فروش فوق العاده گیلسونایت قیر طبیعی

فروش فوق العاده گیلسونایت قیر طبیعی و قیر ذغال سنگی از طریق این مجموعه با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می گیرد. گیلسونایت یک ماده معدنی بوده و به عنوان پوشش ضد آب برای ستون های چوبی و عایقی برای سیم و کابل ها استفاده می شود. گیلسونایت ماده ای شکننده بوده و به آسانی به پودر و رنگ قهوه ای تیره تبدیل می شود. برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول ارزشمند با ما در ارتباط باشید.

فروش فوق العاده گیلسونایت قیر طبیعی

گیلسونایت قیر طبیعی چه کاربردهایی دارد؟

گیلسونایت قیر طبیعی چه کاربردهایی دارد؟ گیلسونایت قیر طبیعی و قیر پایه نفتی کاربرد بسیار بالایی در صنایع مختلف دارد و در حوزه های نفت و گاز، جوهر، رنگ، ساخت و ساز، آسفالت و ریخته گری پر کاربرد می باشد. این محصول گونه ای از قیر هیدروکربن دار جامد بوده و به طور طبیعی شکل می گیرد.

گیلسونایت از رزین هیدروکربن طبیعی تولید شده و از رنگ های و جواهر های پرینت تیره گرفته شده و در حفاری چاه های نفت و انواع سیمان حفاری، آسفالت های اصلاح شده، افزودنی های ماسه ریخته گری، و طیف وسیعی از محصولات شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

گیلسونایت در محلول های آروماتیک و آلیفاتیک نفت قابل حل بوده است و برای سختی سازی محصولات نرم تر نفتی مورد استفاده قرار می گیرد. و در ظاهر ماده ای براق، سیاه و شبیه ماده معدنی ابسیدین می باشد و شکننده بوده و به راحتی به پودر قهوه ای تیره تبدیل می شود.

گلیسونایت از ترکیب هیدروکربن های متعددی تطکیل شده و سرشار از نیتروژن و بتاکارتن بوده و به عنوان افزودنی کار آمد و مقرون به صرفه در صنایع مختلف استفاده می شود. درجه خلوص و کیفیت گلیسونایت در رگه های تقریبا صاف و عمودی در گسترده ای به طول 100 کیلومتر طول و 50 کیلومتر عرض یافت می شود.

قیمت انواع گیلسونایت خالص

قیمت انواع گیلسونایت خالص قیمت انواع گیلسونایت خالص بسته به کیفیت و برند آن متغیر می باشد، همچنین عوامل دیگری از جمله میزان و نحوه ی خرید بر روی قیمت گذاری ان تاثیر گذار می باشد.گیلسونایت در بسیار از صنایع پر کاربرد بوده و در صنعت تولید رنگ و ایزوگام کاربرد بسیار بالایی داشته است.

ایران در زمینه تولید انواع گیلسونایت فعالیت داشته و در سطح منطقه خاورمیانه رتبه نخست را کسب کرده است. این مجموعه فروش نمونه های بسیار خوبی از انواع گلیسونایت را به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند. چنانچه درخواست خرید این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب دارید می توانید بامشاورین ما در تماس باشید.

مشتریانی که به دنبال در اختیار داشتن قیمت های خرید و فروش گلیسونایت در بازار ایران هستند به سادگی می توانند مناسب ترین قیمت های روز از این مجموعه تهیه نمایند.

  • تبلیغات: 
    1. مشخصات معایب عایق الاستومری
    2. عایق رطوبتی مایع جدید
    3. واحد فروش ایزوگام مشکین دلیجان
    4. فروش انواع ایزوگام پودری ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید