فروش عمده قیر طبیعی بیتومین

فروش عمده قیر طبیعی بیتومین و قیر شرکت نفت پاسارگاد در کشور ما همه ساله در مناطق مشخصی انجام می شود. قیر طبیعی بیتومین نفت خام می باشد که هزاران سال پیش هنگام وقوع زلزله، زمین شکافته و نفت خام تا سطح روی زمین نفوذ کرده است. پس از بخار شدن مواد سبک موادی به صورت زغال و بوی گوگرد باقی مانده است. قیر طبیعی بیتومین حاوی هیدروکربن است.

فروش عمده قیر طبیعی بیتومین

قیر طبیعی بیتومین چیست؟

قیر طبیعی بیتومین چیست؟ بیتومین افزودنی و قیر شرکت ستاره سبز جویبار قیری است که قابلیت اختلاط بالایی با قیر نفتی داشته و پس از مخلوط شدن محصول به دست آمده چسبندگی بالایی با سطوح دارد. باعث نازک کردن ضخامت آسفالت و کم کردن وزن آن، چسبندگی و افزایش ویسکوزیتی قیر و جلوگیری از رویش گیاه در آسفالت می شود. هنگام استفاده از بیتومین دمای نرمی قیر افزایش یافته و در زمان کمتری آسفالت سفت می شود.

حتما شما با آسفالت جمع شده یا پله پله مواجه شده اید. در فصل گرما قیر با نقطه نرمی پایین باعث نرم شدن کل آسفالت شده و در هنگام ترمز باعث حرکت آسفالت می شود. با استفاده از قیر طبیعی آسفالت در دمای تابستان ثبات داشته و از حرکت و پله پله شدن با افزایش دمای نرمی آسفالت جلوگیری می شود. این ماده از ترک خوردن آسفالت و کچلی آن جلوگیری می کند.

طبیعی در هر دو تکنولوژی آسفالت کردن جاده (مارشال و مستقیم) و در بیشتر فرودگاه ها و جاده های استاندارد استفاده می شود. کاربرد قیر معدنی در صنایع ایزولاسیون، پوشش لوله، کک سازی، سیمان حفاری و آسفالت است. بیتومین کاربرد های صنعتی فراوانی دارد. می توان آن را جزء مشتقات نفتی و نفت جامد نامید. این ماده در صنایع آسفالت و قیر های پالایشگاهی و ایزوگام نیز استفاده شده است و در صنایع حفاری به عنوان روان کننده، سبک کننده و درزگیر استفاده می شود.

مزایای استفاده از قیر طبیعی بیتومین

مزایای استفاده از قیر طبیعی بیتومین قیر بیتومین عمدتاً صادراتی می باشد. قیرهای امولسیونی را به عنوان قیر های سبز و سازگار با محیط زیست می شناسند. از جمله مزایای استفاده از قیر بیتومین در آسفالت می توان به عدم نیاز به دیگر مواد اصلاح کننده پلیمری برای اصلاح قیرمصرفی، پایداری بالاتر، تغییر شکل کمتر، مقاومت بیشتر در برابر آب، توانایی در برابر درجه حرارت های پایین، از خصوصیات آسفالت ساخته شده با قیر بیتومین و قیر اصلاح شده توسط گیلسونایت است.

همچنین به افزایش توانایی تحمل بار، کمتری نسبت گیلسونایت، نسبت به دیگر مودیفایر ها، کاهش درجه نفوذ قیر، افزایش دمای نرم شدگی قیر، افزایش ویسکوزیته بلوک فیلد قیر اشاره کرد. خرید قیر طبیعی در شهرهای مشخصی از کشور انجام می شود. از آنجا که گیلسونایت به شدت آبگریز و مقاوم در برابر اسید و باز می باشد، عموماً در تهیه آسفالت و ایزوگام به کار می رود.

از ویژگی‌های بارز مواد گیلسونایت حلالیت آنها در حلال غیر قطبی نظیر دی سولفید کربن وتلوئن و نیز قیر مذاب می باشد. از ویژگیهای گیلسونایت در صنایع تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی استفاده می شود. گیلسونایت به صورت کلی یا جزئی و یا به عنوان مکمل از نظر ارزش و قیمت می تواند جایگزین پلیمرهای اس بی اس در اصلاح کننده های آسفالت شود. قیر طبیعی بیتومین به عنوان یک عامل نگهدارنده در مخلوط های داغ استفاده می شود.

خرید قیر طبیعی بیتومین ارزان کرمانشاه

خرید قیر طبیعی بیتومین ارزان کرمانشاه خرید قیر طبیعی بیتومین ارزان کرمانشاه در کشور ما انجام می شود. خرید قیر طبیعی به خصوص قیرطبیعی بیتومین و قیر ارزان در بخش‌های مختلف کشور از جمله ایلام و کرمانشاه دیده می شود. عمده معادن طبیعی کرمانشاه در بخش های گیلانغرب و قصر شیرین قرار دارد و سهم بیش از ۷۰ درصد از ذخایر طبیعی کشور را به خود اختصاص داده است.

بر اساس نظر کارشناسان ذخیره قیر طبیعی استان کرمانشاه چندین میلیون تومان است و اکنون حدود ۳۰ معدن در زمینه برداشت قیر طبیعی در استان فعال هستند. قیر طبیعی یک ثروت خوب برای کرمانشاه محسوب می شود. اما آن طور که باید از این محصول ارزش افزوده به دست نمی‌آید و قیر طبیعی کرمانشاه به صورت خام از این استان خارج و حتی به کشورهای دیگر صادر می شود. این در حالی است که گفته می‌شود اگر قیرطبیعی به خوبی فرآوری شود می‌توان تا صدها نوع محصول جانبی نیز از آن به دست آورد.

مهمترین عاملی که اکنون مانع فرآوری قیرطبیعی در کرمانشاه می شود در اختیار نداشتن دانش فنی این محصول است. معادن عمده قیر طبیعی در ایران واقع در کرمانشاه و ایلام و همچنین لرستان است. قیرهای طبیعی به صورت جامد و در دمای نرمی بالا موجود است. قیر طبیعی استخراج شده در این مناطق عمدتاً به عنوان کمک سوخت در کوره های آهنگری و یا کک سازی مصرف می گردد.

  • تبلیغات: 
    1. عایق رطوبتی نانو پشت بام سرویس بهداشتی
    2. ایزوگام تک لایه جدید طرح دار خوب
    3. ایزوگام پشم شیشه درجه یک جدید خوب
    4. ایزوگام دو لایه فویلدار 4 میلیمتری سوزنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید