فروش عمده گیلسونایت آسفالت

گیلسونایت آسفالت که به قیر طبیعی نیز معروف است محصولی است که بیشتر در مناطق نفت خیز کشور از جمله خوزستان وجود دارد و معمولاً به صورت توده ای متراکم به شکل رگه ای در عمق زمین وجود دارد و به روش‌های مختلف امکان برداشت آن وجود دارد و در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد؛ فروش عمده آن با قیمت مناسب از طریق فروشنده برتر این محصول انجام می‌شود و خریداران می‌توانند بسیار ارزان و راحت به این گیلسونایت دسترسی نامحدود داشته باشند.

فروش عمده گیلسونایت آسفالت

همه چیز درباره گیلسونایت بدانیم

همه چیز درباره گیلسونایت بدانیم گیلسونایت از محصولاتی است که می‌تواند در صنعت راه سازی کاربرد زیادی داشته باشد و این محصول از معادن غیر نفتی به دست می آید که اکثراً سطح وسیعی را در بر گرفته اند؛ این محصول اهمیت زیادی دارد زیرا در صورت پایان قیر پالایشگاهی می‌توان از آن استفاده کرد و به دلیل اینکه کیفیت بسیار عالی نسبت به قیر پالایشگاهی دارد مورد توجه بسیاری از رسانه‌های قرار گرفته است از جمله این که این محصول کاملاً غیر سمی باشد و کار با آن هیچ نوع عوارض ناخوشایندی ندارد.

در واقع این محصول همان قیر خشک شده می باشد که از آن به عنوان یک عامل ضد آب استفاده می‌شود و در پوشش های عایق مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این محصول بسته به کیفیت آن می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد همچنین میزان خاکستر آن که شامل مجموعه ای از مواد معدنی و ترکیبات دیگر است می‌تواند در کیفیت این محصول تاثیرگذار باشد.

کاربرد این محصول بسیار زیاد است و از آن در آسفالت سازی به مقدار زیادی استفاده می‌شود که گاهی به تنهایی و گاهی در ترکیب با مواد معدنی دیگر همانند قیر نفتی برای ساخت بهترین آسفالت کاربرد دارد همچنین از این محصول می‌توان برای تولید انواع جوهرهای مشکی استفاده کرد که کاربرد آنها را می‌توان در پرینترها به خوبی مشاهده نمود.

آشنایی با انواع گیلسونایت

آشنایی با انواع گیلسونایت گیلسونایت از جمله ترکیبات معدنی است که به دلیل داشتن ترکیبات اضافه می‌تواند انواع متفاوتی داشته باشد؛ خاکستر موجود در این قیر می‌تواند کم یا زیاد باشد و این بر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی این محصول از جمله میزان چسبندگی آن بسیار تاثیرگذار است بنابراین در تهیه این محصول حتما باید با خصوصیات آن آشنایی داشته باشید و انواع مختلف آن را از یکدیگر تفکیک کنید.

‌این محصول می تواند به شکل پودر وجود داشته باشد که این نوع کلوخه ای آن به شکل فله ارائه می‌شود اما نوع پودری این محصول بیشتر در بسته بندی های مخصوص قرار می‌گیرد تا برای صنایع مختلف کاربرد راحت‌تری داشته باشد؛ انواع گیلسونایت با این شرایط می توانند دارای سطح براق باشند و از بافت شکننده و بسیار برخورداری شوند که در اثر ضربات کوچک به راحتی شکسته می شوند با این وجود از نظر نقطه ذوب بین انواع مختلف آن تفاوت وجود دارد.

خرید گیلسونایت آسفالت ارزان

خرید گیلسونایت آسفالت ارزان گیلسونایت آسفالت قیمت ارزانی دارد و برای همین می تواند برای کاربردهای بسیار زیاد مورد استفاده قرار گیرد همچنین امکان خرید گیلسونایت با نرخی بسیار ارزان ممکن است و خریداران می توانند راحت آن را برای خود تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

خرید گیلسونایت از طریق مراجعه به محل فروش می تواند هزینه بردار باشد به همین جهت اغلب از روش های بهتری استفاده می شود که یکی از آنها سفارش اینترنتی می باشد؛ گیلسونایت ارزان را می توان از این روش با قیمت مناسب تری تهیه نمود و به این ترتیب هزینه کمتری برای تهیه آن پرداخت کرد.

قیمت ارزان این محصول می تواند آن را برای صادرات بسیار مناسب کند و کسانی که برای آن در خارج کشور می توانند بازاریابی کنند با قیمت ارزانتر قادر به تهیه آن در داخل کشور هستند و خرید با این نرخ می تواند سود تجارت آنها را تضمین کند و به این شکل برای آنها می تواند منبع درآمد ارزی بسیار عالی با سود مناسب از نظر ریالی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید