فروش ویژه قیر معدنی درجه یک

قیر طبیعی در کشور ما کاربرد های متفاوتی داشته به طوری که روز به روز در حال افزایش می باشد. همه ما می دانیم که این قیر طبیعی در همه جای دنیا و کشور وجود نداشته و فقط در قسمت از کشور تولید می شود و به صورت منابع طبیعی بوده و تجدید پذیر می باشد؛ به همین خاطر مراکز فروش ویژه قیر معدنی درجه یک نیز در کشور وجود داشته که توانسته اند برای صادر کردن به کشور های مختلف در بسته بندی های مختلفی قرار داده و به خارج از کشور عرضه نمایند و نیاز آنها را برطرف سازند.

فروش ویژه قیر معدنی درجه یک

انواع بسته بندی قیر معدنی

انواع بسته بندی قیر معدنی

شاید همه شما انواع قیر طبیعی را بشناسید اما ممکن است مکان استفاده و یا همان کاربرد آن را ندانید پس برای دانستن چنین موضوع مهم با ما در ادامه همراه باشید. دوستان عزیر قبل از گفتن کاربرد های آن به این نکته اشاره کنم که قیر ها به درجه های مختلفی تقسیم شده است و با توجه به درجه بندی کاربرد های مختلفی داشته اما بهترین نوع آن قیر طبیعی درجه یک می باشد.

حال بعد گفتن این مطالب اولین کاربردی که می توان به آن اشاره کرد استفاده از آن در جاده ها به عنوان آسفالت می باشد به طوری که سالانه میلیون ها تن در هنگام احداث جاده از آن استفاده می شود دومین کاربرد آن در هنگام احداث ساختمان جهت عایق بندی می باشد.

سومین کاربرد قیر طبیعی آسیا در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد؛ با توجه به اینکه قیر ساختار غیر میکروبی داشته، برای تهیه لوازم ارایشی و بهداشتی از قیر هم کمک می گیرند نکته چهارم و اخری که می توان گفت در ساخت تونل ها و ساخت انواع لوله و غیره می باشد.

عرضه کنندگان قیر طبیعی آسیا

عرضه کنندگان قیر طبیعی آسیا

قیر معدنی در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی برای مصارف داخلی و یا صادراتی به کشور های خارجی تولید می شود. این قیر از بیشتر معادن غرب و جنوب ایران به دست می آید. همینطور قیر طبیعی از گذشته تا به امروز در معادن نفت خام رایج بوده است و امروزه نیز در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، ساخت رنگ و غیره استفاده بیشماری دارد.

عرضه قیر طبیعی آسیا عمده به صورت مستقیم سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است و همین موضوع باعث شده این کالای مرغوب و پرخاصیت بازار فروش خوبی در ایران و کشور های خارجی داشته باشد. بنابراین شما می توانید با عرضه مستقیم بهترین نوع محصول را از فروشندگان برتر و معتبر سایت ما با هزینه های مقرون به صرفه حتی حمل و نقل آسان و مطمئن خریداری و سپس دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید