصوصیات قابل توجه را دارد برای همین هواداران زیادی پیدا کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید