فروش بی واسطه قیر طبیعی ایزوگام

فروش بی واسطه قیر طبیعی ایزوگام و قیر ذغال سنگی تأثیر به سزایی در کاهش قیمت تمام شده آن دارد و شما با خرید مستقیم این محصول می توانید آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه کنید. امروزه فروش قیر طبیعی صادراتی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن با استقبال زیادی از سوی بازرگانان خارجی رو به رو شده است و سالانه میزان ارز زیادی از این طریق وارد کشور می شود. فروشنده قیر طبیعی پلیمری با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌.

فروش بی واسطه قیر طبیعی ایزوگام

عوامل موثر در کیفیت قیر طبیعی ایزوگام چیست؟

عوامل موثر در کیفیت قیر طبیعی ایزوگام چیست؟ قیر طبیعی ایزوگام و قیر پایه نفتی از تقطیر نفت خام به دست می آید و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، از عوامل تأثیر گذار در کیفیت این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

  • میزان ماندگاری و مقاومت در برابر عوامل محیطی و فیزیکی
  • میزان نفوذ پذیری
  • گرانروی
  • اکسیده شدن

قیر طبیعی ایزوگام به صورت گسترده ای در صنعت راه و جاده سازی، عایق رطوبت و جریان برق و… مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های بین المللی تهیه شده و حجم زیادی از خرید و فروش انواع قیر را به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان قیر طبیعی ایزوگام توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی، آن را در تناژ بالا به سایر کشور ها به ویژه کشور های همسایه مانند عراق، پاکستان، جمهوری آذربایجان و… نیز صادر کنند.

قیمت عرضه قیر طبیعی پلیمری

قیمت عرضه قیر طبیعی پلیمری قیمت عرضه قیر طبیعی پلیمری بسته به نوسانات نرخ ارز، مواد اولیه به کار رفته، حجم خرید و نحوه خرید آن متغیر است اما با مراجعه به مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبری که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها به فروش می رسانند، می توان قیر طبیعی پلیمری را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه تری تهیه نمود.

چنان چه شما هم قصد خرید قیر را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول سفارش خود را ثبت نمایید. خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل، محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید. همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

  • تبلیغات: 
    1. مشخصات معایب عایق الاستومری
    2. عایق رطوبتی مایع جدید
    3. واحد فروش ایزوگام مشکین دلیجان
    4. فروش انواع ایزوگام پودری ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید