فروش بی واسطه قیر مصرفی ایزوگام

فروش بی واسطه قیر مصرفی ایزوگام باعث می شود تا فروش این محصول بسیار بالا تر رود و قیمتی مناسب تر داشته باشد، علاوه بر این باعث می شود در خرید آن برای مشتری سهولت ایجاد شود. در گل خرید بی واسطه یک موقعیت مناسب برای خریداران‌می باشد. قیر مصرفی ایزوگام در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.به خصوص در ساخت ایزوگام‌های ساختمان ها یکی از مواد اولیه با کیفیت می باشد‌.

فروش بی واسطه قیر مصرفی ایزوگام

از کاربردهای متداول قیر چه می باشد؟

از کاربردهای متداول قیر چه می باشد؟

قیر ها‌کاربرد های بسیار زیادی دارند، از کاربرد های متداول قیر چیست ؟ در جواب باید بگوییم قیر ها به عنوان یک عایق بسیار قوی است‌که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، باید بگوییم در ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که‌ مواد اولیه ی آن‌ها گیلسونایت و یا قیر می باشد، به همین دلیل اینگونه صنایع وابسته به قیر هستند و برای راه اندازی خط تولید خود به این محصولات احتیاج دارند.

قیر ها انواع مختلفی دارند که به صورت معدنی و یا همان طبیعی در معادن زیر زمینی مختلف و به صورت مصنوعی در پالایشگاه های تولید اینگونه محصولات توسط نفت خام تولید می شود. به همین دلیل هر کدام‌از این نوع قیر ها دارای کیفیت و کاربرد بسیار زیادی هستند.

مثلا از قیر ها در ساخت ایزوگام‌های عایق برای کف پشت بام و دیواره های ساختمان ها به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا برای آسفالت‌کردن خیابان‌ها در سطح کشور و برای ترمیم آسفالت ها و ایزوگام ها مورد استفاده قرار گرفته است. قیر مصرفی راه سازی نفوذ ناپذیر می باشد.

قیمت پخش قیر مصرفی راه سازی

قیمت پخش قیر مصرفی راه سازی

قیمت پخش قیر مصرفی راه سازی بر اساس عوامل مختلفی ناهماهنگ است. زیرا این‌ محصولات دارای درجه بندی مواد مختلف بکار رفته درونشان می باشد و بر اساس میزان حجم آن مواد قیمت شان تعیین می شود. قیر مصرفی راه سازی دارای ترکیبات پیچیده است‌که از مواد هیدوروکربن آلی تولید می شود.

قیر مصرفی آسفالت یه قیمت عمده هم به فروش می رود. مصرف کنندگان‌ نهایی این محصولات می توانند انواع قیر های مختلف را با قیمت عمده خریداری کنند. قیر ها در یشته بندی های متفاوتی عرضه می شوند، این‌محصولات یه صورت جامد و مایع در اختیار مصرف کنندگان صنایع مختلف قرار می‌گیرد.

قیر راه سازی و یا همان قیر مصرفی راهسازی قیر های کسیده شده هستند که برای پوشش کف خیابان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ها برای ترمیم ایزوگام ها و قیر ها مورد استفاده قرار گرفته و به ترمیم قیر های کف جاده پر داخته اند. این نوع قیر ها زیر سازی و پوشش سازی هستند که در قیمت‌های متنوع توسط پالایشگاه ها تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید