فروش انواع قیر مصرفی ایزوگام

تولید کنندگان قیر مصرفی ایزوگام آن را در گالن های مختلف روانه بازار کرده‌اند و به صورت جزئی و کلی در سراسر کشور توسط نمایندگی های فروش توزیع نموده اند تا افراد به راحتی و با قیمتی مناسب بتوانند آن را خریداری کنند. برای خرید انواع قیر مصرفی ایزوگام می‌توانند به تولید کنندگان اصلی که در بعضی از شهرهای کشور هستند و این محصول در آنجا از مصرف بسیاری برخوردار می باشد مراجعه نمایند.

فروش انواع قیر مصرفی ایزوگام

خصوصیات ظاهری قیر مصرفی ایزوگام چگونه است؟

خصوصیات ظاهری قیر مصرفی ایزوگام چگونه است؟ قیر یکی از ماده های سیاه رنگ و خمیری می‌باشد که از انواع گوناگونی تولید شده است. از قیر برای عایق کاری و ساخت آسفالت استفاده می کنند. این محصول سیاه رنگ را بیشتر در پالایشگاه های بزرگ تولید می کنند که از کاربرد های خاصی برخوردار می باشد. برای تهیه ایزوگام از قیر، مواد پلیمری، پلی استر سوزنی و… استفاده می کنند.

از خصوصیات ظاهری قیر مصرفی ایزوگام می توان به نرمی آن اشاره کرد به طوری که از حالت جامد به مایع در می آید. هرچه نقطه نرمی قیر مصرفی راه سازی بالاتر باشد از مقاومت بیشتری و اگر چه نقطه نرمی آن پایین تر باشد از مقاومت کمی نیز برخوردار می باشد.

از دیگر خصوصیات ظاهری قیر مصرفی آسفالت می توان به درجه نفوذ آنها اشاره کرده که قیر هایی با دمای بالاتر در مناطق گرمسیر و قیر هایی با دمای پایین تر در مناطق سردسیر مورد استفاده قرار می گیرد.

درجه اشتعال یکی دیگر از خصوصیات ظاهری آن می‌باشد که در دمای زیاد گاز متصاعد با آن مشتعل می شود. برای به کارگیری قیر در ایزوگام باید قیر به حالت گرم در آید نه اینکه مشتعل شود. درجه خلوص یکی دیگر از خصوصیات آن می‌باشد که اگر قیر را در مواد حل کنیم ناخالصی های آن در ته ظرف باقی می ماند. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی مراکز ما در فضای مجازی اقدام به سفارش و خرید انواع قیر نمایید.

قیمت عمده قیر مصرفی راه سازی

قیمت عمده قیر مصرفی راه سازی قیمت عمده قیر مصرفی راه سازی در بازار ایران بسیار نازل تر و مناسب تر است. شما می توانید از سوی مراکز مختلف فروش، این محصول را خریداری نمایید. اگر به عنوان یک خریدار اقتصادی دوست دارید که محصولی را خریداری کنید که با بهای تعیین شده با تولیدی به دستتان برسد باید به نمایندگی ها و فروشگاه های جامعه برخط مراجعه کنید.

به کمک مراکز آنلاین فروش محصولات، شما می‌تواند با کیفیت ترین قیر تولیدی کشورمان را به صورت گالن با قیمتی مناسب خریداری کنید. بزرگترین تولید کننده قیر مصرفی راه سازی کشور ما بوده که با تولید حداکثری قیر توانسته رتبه پرفروش‌ترین‌ های ایران را به دست بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید