فروش ویژه کلوخ پودر بیتومین

در هنگام تهیه ی قیر از کلوخ پودر بیتومین استفاده می شود که به آن کلوخ پودر قیر نیز گفته می شود. ویژگی و خاصیت اصلی این نوع کلوخ پر ارزش، در قابلیت کشسانی بودن آن است. این نوع کلوخ به عنوان یک عنصر اصلاح گر در تهیه ی ایزوگام، قیر، آسفالت به کار می رود. در این مرکز فروش کلوخ پودر بیتومین با بهترین کیفیت در ارزان ترین قیمت به فروش می رسد و در هر مقداری به سراسر کشور متناسب با نیاز شما عزیزان عرضه می شود.

فروش ویژه کلوخ پودر بیتومین

روش تشخیص کلوخ پودر بیتومین مرغوب

روش تشخیص کلوخ پودر بیتومین مرغوب بیتومین یک نوع قیر طبیعی از شاخه ی هید رو کربن های طبیعی می باشد که به دلیل کاربرد زیادی که دارد از آن به صورت کلوخ و پودر استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربرد بیتومین، استفاده از آن در تهیه ی یک آسفالت با کیفیت می باشد‌. برای تشخیص مرغوبیت این نوع کلوخ و پودر باید در هنگام خرید به نکاتی توجه کنید. یک پودر با کیفیت دارای رنگ عموما سیاه است که به صورت قهوه ای تیره نیز به بازار عرضه می شود.

این نوع پودر ،خاصیت کششی زیادی دارد و در برابر حرارت های بالا بسیار مقاوم است. پودر بیتومین یک ماده ی گرانبهایی است که در برابر آب مقاومت زیادی دارد و آب را به خود جذب نمی کند. برای تشخیص مرغوبیت کلوخه بیتومین می توانید به آن کمی آب اضافه کنید. این آب نباید تحت هیچ شرایطی در بافت پودر نفوذ کند.

شما می توانید برای تعیین درجه ی سختی این طلای سیاه، از آزمایش درجه ی نفوذ استفاده کنید تا میزان خلوص کلوخ پودر بیتومین مشخص شود.

مراکز عرضه کلوخ پودر گیلسونایت

مراکز عرضه کلوخ پودر گیلسونایت اگر به دنبال خرید کلوخ پودر قیر یا بیتومین و کلوخ پودر گیلسونایت هستید می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید. این مرکز تامین کننده بخش عمده ای از نیاز کشور به کلوخ پودر گیلسونایت می باشد و محصول خود از از بهترین معادن ایران تامین می کند.

با به کار گیری خبره ترین کارشناسان و علم روز دنیا محصولات خود را در بهترین مراکز تحقیقاتی آزمایش می کند و بعد از اطمینان از کیفیت، محصول خود را به صورت پودر یا کلوخ عرضه می نماید.

شما خریداران محترم می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت نموده تا سفارش خود را در اسرع وقت و از طریق راه حمل و نقل متنوع دریافت نمایید. این مجموعه خود را در برابر ارسال سفارش بدون هیچ گونه آسیبی متعهد می داند.هدف این مجموعه افزایش کیفیت و کمیت تولید داخلی و کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید